
Оптимални обороти на TDI мотор... ?
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
А защо двигателите работят до около 4500 и след това фъс и краи.
Процеса на дизелово горене е различно от бензина проблем е смесообразуването и респективно ефективното пълнене няма такъв
филм с безконтролно развъртане и разрушаване.Или има ама то ще е
все едно да караш бензинка с 10000 оборота,просто ще се счупи.
Формулите развъртат 20 000 примерно ама електромагнитние клапани
си вършат работата и пак се виждат в чудо заради съпротивлението
на флуидите.А и самото дизелово гориво има по бавно горене от бензина
С една дума няма време за всмукване и добро смесообразуване.
Процеса на дизелово горене е различно от бензина проблем е смесообразуването и респективно ефективното пълнене няма такъв
филм с безконтролно развъртане и разрушаване.Или има ама то ще е
все едно да караш бензинка с 10000 оборота,просто ще се счупи.
Формулите развъртат 20 000 примерно ама електромагнитние клапани
си вършат работата и пак се виждат в чудо заради съпротивлението
на флуидите.А и самото дизелово гориво има по бавно горене от бензина
С една дума няма време за всмукване и добро смесообразуване.
Re: Оптимални обороти на TDI мотор... ?
juli76 написа:Интересува ме какви според вас са оптималните обороти на 2,5 литров пет цилиндров TDI мотор
Търси вертикалното положение на оборотомера. Колкото отчете - на толкова оборота е идеалния режим

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
don hose написа:А защо двигателите работят до около 4500 и след това фъс и краи.
Процеса на дизелово горене е различно от бензина проблем е смесообразуването и респективно ефективното пълнене няма такъв
филм с безконтролно развъртане и разрушаване.Или има ама то ще е
все едно да караш бензинка с 10000 оборота,просто ще се счупи.
Формулите развъртат 20 000 примерно ама електромагнитние клапани
си вършат работата и пак се виждат в чудо заради съпротивлението
на флуидите.А и самото дизелово гориво има по бавно горене от бензина
С една дума няма време за всмукване и добро смесообразуване.
Адски си прав



- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Темпомат
Stivi написа:3000 об/мин-скорост 138км/ч за магистралата ми липсва само темпомат:)
В е-bay се продават темпомати 150 кинта излиза с доставката ог Германия за Г4

Скоро ще си поръчвам и за мойта машина
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 47 госта