Колега , Турбо е ...
Харчене на масло + луфт + пренадуване , няма какво друго да е ...
Аз съм сменял - точно това , и ако ти пуши синкав пушек работата е от ясна - по-ясна
Наистина за тройката не са малко пари за турбо 1300 лева, дето се вика за 2000 кола ще купиш..
от морга не те съветвам , може да е пак с проблем и като се набуташ едни пари вече няма връщане назад, освен ако не се разбереш с тях да пробваш и покажеш на майстора и ако има проблем да им го върнеш така по може..
Според мен да рециклираш в твоя случай е най-удачано, и щом вярваш на човека , оправи го..
и аз ходя при такъв майстор - все още има и хора сред тях , дето гледат да ти решат проблема , а не да те прецакат..
Във Варна има сервиз за рециклиране , работят и по куриер, аз лично смених моето с ново , просто така препочетох ,защото рециклирането ми беше 1000 лева , със връщане на моето в сервиза, а взех ново за 1780 лева просто е по скъпо защото е с променлива геометрия ..
http://www.unitechturbo.com/repair_bg.html
Това е сайта на сервиза, ако решиш , не го познавам , не им правя реклама , но всички тука ходят там.. аз им писах запитване по Е-майла, отговориха ми за цена и гаранция цената 1000 лева гаранция 1 година..
Това мога да ти кажа , а ти разбира се както решиш..
Г3 AFN отново проблем с турбото! имам въпрос
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
kenykirilov написа:santana1 написа:nasko1978 написа:Малко вероятно е да ти пренадува от луфт!Причината е другаде!
Забиването не от луфт!А иначе яка поразия може да стане!
и по точно каква колега ???![]()
Да хвърлиш двигателя на боклука... това
не си прави експерименти..
ходил съм при двама преди да го сменя те не се познават
и на двамата майстори думите бяха ,че ако избие масло през трубото - отива в двигателя - вдигат се едни красиви обороти до максимум, ти гасиш вадиш ключа ама колата не гасне и държи обороти докато ти скапе всичко вътре - причината е че маслото изгаря по-бавно от нафтата и няма гасене. Така че прави докато е време.
Аз като разбрах това съм карал на тръни когато ми беше разбито турбото , докато го сменя...
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
SSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
Работи ли това в такива случай, пробвано ли е? някаква опасност да избие нещо по двигател/съединител ?
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
hooligan_sk написа:SSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
Работи ли това в такива случай, пробвано ли е? някаква опасност да избие нещо по двигател/съединител ?
На мен ми се стува че работи, но...
ще останеш я без скоростна кутия , я без съединител...
и като цяло няма смисъл да го правиш щото ремонта ,ще ти излезе на същите парици горе долу , а може и да не сработи дето се вика номера... А ако превърти и Зъб, тогава шоуто ще е пълно ...
така,че няма нужда да се чака според мен ,ами направо да се сменя или поправя турбото ,за да не стават такива случки..
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
отваряш капака и буташ с ръка (затваряш) егр клапана и го гасиш без последствия за колатаSSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
tdi fen написа:отваряш капака и буташ с ръка (затваряш) егр клапана и го гасиш без последствия за колатаSSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
Понеже съм невеж по тая тема някой би ли ми обяснил кой е този клапан ако може някаква снимка ,мерси предварително

- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
tdi fen написа:отваряш капака и буташ с ръка (затваряш) егр клапана и го гасиш без последствия за колатаSSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
Я обясни сега как егр-а ще накара двигателя и изгасне?

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
snoopcar написа:tdi fen написа:отваряш капака и буташ с ръка (затваряш) егр клапана и го гасиш без последствия за колатаSSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
Я обясни сега как егр-а ще накара двигателя и изгасне?
И аз немога да си го обясня това?

- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
hooligan_sk написа:snoopcar написа:tdi fen написа:отваряш капака и буташ с ръка (затваряш) егр клапана и го гасиш без последствия за колатаSSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
Я обясни сега как егр-а ще накара двигателя и изгасне?
И аз немога да си го обясня това?
то и аз щях това да кажа , ама викам да не се заяждам

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
На егр-а нали има и клапа за плавно гасене,която спира въздуха към мотора!!!
Има логика да помогне,лично не съм пробвал!


Има логика да помогне,лично не съм пробвал!

- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
дори и така да е ..
представяш ли си колко трябва са си бърз , ако вдигне ненадейно обороти докрая ???
първо примерно караш градско с 50
1.трябва са спреш -> 5 сек.
2.ще пробваш по логига да огасиш двигателя - вадиш и ключа -> 5 сек.
3.няма да угасне - докато загрееш какво става ->5 сек.
4.махаш колана ->5 сек.
5.буташ лоста за капака -> 5 сек.
6.отваряш вратата -> 3 сек.
7.излизаш -> 5 сек.
8.отваряш капака -> 2сек.
9.спираш притока на въздух - след няколко секундна паника - 10 сек.(заради паниката)
общо 45 сек. Ако си стрела.. секундите са примерни , не съм ги смятал , написал съм по предположение
но 45 сек. са напълно достатъчно да ти скапят двигателя... когато работи на max.. и то не гори нафта , ами масло..
Е ако потренираш може и да смъкнеш времето , но представяш ли си как се кара на тръни, когато в главата ти е - да не се случи това..
Ами аз много мразя да карам на тръни, чесно казано
представяш ли си колко трябва са си бърз , ако вдигне ненадейно обороти докрая ???
първо примерно караш градско с 50
1.трябва са спреш -> 5 сек.
2.ще пробваш по логига да огасиш двигателя - вадиш и ключа -> 5 сек.
3.няма да угасне - докато загрееш какво става ->5 сек.
4.махаш колана ->5 сек.
5.буташ лоста за капака -> 5 сек.
6.отваряш вратата -> 3 сек.
7.излизаш -> 5 сек.
8.отваряш капака -> 2сек.
9.спираш притока на въздух - след няколко секундна паника - 10 сек.(заради паниката)
общо 45 сек. Ако си стрела.. секундите са примерни , не съм ги смятал , написал съм по предположение

но 45 сек. са напълно достатъчно да ти скапят двигателя... когато работи на max.. и то не гори нафта , ами масло..
Е ако потренираш може и да смъкнеш времето , но представяш ли си как се кара на тръни, когато в главата ти е - да не се случи това..
Ами аз много мразя да карам на тръни, чесно казано
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
Пред балкона ми се случи на едно бмв - поне 10 мин бичи на макс обороти преди да бумне мотора 

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: отново проблем с турбото! имам въпрос
Марто нали затова е форума,сега вече знаеш как се действа!Дано не се случва,ама....
Тя турбината и мотора не се взривяват веднага,а пък и в този случай ще станеш много по бърз,повярвай ми!
То белята си е беля,важно е как ще реагираш!То и нови турбини са гърмели,така че караш и се молиш да не се случва и това е!
Тя турбината и мотора не се взривяват веднага,а пък и в този случай ще станеш много по бърз,повярвай ми!

То белята си е беля,важно е как ще реагираш!То и нови турбини са гърмели,така че караш и се молиш да не се случва и това е!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 63 госта