Здравейте. Моята машина си е направо нова вече като добавя и цялостната боя отпреди 2 месеца
Послушах препоръките на няколко души и
смених направо ГНП-то. Още повече, че изпадна един АХФ за донор който е от последните произведени(2002г) на истински 60 000км. Та взехме неговата помпа(+вал+капак на клапаните

). И вече 1 седмица колата не е гаснала, предполагам и няма да гасне. Развърта се много по-плавно студена и всичко е чудесно. Обаче остана загубата на обороти при спиране с пуснат съединител. С натиснат няма проблем.
Целия комплект с маховика е нов също, оригинален(Закс) 1:1 с този който излезе от колата.
И сега въпроса ми е, тези мотори(компютъра) следи ли по някакъв начин положението на съединителя/педала му. Ще се тества с друг датчик на педала на спирачките, но по пътя на логиката по-вероятно е да е от съединителя, ако има подобен датчик там? Какво мислите по въпроса?