


По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
В понеделник имам час при майстор за почистване на геометрията и актуатора,дано всичко мине добре,защото майстора разправя,че можело да се скъсат някакви болтове и алуминиева планка.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
Предполагам говори за болтовете на топлата част. Има си начин - с почукване, с понагряване и се развиват.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
Колко са широки тези гуми дето искаш да ги превърташ на 3-та ?
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
KirilGeorgiev написа:Колко са широки тези гуми дето искаш да ги превърташ на 3-та ?
По точно колко стари и изтрити.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
Ludiq написа:KirilGeorgiev написа:Колко са широки тези гуми дето искаш да ги превърташ на 3-та ?
По точно колко стари и изтрити.
Тея в гаража му са много широки и с доста грайфер


- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
Днес смених актуатора(150 лв.)по-точно мембраната му,геометрията си е била наред и не мога да позная колата,върви много,преди все едно съм нямал турбо,сега остава да видя и връзката с ЕКУ-то...
Утре тръгвам за морето
.
Утре тръгвам за морето

- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
FELIPE написа:Днес смених актуатора(150 лв.)по-точно мембраната му.
Не разбрах,за 150лв си сменил мембраната на актуатора ?? Не знаех че се продава като резервна част,те на повечето места казват че актуатор не се продава отделно а какво остава за части от него ! Или искаш да кажеш че мембраната му е била скъсана и си го сменил ? Както и да е още един /от многото/ случай когато набедената геометрия си е добре а проблема е "около нея"

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
Stivi майстора каза така "сменихме мембраната на актуатора",като се върна от морето ще го питам и ще пиша в тази тема как точно стоят нещата,не знаех че мембрана,а и актуатор не се продават отделно.
- anger
- Мнения: 788
- Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
- Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
Филипе, капсуловано е - не мисля, че може да се смени само клапата или само пружината вътре. Освен, ако някой изобретател не е внедрил специална система за ремонт на актуатора. На снимката се вижда как е запечатан. Само за твое сведение - актуатора го купих от ebay за 49$ с доставката и дойде за 3 дни от Щатите. 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
Целия актуатор е сменен,не само мембраната,не съм разбрал правилно
,интересното е друго,преди да оправя актуатора имах едно притрисане при гасене на двигателя,сега след смянаната му това нещо изчезна,в момента гаси като бензинов двигател,даже по-меко
.
Иначе колата наистина взе да върти гуми в движение,на втора при скорост 30-40 км/ч при подаване рязко газ и влизане в турбо режим си върти гуми спокойно,хем гумите ми 225/40/18 са почти нови с повече от 7 мм. грайфер.
До морето се държа супер,изгори 17 л. нафта за 330км(Асеновград-Обзор),само че все повече се убеждавам,че тази кола е за дълъг път,не знам зимата с моите ежедневни 3 километрови преходи от нас до работата как ще я карам,че аз няма да мога да минавам 2000 оборота с месеци,тогава наистина ще зацапа геометрията.
Някакъв съвет какво да правя зимъска
,когато сняг забръска...как карате вашите TDI-та зимно време на сняг примерно?


Иначе колата наистина взе да върти гуми в движение,на втора при скорост 30-40 км/ч при подаване рязко газ и влизане в турбо режим си върти гуми спокойно,хем гумите ми 225/40/18 са почти нови с повече от 7 мм. грайфер.
До морето се държа супер,изгори 17 л. нафта за 330км(Асеновград-Обзор),само че все повече се убеждавам,че тази кола е за дълъг път,не знам зимата с моите ежедневни 3 километрови преходи от нас до работата как ще я карам,че аз няма да мога да минавам 2000 оборота с месеци,тогава наистина ще зацапа геометрията.
Някакъв съвет какво да правя зимъска

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
FELIPE написа:Целия актуатор е сменен,не само мембраната,не съм разбрал правилно,интересното е друго,преди да оправя актуатора имах едно притрисане при гасене на двигателя,сега след смянаната му това нещо изчезна,в момента гаси като бензинов двигател,даже по-меко
.
Иначе колата наистина взе да върти гуми в движение,на втора при скорост 30-40 км/ч при подаване рязко газ и влизане в турбо режим си върти гуми спокойно,хем гумите ми 225/40/18 са почти нови с повече от 7 мм. грайфер.
До морето се държа супер,изгори 17 л. нафта за 330км(Асеновград-Обзор),само че все повече се убеждавам,че тази кола е за дълъг път,не знам зимата с моите ежедневни 3 километрови преходи от нас до работата как ще я карам,че аз няма да мога да минавам 2000 оборота с месеци,тогава наистина ще зацапа геометрията.
Ако геометрията се движи оптимално от край до край, не би трябвало да имаш проблем. Все пак колата е замислена да се движи във всякакви условия

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
Колеги имам развитие по въпроса за диагностиката на двигателя и мисля да се допитам до вас какво да предприема-оказа се, че това което пречело да се направи диагностика с Ваг Ком или диагностичната програма на Бош е таблото на колата,вчера я закарах на майстор понеже забиваше и според майстора единствения начин да се направи диагностика било откачане на таблото и съответно тогава лаптопа се вързвал с компютъра на колата и то от десет пъти един.Дайте съвет какво мога да предприема,трудно ли се сменя табло,намират ли се и т.н.
П.П.Когато таблото е включено т.е. си е на колата,никоя диагностична програма не може да се свърже през буксата за диагностика.
П.П.Когато таблото е включено т.е. си е на колата,никоя диагностична програма не може да се свърже през буксата за диагностика.
Последна промяна от FELIPE на Пет 02 мар 2012 22:15, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
за сефте чувам за сваляне на таблото.......ваг кома си има букса за тая работа 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: По какво да разбера,че актуатора ми е за смяна?
FELIPE написа:Колеги имам развитие по въпроса за диагностиката на двигателя и мисля да се допитам до вас какво да предприема-оказа се, че това което пречело да се направи диагностика с Ваг Ком или диагностичната програма на Бош е таблото на колата,вчера я закарах на майстор понеже забиваше и според майстора единствения начин да се направи диагностика било откачане на таблото и съответно тогава лаптопа се вързвал с компютъра на колата и то от десет пъти един.Дайте съвет какво мога да предприема,трудно ли се сменя табло,намират ли се и т.н.
П.П.Когато таблото е включено т.е. си е на колата,никоя диагностична програма не може да се свърже през буксата за диагностика.
Трябва ти някой по-свестен майстор, имам много рода в Асеновград и мога да ти кажа че просто нямате читав човек за такива неща по Ваг. Хвани Маднес моторспорт в Пловдив, там са по-наясно. Питай bai_ILIA къде може да ти я погледнат около вас. Иначе тва с таблото ми звучи като страшна простотия. Таблото ако е сменяно се обучава точно през ваг-ком, такаче много малко вероятно да е от него. А ако не е сменяно няма причина да е проблем.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта