Г3 AFN отново проблем с турбото! имам въпрос

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот Marto_VN » Съб 23 апр 2011 9:40


Колега , Турбо е ...
Харчене на масло + луфт + пренадуване , няма какво друго да е ...
Аз съм сменял - точно това , и ако ти пуши синкав пушек работата е от ясна - по-ясна
Наистина за тройката не са малко пари за турбо 1300 лева, дето се вика за 2000 кола ще купиш..
от морга не те съветвам , може да е пак с проблем и като се набуташ едни пари вече няма връщане назад, освен ако не се разбереш с тях да пробваш и покажеш на майстора и ако има проблем да им го върнеш така по може..

Според мен да рециклираш в твоя случай е най-удачано, и щом вярваш на човека , оправи го..
и аз ходя при такъв майстор - все още има и хора сред тях , дето гледат да ти решат проблема , а не да те прецакат..

Във Варна има сервиз за рециклиране , работят и по куриер, аз лично смених моето с ново , просто така препочетох ,защото рециклирането ми беше 1000 лева , със връщане на моето в сервиза, а взех ново за 1780 лева просто е по скъпо защото е с променлива геометрия ..

http://www.unitechturbo.com/repair_bg.html

Това е сайта на сервиза, ако решиш , не го познавам , не им правя реклама , но всички тука ходят там.. аз им писах запитване по Е-майла, отговориха ми за цена и гаранция цената 1000 лева гаранция 1 година..

Това мога да ти кажа , а ти разбира се както решиш..




Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот Marto_VN » Съб 23 апр 2011 9:45


kenykirilov написа:
santana1 написа:
nasko1978 написа:Малко вероятно е да ти пренадува от луфт!Причината е другаде! :wink:


Забиването не от луфт!А иначе яка поразия може да стане! scare


и по точно каква колега ??? :shock scare


Да хвърлиш двигателя на боклука... това
не си прави експерименти..
ходил съм при двама преди да го сменя те не се познават
и на двамата майстори думите бяха ,че ако избие масло през трубото - отива в двигателя - вдигат се едни красиви обороти до максимум, ти гасиш вадиш ключа ама колата не гасне и държи обороти докато ти скапе всичко вътре - причината е че маслото изгаря по-бавно от нафтата и няма гасене. Така че прави докато е време.
Аз като разбрах това съм карал на тръни когато ми беше разбито турбото , докато го сменя...


Потребителски аватар
SSS666
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот SSS666 » Съб 23 апр 2011 10:28


ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот hooligan_sk » Съб 23 апр 2011 12:12


SSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам


Работи ли това в такива случай, пробвано ли е? някаква опасност да избие нещо по двигател/съединител ?


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот Marto_VN » Съб 23 апр 2011 13:36


hooligan_sk написа:
SSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам


Работи ли това в такива случай, пробвано ли е? някаква опасност да избие нещо по двигател/съединител ?



На мен ми се стува че работи, но...
ще останеш я без скоростна кутия , я без съединител...
и като цяло няма смисъл да го правиш щото ремонта ,ще ти излезе на същите парици горе долу , а може и да не сработи дето се вика номера... А ако превърти и Зъб, тогава шоуто ще е пълно ...
така,че няма нужда да се чака според мен ,ами направо да се сменя или поправя турбото ,за да не стават такива случки..


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот tdi fen » Съб 23 апр 2011 13:45


SSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
отваряш капака и буташ с ръка (затваряш) егр клапана и го гасиш без последствия за колата


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот smash22 » Съб 23 апр 2011 17:58


tdi fen написа:
SSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
отваряш капака и буташ с ръка (затваряш) егр клапана и го гасиш без последствия за колата

Понеже съм невеж по тая тема някой би ли ми обяснил кой е този клапан ако може някаква снимка ,мерси предварително :)


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот nasko1978 » Съб 23 апр 2011 18:58




Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот snoopcar » Съб 23 апр 2011 22:28


tdi fen написа:
SSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
отваряш капака и буташ с ръка (затваряш) егр клапана и го гасиш без последствия за колата

Я обясни сега как егр-а ще накара двигателя и изгасне? :lol:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот hooligan_sk » Съб 23 апр 2011 22:31


snoopcar написа:
tdi fen написа:
SSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
отваряш капака и буташ с ръка (затваряш) егр клапана и го гасиш без последствия за колата

Я обясни сега как егр-а ще накара двигателя и изгасне? :lol:


И аз немога да си го обясня това? :shock


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот Marto_VN » Нед 24 апр 2011 8:11


hooligan_sk написа:
snoopcar написа:
tdi fen написа:
SSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
отваряш капака и буташ с ръка (затваряш) егр клапана и го гасиш без последствия за колата

Я обясни сега как егр-а ще накара двигателя и изгасне? :lol:


И аз немога да си го обясня това? :shock


то и аз щях това да кажа , ама викам да не се заяждам :mrgreen:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот nasko1978 » Нед 24 апр 2011 8:49


На егр-а нали има и клапа за плавно гасене,която спира въздуха към мотора!!! :012: :wink:
Има логика да помогне,лично не съм пробвал! :mrgreen:


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот Marto_VN » Нед 24 апр 2011 9:07


дори и така да е ..
представяш ли си колко трябва са си бърз , ако вдигне ненадейно обороти докрая ???
първо примерно караш градско с 50
1.трябва са спреш -> 5 сек.
2.ще пробваш по логига да огасиш двигателя - вадиш и ключа -> 5 сек.
3.няма да угасне - докато загрееш какво става ->5 сек.
4.махаш колана ->5 сек.
5.буташ лоста за капака -> 5 сек.
6.отваряш вратата -> 3 сек.
7.излизаш -> 5 сек.
8.отваряш капака -> 2сек.
9.спираш притока на въздух - след няколко секундна паника - 10 сек.(заради паниката)

общо 45 сек. Ако си стрела.. секундите са примерни , не съм ги смятал , написал съм по предположение :mrgreen:
но 45 сек. са напълно достатъчно да ти скапят двигателя... когато работи на max.. и то не гори нафта , ами масло..

Е ако потренираш може и да смъкнеш времето , но представяш ли си как се кара на тръни, когато в главата ти е - да не се случи това..
Ами аз много мразя да карам на тръни, чесно казано


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот hooligan_sk » Нед 24 апр 2011 9:25


Пред балкона ми се случи на едно бмв - поне 10 мин бичи на макс обороти преди да бумне мотора :да:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: отново проблем с турбото! имам въпрос

Мнениеот nasko1978 » Нед 24 апр 2011 9:28


Марто нали затова е форума,сега вече знаеш как се действа!Дано не се случва,ама....
Тя турбината и мотора не се взривяват веднага,а пък и в този случай ще станеш много по бърз,повярвай ми! mhihi
То белята си е беля,важно е как ще реагираш!То и нови турбини са гърмели,така че караш и се молиш да не се случва и това е!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 63 госта