POLO6N2 TDI тампони на двигателя проблема е верига в картера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот tdi fen » Вто 05 апр 2011 10:09


sensii написа:Здравеи колеги и аз имам поло 1.4тди и моето тресе на 900 оборота.Самият мотор се тресе на тези обороти но вече на над 1100 обората се оправя моята е на 142хиляди.Сложих валволин 10в40 и след 1 след седмица почна да тресе.Какво да правя.Много ще съм благодарен ако ми кажете кво да правя?
едва ли ще е от маслото но със сигурност това масло не за твоята кола,трябва да е 5W40 и да отговаря на 505 01 помпа-дюза стандарт




Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Вто 05 апр 2011 10:58


Съгласен съм аз карам с castrol 5w40 edge и го препоръчвам на всички с PD
Има и колега във форума който го дава на много добра цена


sensii
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 15 апр 2009 19:53
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4tdi
Местоположение: благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот sensii » Сря 06 апр 2011 13:41


Само не разбрах защо тресе колата ако някои може да сподели мнение?благодаря за отговора.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот веселин » Сря 06 апр 2011 14:00


На Фабията съм с BNM - двигател
в момента на 32 хиляди - в книжката пише за смяна на веригата на 90 хил.км
Лошото е , че късат вериги на маслената помпа преди времето за смяна - и то без симптоми :banghead:
на късмет както се казва :shock


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Velko » Сря 06 апр 2011 14:22


И на мен ми тресе на празен ход на място.При мен се чува едно странно стържене ( като на верига :horror: )... незнам какво да правя вече.Скорости, съединител... нямам пари да сменявам и верига и обтегачи.. Май и аз ще ходя да отварят на следващата смяна на масло картера.


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Сря 06 апр 2011 15:26


Velko написа:И на мен ми тресе на празен ход на място.При мен се чува едно странно стържене ( като на верига :horror: )... незнам какво да правя вече.Скорости, съединител... нямам пари да сменявам и верига и обтегачи.. Май и аз ще ходя да отварят на следващата смяна на масло картера.

Малко офф...Велко какво направи със скоростите?
Твоята верига си се чува пич нали чу моята как дрънчи.


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Velko » Сря 06 апр 2011 15:44


Чакам бащата да извади пари за съединител и я карам при майстора.Ще ти се обадя да водим и теб.


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот BLADE8209 » Сря 06 апр 2011 16:55


Само да кажа за колегата по горе който не е прочел всичко "тресе защото балансиращия вал при мен се е изместил с няколко зъба и вече не балансира двигателя а го дебалансира" а иначе колеги които са за съединител аз моя го смених с такъв от пасат 2-ка 215мм 1:1 с оригиналния и струва 90-110лв зависи от производителя. Комплекта мисля че бе 160-170лв притискател и диск. А за веригата се разбира евентуално като сложите колата на канал и махнете кората отдолу и се чува един стържещ звик това е заради това че веригата трие в корпуса.


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Сря 06 апр 2011 21:49


BLADE8209 написа:Само да кажа за колегата по горе който не е прочел всичко "тресе защото балансиращия вал при мен се е изместил с няколко зъба и вече не балансира двигателя а го дебалансира" а иначе колеги които са за съединител аз моя го смених с такъв от пасат 2-ка 215мм 1:1 с оригиналния и струва 90-110лв зависи от производителя. Комплекта мисля че бе 160-170лв притискател и диск. А за веригата се разбира евентуално като сложите колата на канал и махнете кората отдолу и се чува един стържещ звик това е заради това че веригата трие в корпуса.

Кажи че верно е същия искам да го проверя това :shock не ми се верва.
Кажи за какъв пасат е ще ги поръчам и двата да ги сравня........имаш една бутилка зелено джони ако стане!
От мене и от Велко хахаха


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот BLADE8209 » Чет 07 апр 2011 7:19


Ще ги снимам моя стария и друг стар от пасат и ще ги кача тук :D


Потребителски аватар
Gelle
Мнения: 168
Регистриран на: Чет 29 май 2008 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот Gelle » Чет 07 апр 2011 14:22


Ми то и моето си претриса на празен ход особенно се усеща като е студена. Аз го карам със 5w40 на Castrol за PD специално било и не съм усетил разлика в тресенето за сега. Виж да не е и от нафтата защото при мойто има разлика със каква нафта го карам. Друго немога да помогна :)

Ще видя какво ше правя и със мойта верига след 5000 км. като сменя маслото.


sensii
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 15 апр 2009 19:53
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4tdi
Местоположение: благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот sensii » Чет 07 апр 2011 16:44


Примене няма разлика във нафтата секи път си тресе осбено като е студена,но като загре отново тресе мотора. :banghead: :banghead: :banghead: . Иначе откаррах я на канал и не съм махал кората и пак се чува нещо като стържене, ако трябва ще я смена тази верига.Но дали във нея е проблема със тресенето.Тя точно за какво служи?


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Чет 07 апр 2011 17:26


не се филмирайте с тая верига толкова....свалете картера и вижте какво е положението...Тва че тресе не е проблем ...те по принцип си тресът


Потребителски аватар
ping23
Мнения: 993
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот ping23 » Чет 07 апр 2011 17:29


sensii написа:Примене няма разлика във нафтата секи път си тресе осбено като е студена,но като загре отново тресе мотора. :banghead: :banghead: :banghead: . Иначе откаррах я на канал и не съм махал кората и пак се чува нещо като стържене, ако трябва ще я смена тази верига.Но дали във нея е проблема със тресенето.Тя точно за какво служи?

Веригата се задвижва от кол.вал и върти маслената помпа и баланс.вал....
Като се скъса най малкото което може да ти се случи е да прецака зъбното колелце на коляновия вал а то не се продава без вала :) цена на вала 2400лв ;)


Потребителски аватар
BLADE8209
Мнения: 500
Регистриран на: Чет 24 май 2007 0:09
Автомобил: Polo 6N2 2001
Двигател: AMF + remap
Местоположение: Дупница, Благоевград

Re: Тампони на двигателя POLO6N2 TDI/проблема е верига в картера

Мнениеот BLADE8209 » Чет 07 апр 2011 20:07


Значи равносметката от днес.
Сложихме веригата и колелото на балансиращия вал, имаше лек проблем защото никаде неможахме да намериме звездограм тип шлици M14. На самата верига две от звената са с друг цвят и те трябва да съвпаднат на белези на зъбното на коляновия ва и белег на зъбното на балансиращия вал. След сглобяването запалих колата и воала колата не тресе heavy metal zork :drunk :drunk :drunk :drunk

А заради това се чува стържене от към картера
Изображение
веригата се е окопала около 1мм в капака, а веригата се е разтегнала с около 1-2мм наложих новата върху старата и разликата бе смайваща.

А за колегите със съединителя забравих да погледна номера на кутията но направих няколко снимки.
Стария пасатов съединител (притискател и диск)
Изображение
стария съединител от полото (ляво) и спатия пасатов (дясно)
Изображение
Съединителя от полото наложен върху притискателя на пасата
Изображение
иначе съединителя на снимката е от пасат 2 ТД и цената му е била 240-260лв комплекта а аз взех само диска SACHS за 105лв



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта