едва ли ще е от маслото но със сигурност това масло не за твоята кола,трябва да е 5W40 и да отговаря на 505 01 помпа-дюза стандартsensii написа:Здравеи колеги и аз имам поло 1.4тди и моето тресе на 900 оборота.Самият мотор се тресе на тези обороти но вече на над 1100 обората се оправя моята е на 142хиляди.Сложих валволин 10в40 и след 1 след седмица почна да тресе.Какво да правя.Много ще съм благодарен ако ми кажете кво да правя?
POLO6N2 TDI тампони на двигателя проблема е верига в картера
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Съгласен съм аз карам с castrol 5w40 edge и го препоръчвам на всички с PD
Има и колега във форума който го дава на много добра цена
Има и колега във форума който го дава на много добра цена
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 19:53
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4tdi
- Местоположение: благоевград
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Само не разбрах защо тресе колата ако някои може да сподели мнение?благодаря за отговора.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
На Фабията съм с BNM - двигател
в момента на 32 хиляди - в книжката пише за смяна на веригата на 90 хил.км
Лошото е , че късат вериги на маслената помпа преди времето за смяна - и то без симптоми
на късмет както се казва
в момента на 32 хиляди - в книжката пише за смяна на веригата на 90 хил.км
Лошото е , че късат вериги на маслената помпа преди времето за смяна - и то без симптоми

на късмет както се казва

- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
И на мен ми тресе на празен ход на място.При мен се чува едно странно стържене ( като на верига
)... незнам какво да правя вече.Скорости, съединител... нямам пари да сменявам и верига и обтегачи.. Май и аз ще ходя да отварят на следващата смяна на масло картера.

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Velko написа:И на мен ми тресе на празен ход на място.При мен се чува едно странно стържене ( като на верига)... незнам какво да правя вече.Скорости, съединител... нямам пари да сменявам и верига и обтегачи.. Май и аз ще ходя да отварят на следващата смяна на масло картера.
Малко офф...Велко какво направи със скоростите?
Твоята верига си се чува пич нали чу моята как дрънчи.
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Чакам бащата да извади пари за съединител и я карам при майстора.Ще ти се обадя да водим и теб.
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Само да кажа за колегата по горе който не е прочел всичко "тресе защото балансиращия вал при мен се е изместил с няколко зъба и вече не балансира двигателя а го дебалансира" а иначе колеги които са за съединител аз моя го смених с такъв от пасат 2-ка 215мм 1:1 с оригиналния и струва 90-110лв зависи от производителя. Комплекта мисля че бе 160-170лв притискател и диск. А за веригата се разбира евентуално като сложите колата на канал и махнете кората отдолу и се чува един стържещ звик това е заради това че веригата трие в корпуса.
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
BLADE8209 написа:Само да кажа за колегата по горе който не е прочел всичко "тресе защото балансиращия вал при мен се е изместил с няколко зъба и вече не балансира двигателя а го дебалансира" а иначе колеги които са за съединител аз моя го смених с такъв от пасат 2-ка 215мм 1:1 с оригиналния и струва 90-110лв зависи от производителя. Комплекта мисля че бе 160-170лв притискател и диск. А за веригата се разбира евентуално като сложите колата на канал и махнете кората отдолу и се чува един стържещ звик това е заради това че веригата трие в корпуса.
Кажи че верно е същия искам да го проверя това

Кажи за какъв пасат е ще ги поръчам и двата да ги сравня........имаш една бутилка зелено джони ако стане!
От мене и от Велко хахаха
- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Ще ги снимам моя стария и друг стар от пасат и ще ги кача тук 

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Ми то и моето си претриса на празен ход особенно се усеща като е студена. Аз го карам със 5w40 на Castrol за PD специално било и не съм усетил разлика в тресенето за сега. Виж да не е и от нафтата защото при мойто има разлика със каква нафта го карам. Друго немога да помогна 
Ще видя какво ше правя и със мойта верига след 5000 км. като сменя маслото.

Ще видя какво ше правя и със мойта верига след 5000 км. като сменя маслото.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 19:53
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4tdi
- Местоположение: благоевград
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Примене няма разлика във нафтата секи път си тресе осбено като е студена,но като загре отново тресе мотора.
. Иначе откаррах я на канал и не съм махал кората и пак се чува нещо като стържене, ако трябва ще я смена тази верига.Но дали във нея е проблема със тресенето.Тя точно за какво служи?



Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
не се филмирайте с тая верига толкова....свалете картера и вижте какво е положението...Тва че тресе не е проблем ...те по принцип си тресът
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
sensii написа:Примене няма разлика във нафтата секи път си тресе осбено като е студена,но като загре отново тресе мотора.![]()
![]()
. Иначе откаррах я на канал и не съм махал кората и пак се чува нещо като стържене, ако трябва ще я смена тази верига.Но дали във нея е проблема със тресенето.Тя точно за какво служи?
Веригата се задвижва от кол.вал и върти маслената помпа и баланс.вал....
Като се скъса най малкото което може да ти се случи е да прецака зъбното колелце на коляновия вал а то не се продава без вала


- BLADE8209
- Мнения: 500
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
- Автомобил: Polo 6N2 2001
- Двигател: AMF + remap
- Местоположение: Дупница, Благоевград
Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера
Значи равносметката от днес.
Сложихме веригата и колелото на балансиращия вал, имаше лек проблем защото никаде неможахме да намериме звездограм тип шлици M14. На самата верига две от звената са с друг цвят и те трябва да съвпаднат на белези на зъбното на коляновия ва и белег на зъбното на балансиращия вал. След сглобяването запалих колата и воала колата не тресе
А заради това се чува стържене от към картера

веригата се е окопала около 1мм в капака, а веригата се е разтегнала с около 1-2мм наложих новата върху старата и разликата бе смайваща.
А за колегите със съединителя забравих да погледна номера на кутията но направих няколко снимки.
Стария пасатов съединител (притискател и диск)

стария съединител от полото (ляво) и спатия пасатов (дясно)

Съединителя от полото наложен върху притискателя на пасата

иначе съединителя на снимката е от пасат 2 ТД и цената му е била 240-260лв комплекта а аз взех само диска SACHS за 105лв
Сложихме веригата и колелото на балансиращия вал, имаше лек проблем защото никаде неможахме да намериме звездограм тип шлици M14. На самата верига две от звената са с друг цвят и те трябва да съвпаднат на белези на зъбното на коляновия ва и белег на зъбното на балансиращия вал. След сглобяването запалих колата и воала колата не тресе





А заради това се чува стържене от към картера
веригата се е окопала около 1мм в капака, а веригата се е разтегнала с около 1-2мм наложих новата върху старата и разликата бе смайваща.
А за колегите със съединителя забравих да погледна номера на кутията но направих няколко снимки.
Стария пасатов съединител (притискател и диск)
стария съединител от полото (ляво) и спатия пасатов (дясно)
Съединителя от полото наложен върху притискателя на пасата
иначе съединителя на снимката е от пасат 2 ТД и цената му е била 240-260лв комплекта а аз взех само диска SACHS за 105лв
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта