Двигател 1.9 тди - 131 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 08 сеп 2006 22:41


Е аиде честито.Много безавариини км.Пиши как е колата и някоя снимка.




Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Съб 09 сеп 2006 14:04


TDI-RS написа:скочих в кюпа - голф 4 - 1.9 тди - 131 коня...

чЕСТИТООООО


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 09 сеп 2006 23:48


мерси много
още не съм си снимал голфчето, но скоро и това ще стане.
само не мога да разбера във фау ве форума къде си поствате темите за колите / в опел форума например е супер добре направено /.
сега ме интересуват подробности например като какъв е размера между болтовете на джантите / 5 дупки / и какви да кажем добавки използвате към дизела - аз засега сипвам заедно с една добавка на хелиос, но днес гледах една американска, която е за повишаване на цетановото число. Така, че споделете ако имате наблюдения!


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Нед 10 сеп 2006 8:46


За снимките на колите има секция Гараж. Погледни най-горе на екрана под банера за нациеоналния събор на боксерите. За добавки, колкото добавки толкова и мнения, иначе тук доста хора използват Кастрол ТДА и аз включително и май тия добавки са като плацебо успокояват не колата, а собственика.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Нед 10 сеп 2006 9:50


Честито и от мен!
Дай малко впечатления: как върви, колко харчи и т.н.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 10 сеп 2006 9:54


Честито! :да: Много безаварийни километри.

Има доста изписано и за размера между дупките, да не говорим за видовете добавки. :търсачкаа
А иначе тази добавка американската дето си я видял е страшна, аз само с такава карам и наиситна има ефект.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Нед 10 сеп 2006 10:11


притежавам колата от няколко дена и какво да кажа
За разхода - ами от Германия до тук - 5.7 л. / 100 км. при темпомат около 140 км / ч. интересно ми е как ще реагира на нашенската нафта. възнамерявам и да оптимизирам софтуеъра - затова ако знаете къде дават добри рзултати в тази област - обаждайте!

Последна промяна от TDI-RS на Пет 29 юни 2007 13:19, променено общо 1 път.


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Нед 10 сеп 2006 12:15


бате тази помпа джюза я и сипвай само хубава нафта от ОМВ там е най добре аз мойта 4 ка ТДИ не е помпа дуза и я карам с нафта от 1 лв 1.20 вече трета зима и няма проблем сипвай му добавката на Кастрол постояно и няма да имаш проблем. и само гас и ходене ми е майката


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 10 сеп 2006 22:11


За нафта от лукоилски лукоил не петролски.Ако не ОМВ.Хвалят и Екото ама на ПД не пробваи.Доста от добавките са добри ама не очакваи чудеса иначе като цяло си заслужават от време на време.Прави разлика между чистещи,яко почистващи и цетанови бустери.Тая американската е голд ийгъл и ебустер-много е добра.Също кастрол и леке моли.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 11 сеп 2006 22:01


абе колеги, някой да знае на какво налягане набива турбината при този двигател. много ми е интересно, за да знам при софтуеърната оптимизация какво може реално да се гони.


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Пон 11 сеп 2006 22:14


TDI-RS написа:скочих в кюпа - голф 4 - 1.9 тди - 131 коня...

Браво!
Честито и само безаварийни за напред! 8)
п.п. и да не забравиш - снимки чакаме!


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 11 сеп 2006 22:20


Абе братле, един съвет от мен. Покарай няколко хиляди колата без да и правиш тунинги та ако нещо не е читаво да си покаже рогата. Тунинги колко щеш ма ме послушай..недей я напъва толкова веднага.
130 коня са си почти колко ГТИ моторите а и са от 1.9 литра та все си мисля че върви доста. Разбирам да беше 90-110 коня да ти се вижда тромава (въпреки че 1Z i AFN си вървят здраво) Все пак ти си знаеш. Само недей да скачаш на Powerbox-ове да не счупиш колата :wink:

Иначе поздрави за покупката сега се съмнявам да ти се кар аповече бензин :twisted:


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1040
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Пон 11 сеп 2006 22:20


И аз чакам да видя маторя иначе само лук за теб :D
Иначе едва ли ще ти се е откарал бензина :twisted:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 11 сеп 2006 22:28


My написа:И аз чакам да видя маторя иначе само лук за теб :D
Иначе едва ли ще ти се е откарал бензина :twisted:

ха ха, Галине, разкри ме, гадняр такъв!

колега прав си, засега не я напъвам никак. остава в мен усещането, че флат бууста може да е една идея по - висок, именно това е и целта ми! другото, което знам за чипосването при дизелите е, че понижава макар и с малко разхода.

пауер бокс - в никакъв случай!

все пак някой знае ли налягането на турбината при сток параметри какво е

п.с. снимки вече съм сложил в гаража


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 сеп 2006 22:31


На 1З е 0.6-0.8.Вероятно и твоето е подобно.Провери Аутодата за всеки случеи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта