


Как мога да си вдигна налягането на турбото?
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Разхлабваш ли контрагайката?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Разбире се че я разхлабих и то доста .Това си мисля да не съм обрал само някакъв празен ход?!? Но не се вартеше чак толкова лесно шпилката- неставаше да се върти ключето на дълго.Невярвам и пружината да е мнаго твърда иначе шпилката щеше да е по яка.А и 1 бар налягане на тая площ не е кой знае каква сила сигурно-може да се сметне.Ще пробвам да я махна изцяло и да чукна с нещо през отвора дано мръдне напред-другите вариянти май отпадат.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Нормално е шпилката да може да се завърти докато върха и се изравни с гайката и не би трябвало да законтря така 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Ако нормално може да се навие цялата шпилка и пружината не и оказва такова голямо съпротивление тогава има вероятност при мен клапана да е останал в отворено положение и пружината е свита.Ще пробвам да махна шпилката и да чункна с нещо. Но дори и да се намести ще е нещо временно сигурно....
Лесно ли се навива шпилката по принцип?
Благоваря ви за мненията и напътствията
Лесно ли се навива шпилката по принцип?
Благоваря ви за мненията и напътствията
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Налягането ми се увеличи до почти 1 бар.
Направих следното:
Махнах шпилката и пъхнах на нейно място парче 4 мм електрод около 5см дълго.
С помоща на щанга натисках електрода докато преодолея пружината и така 20 тина пъти като при достигане до упор се мъчех де се получи удар.Запалих колата без шпилката и форсирах за да се поразмести клапана и в обратна посока без съпротивлението на пружината.
Сега шпилката ми е навита около 19 оборота и пак е почти на твърд упор предполагам че оригинално е била навита на около 13 оборота.Все още доста стърчи над гайката.
Не ми е верен оборотомера но ми се струва че вдига налягането малко късно при доста желадско натискане на гаста. Може след време да пробвам да навия още половин или 1 оборот.Незнам само дали ще разтовари или това е максимума на тая турбина....
Направих следното:
Махнах шпилката и пъхнах на нейно място парче 4 мм електрод около 5см дълго.
С помоща на щанга натисках електрода докато преодолея пружината и така 20 тина пъти като при достигане до упор се мъчех де се получи удар.Запалих колата без шпилката и форсирах за да се поразмести клапана и в обратна посока без съпротивлението на пружината.
Сега шпилката ми е навита около 19 оборота и пак е почти на твърд упор предполагам че оригинално е била навита на около 13 оборота.Все още доста стърчи над гайката.
Не ми е верен оборотомера но ми се струва че вдига налягането малко късно при доста желадско натискане на гаста. Може след време да пробвам да навия още половин или 1 оборот.Незнам само дали ще разтовари или това е максимума на тая турбина....
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
колега,с оригиналното гориво 1 бар налягане ще идва на около 3000 оборота...не очаквай като вдигнеш още бууста ,че той ще дойде по рано ....няма смисъл от много налягане и малко гориво .Дизела върви добре на бедна смес но чак толкова не вярвам да е добре 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
Минах 1000 километра за няколко дни.Половината във средни родопи.Колата се представи добре малко късно развърта турбото но когато ти трябва е на мястото си.И ми даде разход 5.1 като или бях на климатик или в планината на 3-4 скорост мисля че е добре. Бях забравил какво е да изпреварваш бързо сега е друго....
Благодаря за съветите!
Благодаря за съветите!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 15 яну 2012 16:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: montana
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
emiltd написа:Относно въпроса ти на ЛСТова е к24,а дето съм оградил,там е чалъма
Аз имам голф3 1.9тд и нямам това на турбото дето ти си отбелязал за увели4аване налягането на турбото ..

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Как мога да си вдигна налягането на турбото?
venislav94 написа:emiltd написа:Относно въпроса ти на ЛСТова е к24,а дето съм оградил,там е чалъма
Аз имам голф3 1.9тд и нямам това на турбото дето ти си отбелязал за увели4аване налягането на турбото ..
защото си с гарет Т2...там пък има гайка на рамото зад байпаса и съответно тя се върти,но много често е безвъзвратно клеясала,затова ти препоръчвам бууст контролер
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта