Колекторите доколкото видях вътре не са много мръсни, но лично аз не съм ги чистил.
Иначе тази вечер турбината падна под "ножа".
Свалих я и изчистих геометрията (не беше клеясала, но имаше доста сажди), обаче ми направа впечатление че лостчето което бута актуатора има едно винтче което ограничава крайното положение на затворена геометрия, та въпростното лостче не опира до винтчето ами си има разстояние до него.
Като откача актуатора лоста си се движи до болтчето, но при закачен актуатор неможе да стигне до него.
Предполагам че това не трябва да е така и би трябвало да се регулира стеблото на актуатора, така че да подпре в болтчето или греша?
Прилагам снимки да се види как изглежда в момента.
http://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 055127.bighttp://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 055128.bighttp://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 055134.bigАко трябва да се регулира, по какъв начин става?
На самото стебло на актуатора има гайка за ключ 10,но не разбрах къде трябва да се държи за да се върти, понеже не се вижда никъде резба.
Перките на топлота част според мен са в добро състояние и не са износени, но все пак не съм специалист
http://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 055273.bighttp://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 055128.big