При мен има малък теч и е от О пръстена на температурният дачик който няга на този тройник.
А този твоят даже ми се струва доста изметнал,там където ляга на двигателят!
загуба на антифриз голф 4 тди
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Vag_activator написа:При мен има малък теч и е от О пръстена на температурният дачик който няга на този тройник.
А този твоят даже ми се струва доста изметнал,там където ляга на двигателят!
Ами аз като вадих датчика сега, реших да пусна и малко силикон по гуменото му уплътнение, колкото да залепне леко и да уплътни, че самата гумичка не беше от най-читавите а нямаше от къде да купя. Но няма теч вече от никъде.
- samo_pechka
- Мнения: 9015
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
О-пръстени се продават в магазините за селскостоп.техника и лагери (трактори ,комбайни и др.)имат вс.размери , отделно и поне три вида дебелини на самият о-пръстен 

-
- Мнения: 459
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Старичка е темата, но не виждам смисъл да отварям нова. С 1.9 tdi AHF съм и от няколко дни губя течност. Първоначално ми светна лампата след неколкократни опити извън града да изкарам натрупаните сажди от гърне и турбина, поизрязах я неколкократно и... След заигравката паля и ми пищи и свети лампа течност. Беше почти долу в разширителния съд, долях и тъкмо мислех да забравям, позалъгах се, че може от повечкото обороти да се е обезвъздушило нещо... :) И днес сутринта пак нивото долу.
Четох темата, видях що е топлобменник и къде е, и тъкмо да търся откъде се форсира такъв двигател откъм коша, малко влажност около топлообменника ме ориентира къде да гледам, та като я форсирах яко от педала вътре, изтърчах и видях, че около топлообменника капе яко червен антифриз. Не видях точно откъде, но ме насочи откъде да я захващам утре. Собственоръчно, или в сервиз.
Ако правилно съм разбрал, единия вариант е нов топлообменник, другия о - пръстен и силикон?
Чудя се и дали проблема е само от повишеното налягане от форсиране, или... има и мръсни думи като гарнитури... Но при гарнитура трябва да надува и маркучи, че и в разширителния да клокочи.
Четох темата, видях що е топлобменник и къде е, и тъкмо да търся откъде се форсира такъв двигател откъм коша, малко влажност около топлообменника ме ориентира къде да гледам, та като я форсирах яко от педала вътре, изтърчах и видях, че около топлообменника капе яко червен антифриз. Не видях точно откъде, но ме насочи откъде да я захващам утре. Собственоръчно, или в сервиз.
Ако правилно съм разбрал, единия вариант е нов топлообменник, другия о - пръстен и силикон?
Чудя се и дали проблема е само от повишеното налягане от форсиране, или... има и мръсни думи като гарнитури... Но при гарнитура трябва да надува и маркучи, че и в разширителния да клокочи.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
За кой топлообменник говориш? За тройника ли? Снимай да видим.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
AHF май нямя топлообменник, но може и да греша.
Гарнитурата я остави последна.
При мен нито надуваше маркучи, нито клокочеше в казанчето ама се оказа гарнитура на кратуната.
Щом си видял теч отнякъде, търси там.Няма по сигурен признак за локализиране.
И ако имаш желание, време и възможност - прави си я сам.
Гарнитурата я остави последна.
При мен нито надуваше маркучи, нито клокочеше в казанчето ама се оказа гарнитура на кратуната.
Щом си видял теч отнякъде, търси там.Няма по сигурен признак за локализиране.
И ако имаш желание, време и възможност - прави си я сам.
- tdi fen
- Мнения: 4726
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
топлообменик ? да не би масления охладител да е това ?
-
- Мнения: 459
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Упс, прекръстил съм детайла, от тройника е теча, детайла от снимката на предната страница. Всъщност от тази снимка се насочих къде да търся теч. Утре на светло с огледалце ще видя какъв точно е проблема, като че ли от по-тънкия маркуч капе, мисля, че не е точно от връзката към блока. Лекия вариант ще е прокъсан маркуч, по-неприятния спукана пластмаса - май е наравно със смяна :)
Не е топлообменник, засега не е и масления охладител, но вашия постинг, колега, ме подсеща, че идва времето и на масления охладител, при голям студ предна зима го видях да омаслява, като се стопли времето престана, но по някое време ще има занимания и там.
tdi fen написа:топлообменик ? да не би масления охладител да е това ?
Не е топлообменник, засега не е и масления охладител, но вашия постинг, колега, ме подсеща, че идва времето и на масления охладител, при голям студ предна зима го видях да омаслява, като се стопли времето престана, но по някое време ще има занимания и там.
Последна промяна от Liminat на Нед 16 дек 2018 19:51, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Сменяш направо целия тройник, ако е от него, заедно с о-пръстена към блока. Детска болест им е това, май няма непрокапал голф от там. Десетина лв и 15мин работа.
-
- Мнения: 459
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Само аз ли ги върша такива... Докато започна и счупих щуцера на тънкото маркуче, което излиза от съседното на тройника пластмасово тяло, което е с някакъв датчик вътре, а това маркуче потегля към купето, може би към парното... Е сега почна филма.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Е той датчика е на самия тройник, цялото пластмасово нещо е тройника. Ти за какво съседно тяло говориш?
- tdi fen
- Мнения: 4726
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
нормално пластмаси,които са на почти 20 г да се чупят просто се заменят с нови
-
- Мнения: 459
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
vanesto написа:Е той датчика е на самия тройник, цялото пластмасово нещо е тройника. Ти за какво съседно тяло говориш?
https://sauto.bg/flanec-za-ohladitelnat ... -8478.html
Ето на тоя фланец ми се отчупи щуцера на тънкия маркуч, а ми прокапваше от другия пластмасов детайл, който е монтиран към блока- този:
Колегата е прав, тия по-тънките щуцери са яко прогорели, и само дебнат за някой зарадван като мен, че ремонта му е само смяна на скоба :)
Добре, че бързо намерих името на детайла, десетина лв е, че тъкмо бях намерил щуцер и ми трябваха само свредло, лепила и късмет да не изскочи насред зима някъде далеч извън града :) Макар, че ставам все по-безстрашен, със свестни колеги от В. Търново и Варна, а отскоро и познати в София съм доста по-спокоен :) Като цяло се движа по тази ос.
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
Ами да, това цялото ти е тройника. Преди 5г моя протече, сложиш тази същата марка Birth за 9лв, засега държи. А този фланец въобще не съм се сещал да го огледам в какво състояние е.
-
- Мнения: 459
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 21:54
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: загуба на антифриз голф 4 тди
На близо... 80-90% съм сигурен, че съм се справил, предполагам, че ще се обезвъздуши напълно, след като термостата отвори и към радиатора и тогава ще долея още охлаждаща течност. Може и само вода, някъде до литър максимум, че и аз съм доливал досега само концентрат. Сега, като се замисля, сигурно оттам е просълзявало по малко, щом съм доливал, около половин литър на повече от година - около 30000 км.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Magdag39 и 30 госта