Въпрос за лог файлове.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за лог файлове.

Мнениеот Zinoto » Вто 28 юни 2011 20:51


milenski_77 написа:Ламаринката няма как да се пробие понеже е 2 мм.
И да изкарва го като грешка. По спомон 0404 като номер.

Колекторите чисти ли са? С този ЕГР както е работил до сега ако не си ги изчистил е нормално да дава такива стойности на дебитомера!




milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Въпрос за лог файлове.

Мнениеот milenski_77 » Вто 28 юни 2011 21:17


Колекторите доколкото видях вътре не са много мръсни, но лично аз не съм ги чистил.
Иначе тази вечер турбината падна под "ножа".
Свалих я и изчистих геометрията (не беше клеясала, но имаше доста сажди), обаче ми направа впечатление че лостчето което бута актуатора има едно винтче което ограничава крайното положение на затворена геометрия, та въпростното лостче не опира до винтчето ами си има разстояние до него.
Като откача актуатора лоста си се движи до болтчето, но при закачен актуатор неможе да стигне до него.
Предполагам че това не трябва да е така и би трябвало да се регулира стеблото на актуатора, така че да подпре в болтчето или греша?
Прилагам снимки да се види как изглежда в момента.
http://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 055127.big
http://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 055128.big
http://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 055134.big
Ако трябва да се регулира, по какъв начин става?
На самото стебло на актуатора има гайка за ключ 10,но не разбрах къде трябва да се държи за да се върти, понеже не се вижда никъде резба.
Перките на топлота част според мен са в добро състояние и не са износени, но все пак не съм специалист
http://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 055273.big
http://milenskior.snimka.bg/automobiles ... 055128.big


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за лог файлове.

Мнениеот ventotdi » Чет 30 юни 2011 19:53


спор няма перките на топлата част са като нови и за напред ,ако следиш турбината да не пренадува ще изкараш много с нея.Относно болчето за регулиране за геометрията наистина не трябва да е така.Тя трябва да опре на болтчето иначе не е затворена колкото трябва стига това болтче да не е пипано преди ! Явно това кара турбо лага ти да е голям но защо след като направи бууст и не го държи ...няма това да е проблема :?


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Въпрос за лог файлове.

Мнениеот milenski_77 » Чет 30 юни 2011 20:58


И аз не знам защо не държи бууста! Вариантите според мен са два: или няма гориво и няма какво да върти турбината, или изпуска от някъде налягането.
Тази вечер събрах колата. Освен че изчистих и регулирах турбината сложих и друг кулер.
Направих едно пробно кръгче и ми се струва че върви по-добре от преди. Като че ли дупката на 3000 оборота изчезна, но в неделя ще я закачим с лаптопа да видим какво ще покаже и тогава ще може да се каже със сигурност дали е добре или не.
Ще се опитам да намеря и механичен манометър за да видим наистина какво налягане държи турбото, да не би да ни лъже мап сензора.
По принцип имам още един и ако има проблем с него мога да го сменя.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за лог файлове.

Мнениеот ventotdi » Чет 30 юни 2011 22:22


според мен турбото не те лъже ,че стига 1.05 бара на около 2950 оборота ,ако не се лъжа така видях на логовете ,защото гледам и милиграмите ти там са 54 ,така че бууста ти е реален .Ако имаш пропуска между турбо и двигател нямаше да ти падат стойностите на дебитомера,защото турбото смучи въздуха и дебитомера отброява единиците и пуска гориво ...щеше да се получава ефекта димна завеса от зад ....,затова по-рано те питах дали пуши тази кола ?


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Въпрос за лог файлове.

Мнениеот milenski_77 » Пет 01 юли 2011 19:45


Утре ще правя логове да видим какво е станало в крайна сметка.
Иначе снощи на пробното кръгче я изпънах на един баир и гледах в огледалото.На 3 и 4 с пълна газ се виждаше пушек в огледалото, но не димна завеса, просто пропушваше.
Иначе по равното не виждам пушек в огледалото.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за лог файлове.

Мнениеот ventotdi » Съб 02 юли 2011 20:31


баир на горе или по равно все като настъпиш милиграмите са 54 максимално и трябва ,ако пуши по баира да пуши и по равното ...ако беше с лагава турбина щеше да пуши повече по баира ,защото ти се увеличава турбо лага ;)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта