Ауди А4 б6 1.9 131 2003г. AWX трудно пали
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Трудно пали 1.9 131
Като пренощува първия път пали така а после си пали нормално.
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно пали 1.9 131
Попитах , защото моята също не е идеална , но пали доста по-бързо и то при температури от поядъка на -10 , -15 градуса . Въпреки това при стартиране на двигателя при посочените температури , в първите 5 мин. работа си излиза сивкаво-бял дим с миризма на неизгоряла нафта
. Смених и О-пръстени (пълен комплект) , както и четирите подгревни свещи. Всичко това на Бош. По препоръка на форумния майстор сложихме и възвратен клапан . След тези интервенции и близо седмица престой в сервиза през месец януари (в най-студените дни)
, резултатът е горе споменатия. Все си мисля , че е някоя дюза , но просто ми писна да се занимавам.
П.с. Иначе в момента си пали перфектно .......


П.с. Иначе в момента си пали перфектно .......

- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трудно пали 1.9 131
IRRITATING написа:Като пренощува първия път пали така а после си пали нормално.
Колега, провери клапанчето върху горивният филтър.
Също така, това може да се случва и от проблемна тандем помпа (проблемни гарнитурки и уплътнения).
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Трудно пали 1.9 131
Тандем помпата не тече а иначе в какво състояне е идея нямам.Клапанчето не съм го проверявал.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ауди А4 б6 1.9 131 2003г. AWX трудно пали
Провери за всеки случай дали маслото ти мирише на нафта. Има един семеринг в тандем помпата, разделящ гориво-нагнетателната част от вакумната, която е в маслена баня. Петата снимка: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&t=443268
П.С.: Сещам се и за един друг проблем, който съм имал от "качествени" части. След смяна на горивен филтър, поради лоша капсуловка на самият филтър по ръба, след престой трудно палеше, защото се появяваше въздух в поемащият горивопровод.
П.С.: Сещам се и за един друг проблем, който съм имал от "качествени" части. След смяна на горивен филтър, поради лоша капсуловка на самият филтър по ръба, след престой трудно палеше, защото се появяваше въздух в поемащият горивопровод.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта