AHF - Въпрос за логове на стр. 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Може ли да изгасне от маховик? Нов въпрос в края

Мнениеот hooligan_sk » Съб 05 ное 2011 16:07


petar.hristow написа:може да е от датчика за температурата на двигателя !


Да гасне и да си добавя газ? Ще проверя, но силно се съмнявам. Форсира се като й дадеш газ над 1500 оборота, пък и показанията на датчика са нормални. :да:

Искам да подчертая че на място колата си държи 903 оборота и никога няма да изгасне или да качи обороти от там. Всичко става след работа с педала на газта - при успокояване гасне, при форсиране си добавя малко газ :shock




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4708
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: AHF - Може ли да изгасне от маховик? Нов въпрос в края

Мнениеот tdi fen » Съб 05 ное 2011 16:34


ако изгасне от реле 109 няма палене на контакт не светва лампата на подгревните свещи стартера си върти но не пали
според мен не може да се форсира от релето по скоро е от кодировката на автомат


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Може ли да изгасне от маховик? Нов въпрос в края

Мнениеот hooligan_sk » Съб 05 ное 2011 17:01


tdi fen написа:ако изгасне от реле 109 няма палене на контакт не светва лампата на подгревните свещи стартера си върти но не пали
според мен не може да се форсира от релето по скоро е от кодировката на автомат


Ами ако е от софтуера то ще прави постоянно едно и също!? А то си ръга газ само понякога. Освен това аз си карам на ръчните карти, в които е коригиран само топлия старт и притрисането при спиране. Останалите карти са си оригиналните за ръчка ... :(


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Може ли да изгасне от маховик? Нов въпрос в края

Мнениеот hooligan_sk » Сря 09 ное 2011 11:46


Грешката която набива(единствена) е за количествен регулатор на ГНП-то

При подаване на газ милиграмите си тръгват на горе, но при пускане за МНОГО кратко минават през 0.00. Това е за части от секундата и веднага тръгват нагоре. Това нормално ли е? Колата не гасне в този момент, но ако някой път зависне за по-дълго, както предполагам че се случва, би следвало да угасне нали? Лагав количествен регулатор може и да е причината за да задържа газта леко преди да започне да успокоява? Какво мислите, там ли ще дойде проблема? :?

ПП: Пуснали сме я на автомат и сега карам да видим какво ще стане. Така обороти не губи при спиране но е рано да кажа дали не гасне. Понякога минават по 2-3 дни каране без да гасне, понякога изгасва 2-3 пъти подред...


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: AHF - Гасне и с нов маховик. Нов въпрос в края

Мнениеот Zinoto » Чет 10 ное 2011 12:55


При тая грешка задължително търси проблема в помпата. Трябва да се види дали всичко е нормално, но явно настройките не са в ред, а може и да трябва да се отвори да се "чисти" ел.блока. Не от стружки като се случва при 1Z мотора, а от други мизерии. От биодизел каква помпа съм виждал... scare. Предишния собственик може да е отварял помпата и не се знае как и какви интервенции е правил.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Гасне и с нов маховик. Нов въпрос в края

Мнениеот hooligan_sk » Чет 10 ное 2011 15:07


Zinoto написа:При тая грешка задължително търси проблема в помпата. Трябва да се види дали всичко е нормално, но явно настройките не са в ред, а може и да трябва да се отвори да се "чисти" ел.блока. Не от стружки като се случва при 1Z мотора, а от други мизерии. От биодизел каква помпа съм виждал... scare. Предишния собственик може да е отварял помпата и не се знае как и какви интервенции е правил.


Преди 3 години я отваряха заради датчика за темп. на горивото и по спомен беше всичко нормално. Мизерията стана от 3 месеца насам... ще се ръчка помпата, то се е видяло. Ако не се оправи, копира се всичко от автомата, взима се само Н75 от ръчката и тва е... Вече 3ти ден карам на автомат и няма проблем... и на 90% съм сигурен че не е записала грешка, не съм я поглеждал още.

Всякакви предложения как да се действа са добре дошли :beer


al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: AHF - Гасне и с нов маховик. Нов въпрос в края

Мнениеот al3xbg » Чет 10 ное 2011 16:50


hooligan_sk написа:
Zinoto написа:При тая грешка задължително търси проблема в помпата. Трябва да се види дали всичко е нормално, но явно настройките не са в ред, а може и да трябва да се отвори да се "чисти" ел.блока. Не от стружки като се случва при 1Z мотора, а от други мизерии. От биодизел каква помпа съм виждал... scare. Предишния собственик може да е отварял помпата и не се знае как и какви интервенции е правил.


Преди 3 години я отваряха заради датчика за темп. на горивото и по спомен беше всичко нормално. Мизерията стана от 3 месеца насам... ще се ръчка помпата, то се е видяло. Ако не се оправи, копира се всичко от автомата, взима се само Н75 от ръчката и тва е... Вече 3ти ден карам на автомат и няма проблем... и на 90% съм сигурен че не е записала грешка, не съм я поглеждал още.

Всякакви предложения как да се действа са добре дошли :beer


Моето Поло 1.9Д (предкамерен) само и абсолютно произволно си се форсираше до 2500-2700 оборота за по няколко секунди. Веднага отидох да видят помпата със свито сърце. Оказа се, че ми е било много затегнато не жилото на газта, а на самата помпа. Човека го отпусна за 10 минути. От тогава не ми е задържала газта, но и самата кола се кара с повече газ, което предполагам е нормално, при все, че преди с малък ход на педала съм подавал повече газ, отколкото си мисля че подавам. Не е кой знае какво , но е идея.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Гасне и с нов маховик. Нов въпрос в края

Мнениеот hooligan_sk » Чет 10 ное 2011 17:01


al3xbg написа:
hooligan_sk написа:
Zinoto написа:При тая грешка задължително търси проблема в помпата. Трябва да се види дали всичко е нормално, но явно настройките не са в ред, а може и да трябва да се отвори да се "чисти" ел.блока. Не от стружки като се случва при 1Z мотора, а от други мизерии. От биодизел каква помпа съм виждал... scare. Предишния собственик може да е отварял помпата и не се знае как и какви интервенции е правил.


Преди 3 години я отваряха заради датчика за темп. на горивото и по спомен беше всичко нормално. Мизерията стана от 3 месеца насам... ще се ръчка помпата, то се е видяло. Ако не се оправи, копира се всичко от автомата, взима се само Н75 от ръчката и тва е... Вече 3ти ден карам на автомат и няма проблем... и на 90% съм сигурен че не е записала грешка, не съм я поглеждал още.

Всякакви предложения как да се действа са добре дошли :beer


Моето Поло 1.9Д (предкамерен) само и абсолютно произволно си се форсираше до 2500-2700 оборота за по няколко секунди. Веднага отидох да видят помпата със свито сърце. Оказа се, че ми е било много затегнато не жилото на газта, а на самата помпа. Човека го отпусна за 10 минути. От тогава не ми е задържала газта, но и самата кола се кара с повече газ, което предполагам е нормално, при все, че преди с малък ход на педала съм подавал повече газ, отколкото си мисля че подавам. Не е кой знае какво , но е идея.


Благодаря, но AHF е с електронна газ, няма жила :да:


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: AHF - Гасне и с нов маховик. Нов въпрос в края

Мнениеот Antracid » Чет 10 ное 2011 18:47


тарси проблема в педала ве4е два сменям заради такива аномалии праи си кот иска позицията на педала не се разпознава заради изтаркания 4етец и там ве4е дали е варнат дали натиснат става каша успех :beer


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Гасне и с нов маховик. Нов въпрос в края

Мнениеот hooligan_sk » Чет 10 ное 2011 19:37


Antracid написа:тарси проблема в педала ве4е два сменям заради такива аномалии праи си кот иска позицията на педала не се разпознава заради изтаркания 4етец и там ве4е дали е варнат дали натиснат става каша успех :beer


Каквото и положение да отчете, колата не трябва да гасне :да:


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: AHF - Гасне и с нов маховик. Нов въпрос в края

Мнениеот Antracid » Чет 10 ное 2011 21:13


силно се самнявам :beer


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: AHF - Гасне и с нов маховик. Нов въпрос в края

Мнениеот ifidik » Съб 12 ное 2011 19:11


вече са ти казали, но явно не искаш да повярваш.проблема ти е в електронния блок на помпата.

това с педала са глупости.ако има проблем с него , колата подържа 1100 оборота, не гасне.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Гасне и с нов маховик. Нов въпрос в края

Мнениеот hooligan_sk » Нед 13 ное 2011 10:38


ifidik написа:вече са ти казали, но явно не искаш да повярваш.проблема ти е в електронния блок на помпата.

това с педала са глупости.ако има проблем с него , колата подържа 1100 оборота, не гасне.


Благодаря Иво, убедил съм се че проблема е 99% в помпата/ел. блока, но колата не се човърка всеки ден и просто се опитвам да си изясня всички потенциални причини в периода когато е затворена и се кара. :beer

ПП: Вече 250км градско тръгни спри на АВТОМАТ. Колата не гасне и няма да изгасне така. Досадния проблем с лекото додаването на газ след като свършат милиграмите "подадени с педала" - си остава и с тези карти. :arrow:


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: AHF - Гасне и с нов маховик. Нов въпрос в края

Мнениеот Antracid » Нед 13 ное 2011 14:40


това с педала са глупости.ако има проблем с него , колата подържа 1100 оборота, не гасне. сагласен :да:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: AHF - Почти нов вече, част от проблема остава!?

Мнениеот hooligan_sk » Съб 26 ное 2011 10:45


Здравейте. Моята машина си е направо нова вече като добавя и цялостната боя отпреди 2 месеца :screwy

Послушах препоръките на няколко души и смених направо ГНП-то. Още повече, че изпадна един АХФ за донор който е от последните произведени(2002г) на истински 60 000км. Та взехме неговата помпа(+вал+капак на клапаните mhihi ). И вече 1 седмица колата не е гаснала, предполагам и няма да гасне. Развърта се много по-плавно студена и всичко е чудесно. Обаче остана загубата на обороти при спиране с пуснат съединител. С натиснат няма проблем. Целия комплект с маховика е нов също, оригинален(Закс) 1:1 с този който излезе от колата.

И сега въпроса ми е, тези мотори(компютъра) следи ли по някакъв начин положението на съединителя/педала му. Ще се тества с друг датчик на педала на спирачките, но по пътя на логиката по-вероятно е да е от съединителя, ако има подобен датчик там? Какво мислите по въпроса?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 49 госта