Благодаря на всички с изчерпателните си отговори ще следя темата с интерес.
Оправих заглавието, което дразни някои хора.

Въпрос за 1Z с водородна система
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 28 яну 2011 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
Здравеите колеги! Аз си монтирях таква система на бус Спринтер 2.9 ТДИ скоро! когато имам резултат относно икономията ще пиша пак!
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
сега остава да кажеш и за какви разходи става въпрос....пък дано да има така очаквания ефект от цялата процедура 
Успех

Успех

-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
Ето малко за четене по темата:http://www.hho-bulgaria.com/
А и доста отдавна има коли(и доста таксита),които карат с такива уредби има доста клипове в тубето и бокса.
А и доста отдавна има коли(и доста таксита),които карат с такива уредби има доста клипове в тубето и бокса.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
Погледнете това
)) -> мисля , че по синтезирано няма как да е http://www.beinsa.info/index.php?option ... &Itemid=13

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
И какво като има? В нета има много клипчета с бай ви Галин - това означава ли, че всички трябва да правим като него?didopoli написа:... има доста клипове в тубето и бокса.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 28 яну 2011 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
Днес имах пътуване Пловдив-София-Пловдив. Пътувал съм тази дестинация доста със същата машина! Преди ми харчеше 11.5-12л./100км. Днес с клетката смъкнах на 10л./100км! Ще пътувам скоро Пловдив-Русе-Пловдив! Като засеча пак ще пиша!
- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за 1Z с водородна система(брайлов газ)
velinsl написа:valio_style написа:Дали ще изгаря по ефективно да, поне според това което съм чел в нета, но да харчи 30-40% по-малко едва ли. Докато някой не ми покаже че става не вярвам.
Ако наистина е ефективно, за което не мога да дам категоричен отговор, то тогава ще постигаш същите мощности с по-малко натискане педала на газта и от там ще идва икономия т.е. ако сега караш с 80км/ч при 40% натиснат педал, то с такова "ефективно" устройство ще правиш същите километри с 25% натиснат педал, помпата ще хвърля близо 50% по-малко гориво и от там ще падне разхода.
Интересно какъв би бил ефекта върху двигателя само.
Обаче......като сложиш колко ток ти трябва за да разградиш водата може да се окаже че ще ти трябват не 25 а 50 % натиснат педал за 80 км/ което е същото и без тази клетка. Неможе да искараш повече енергия от колкото си вкарал!!!! Това с тази клетка са митове и легенди! Естествено че никой няма да признае този патент тъй като разграждането на водата е познато от преди столетия. Това че някой е сложил името на самия гас които се отделя ха и кво от тва?? Все едно да смеся нафта и бензин и да искам патент за нафтобензоат примерно.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
Вече работя по въпроса за монтаж на системата.Много от колегите се запалихме и сме на финала.Изработих си клетка, колега ми направи мудулатора, два бълбукатора реле 30А и т.н.Остана да ги монтирам и вържа с кабели.Нямам решение как да направя "стартирането" с цел по добра защита.Трябва да стане след стартирането на двигателя.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
bay mip написа:Вече работя по въпроса за монтаж на системата.Много от колегите се запалихме и сме на финала.Изработих си клетка, колега ми направи мудулатора, два бълбукатора реле 30А и т.н.Остана да ги монтирам и вържа с кабели.Нямам решение как да направя "стартирането" с цел по добра защита.Трябва да стане след стартирането на двигателя.
По принцип за мен тая идея с HHO газа си е....айде няма да казвам


Последна промяна от gr_kanev на Чет 26 апр 2012 21:04, променено общо 1 път.
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
Идеята за датчика на маслото е много добра, но как трябва да го вържа към схемата.Щото е "нормално затворен" контакт.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Въпрос за 1Z с водородна система(брайлов газ)
blaze написа: пламък от 1-2см достига над 5000градуса по целзий
Тия градуси за нищо ги нямате, ако наистина градусите са толкова (а не мах 2000 колкото се развива при горенето на смес от водород и кислород) водата получена при горенето отново ще се разложи на водород и кислород (дори водородните и кислородните молекули, ще се разложат на атоми, пък и атомите ще станат на плазма), които пак ще изгорят и така докато колата пукне гума и се наложи да спре


Доколкото знам за тази идиотщина има издадени хиляди патенти (патентоването е много просто и на практика може да се патентова всичко, а не само полезни изобретения) по целия свят, но това ни най-малко не и помага да проработи.
Ако напишете в Гугъл Хофманов апарат ще разберете, че разлагането на водата с електрически ток е открито много преди да се роди дядото на Илия Вълков. Хаотичното движение на частиците на газовете се нарича брауново движение и самото име Браунов газ също е един вид кражба за да звучи цялата простотия малко по-научно.
Не си давайте изкараните с труд пари за подобни шарлатании

- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
Точно долния дето е,е "нормално отворен" и като направи налягане от 0.9 бара (при дизел -1.9 тд,при другите не знам ,но няма да има голяма разлика)) -затваря!bay mip написа:Идеята за датчика на маслото е много добра, но как трябва да го вържа към схемата.Щото е "нормално затворен" контакт.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за 1Z с водородна система
Ще го проверя и ако е така 

Re: Въпрос за 1Z с водородна система(брайлов газ)
bay mip написа:bobitur написа:Има ли хора от форума, които са слагали водородна система на двигател 1Z. Интересува ме разход, вървене и всичко което може да ми е от полза на мен и колегите относно водородната система при ТДИ.
Поздрави на всички.
Един от колегите ми си поръча генератор за получаване на Браунов газ, но идеята му е да го ползва за рязане на метали.За сега чисто експериментално, защото капацитета на генератора е малък.Покрай това се запали друг колега който има намерение да пробва газа на стар двутактов двигател.Ако има развитие, бих помислил за моя 1з двигател.Има доста писано за откритието на Юл Браун.
Малко върнах темата назад с този цитат ,но искрено ме вълнува - колегата който е поръчал този генератор получил го е ,работи ли?
Да допълня нещо ,гледам има ентусиасти да монтират система на автомобила си ,внимавайте какво правите щото като гледам ако нещо се обърка ,то има вероятност вода да влезе в цилиндрите при запалед дизелов ДВГ ,на ефекта „воден удър" не случайно му казват така.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта