



Проблем с 2.5 тди
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с 2.5 тди
Представям си сценката как отиваш при човека, който ти диагностицира и ремонтира колата и му казваш "Във форума казаха да направиш едиквоси" 

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с 2.5 тди
Като чуя за този двигател и
Не е чак толкоз лош, но на километрите на които идват в БГ е просто....
Като за начало бих послушал Иво.
После бих отворил капаците на клапаните за да видя колко кобилици са избягали, както и дали разпределителните валове са все още такива (погледни гърбиците дали са още там).
При проблем в помпата( преди да избуши транзистора за горивоподаването, обикновено задира авансаторното буталце) почти задължително набива грешки, така , че за сега този вариант го остави на заден план.
Не така седят нещата обаче при проблемен маховик . Дрънка ли като я гасиш ? Има ли разлика гасене със и без натиснат съединител ?

Не е чак толкоз лош, но на километрите на които идват в БГ е просто....

Като за начало бих послушал Иво.
После бих отворил капаците на клапаните за да видя колко кобилици са избягали, както и дали разпределителните валове са все още такива (погледни гърбиците дали са още там).
При проблем в помпата( преди да избуши транзистора за горивоподаването, обикновено задира авансаторното буталце) почти задължително набива грешки, така , че за сега този вариант го остави на заден план.
Не така седят нещата обаче при проблемен маховик . Дрънка ли като я гасиш ? Има ли разлика гасене със и без натиснат съединител ?
Re: Проблем с 2.5 тди
Ами колега тя колата е автоматик! Аз съм написъл по-нагоре! Иначе валовета са добре и кобилици си има 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта