Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот Andonov » Пет 13 май 2011 14:50


brum написа:А потомствения дизелждия - на VP 37 няма как да го уцели на слух. Щото докато колата работи в нормален режим компенсира аванса с авансатора. И дори помпата да е на закъснение на празен ход авансатора ще бутне аванса и ще звучи както трябва. Та тоя тип освен да бута помпата към аванс докато мотора промени звука и после да връща една идея. Иначе няма как да го нацели.

VAG-COM-а като покаже графиката за аванса вкарва ЕКУ-то в друг режим. И тогава виждаш актуалния аванс.

:да:

Eвала на такива "специалисти". Дано никой не попада на такива. Да уцелиш аванса по слух, е все едно 6 от тотото.




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот Zinoto » Пет 13 май 2011 15:06


Andonov написа:
brum написа:А потомствения дизелждия - на VP 37 няма как да го уцели на слух. Щото докато колата работи в нормален режим компенсира аванса с авансатора. И дори помпата да е на закъснение на празен ход авансатора ще бутне аванса и ще звучи както трябва. Та тоя тип освен да бута помпата към аванс докато мотора промени звука и после да връща една идея. Иначе няма как да го нацели.

VAG-COM-а като покаже графиката за аванса вкарва ЕКУ-то в друг режим. И тогава виждаш актуалния аванс.

:да:

Eвала на такива "специалисти". Дано никой не попада на такива. Да уцелиш аванса по слух, е все едно 6 от тотото.

За VP 37 съм съгласен, но за старите е бог и Андонов, ще те помоля да не изказваш мнения за работата на хора, които не познаваш. Изказванията ти относно мен едно на ръка, но за такива майстори като визирания от мен просто си мълчи, защото когато той правеше помпи преди 20 години ти докъде беше стигнал с чеповете? Извика ме човека един път да закача един голф-3 за проверка след като му беше чистил ел.блока и сменял всички гарнитури и опръстени на помпата и за моя голяма изненада всичко беше на фабрични стойности!!!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот Andonov » Пет 13 май 2011 15:19


OK.
За да не коментирам такива майстори, не пиши кое как го правят.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот Zinoto » Пет 13 май 2011 15:28


Andonov написа:OK.
За да не коментирам такива майстори, не пиши кое как го правят.

Ми... то най-добре нищо да не пишем, че ти на всяко гърне меродия и последния ти пост пак не е по темата. Вече ни направиха забележка така, че ако имаш нещо към мен на лично!


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот ivo1_r » Пет 13 май 2011 20:52


Zinoto написа:Този път проблема НЕ Е в помпата, специално към колегата Андонов, защото му се струва, че почти във всяка тема се насочвам към помпата. Тук нещата опират до центровка, сигурен съм, че и разпределителния вал е на закъснение!

разпределителният ти вал ако е на закъснение знае6 ли 4е клапаните ще станат на салата помпата ти е на закаснение прехварли един зъб от колелото по посока на вартене на мотора или виж на самото колело има един малак отвор 15мм и на стойката на помпата го има трябжа да вкараш един 4оп и така се зацепва не трябва да е напънат 4опа държиш със клю4 на гайката на помпата да влиза и излиза 4опът лесно и зацепва6 тогава ремъка


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот Zinoto » Съб 14 май 2011 14:15


...разпределителният ти вал ако е на закъснение знае6 ли 4е клапаните ще станат на салата...


До 2 зъба закъснение няма как да станат на салата, обаче ефекта е по-лош от помпа на закъснение. Мойта кола като я купих помпата беше на доста голямо предварение, а разпределителния вал бягаше със зъб и половина на закъснение. Така, че да си оправи цялата центровка му казахме колко човека ама какво е направил :roll:


russlan_z
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
Автомобил: Golf 3 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот russlan_z » Вто 17 май 2011 16:35


Не съм докладвал още, защото за момента случея няма развръзка. Става въпрос за положителна такава :cry:
Центровката беше проверена изцяло - всичко си е на мястото. Презацепихме помпата един зъб предварение и я завъртяхме максмално в закъснение, но не, явно предварението и дойде голямо. Зацепихме я обратно и завъртяхме максимално към блока на двигателя - с vag-com показа отново на закъснение върху червената линия. Изгасихме, натиснахме корпуса на помпата към двигателя, така, с голям мерак и завихме болтовете: О чудо!!!!! Според vag-com помпата в огромно предварение, изобщо излиза от графиката, само вертикалната черта се вижда а в същото време бял дим. Хм, тръгнахме да връщаме помпата в закъснение и като започна да дими тоз голф, направо замъгли района, започва да гасне двигателя, а центровката според компа в параметри. Гледахме кабели, датчици - всичко ок. Тези дни ще ходя да я гледат таз помпа в сервиз, че май .... :banghead: Тъгата е голяма!

Последна промяна от russlan_z на Вто 17 май 2011 16:50, променено общо 1 път.


russlan_z
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
Автомобил: Golf 3 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот russlan_z » Вто 17 май 2011 16:39


Хм, а нали не е нормално да има надлъжен луфт по оста на помпата? Или при леко завъртане все едно да има празен ход?


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот mshbul » Вто 17 май 2011 18:47


Не бързай да е помпата.
Самата помпа не може да ти промени центровката поради проблем в нея, освен ако не й превърта зъбното колело.

Сигурен ли си, че умната дюза работи добре?
Колянов вал - шпонка зъбно колело на ангренажа да мърда?


russlan_z
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
Автомобил: Golf 3 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот russlan_z » Сря 18 май 2011 13:37


Умната дюза я замерихме и съпротивлението беше в норми, мисля че беше някъде към 87 ома при допустими 80-120.
Колелото на коляновия вал също беше наред. И грешки нямаше в компютъра.
Въртят ми се разни мисли из главата, ама нека първо да я погледнат в сервиз, че да не се излагам ако напиша някоя велика глупост :oops:


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот mshbul » Сря 18 май 2011 18:53


Ама то това, че дава нормално съпротивление е необходимо, но не и достатъчно условие да е наред дюзата.

Но едва ли е от дюзата.

Да не е разместено зъбното колело на помпата?


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот ceci4 » Вто 24 май 2011 13:16


Аз докато не смених "умната дюза", не можах да излезна на глава с центровката. Настройвам я и на дригия ден в предварение чак извън графиката. Пак настройка и пак предварение. Датчика в дюзата си беше добър по съпротивление. След смяната всичко стана от първия път и не мърда.


russlan_z
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
Автомобил: Golf 3 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот russlan_z » Пон 30 май 2011 13:33


Проблемът е решен от Иво ifidik, когото няма как да не похваля :)
Поигра си за 5-10 минути с помпата и компютъра и центровката си дойде на място :o
Пипна ми после и порцията и сега голфи отново хвърчи като змей!!!
Благодаря и на всички които дадаха съвети и мнения - сега вече си познавам колицата и откъм ангренажния ремък и всичките му колелца :lol:


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот mshbul » Пет 03 юни 2011 19:25


Е кажи какво е направил, за да знаем и ние.


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Центровка на АФН в закъснение и не мърда

Мнениеот ivo1_r » Пет 03 юни 2011 21:42


Zinoto написа:...разпределителният ти вал ако е на закъснение знае6 ли 4е клапаните ще станат на салата...


До 2 зъба закъснение няма как да станат на салата, обаче ефекта е по-лош от помпа на закъснение. Мойта кола като я купих помпата беше на доста голямо предварение, а разпределителния вал бягаше със зъб и половина на закъснение. Така, че да си оправи цялата центровка му казахме колко човека ама какво е направил :roll:
до колко зъба не е проблем щом 2 не са бе колега на разпределителниат вал



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: John Calvin и 38 госта