Помощ за проблем с палене на студено за 1.9D AEF 96г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Вто 10 окт 2006 22:49


vladitdrv написа:Ако не грее колата и при 30 градуса трудно ще запали,а това може да е по много причини!Така както само за момент светва лампата за подгряване трябва да рече че или релето не работи нормално или температурния датчик не отчита правилно!Ако на таблото показва температурата нормално не се залъгвай!!!Има още един които е само за релето.


Брех това реле! Да взема направо да го сменя, само да не ми отрежат главата за него.
Друго което колата принципно си прави е следното: в 50% от случаите когато е студена (няма значение зиме, лете) трябва да давам по два пъти на контакт докато светне лампата за подгрев (т.е при първото даване на контакт не светва пустата лампа или светва за части от секундата и колата не пали). На три сервиза съм я карал не могат да разберат от какво е, аз вече подозирам проклетото реле...




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 10 окт 2006 23:15


Като е палена веднъж после как пали.
Ако не се справиш може да наминеш да проверим какво е положението.


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Вто 10 окт 2006 23:43


°niksi° написа:Като е палена веднъж после как пали.
Ако не се справиш може да наминеш да проверим какво е положението.


Ами като е загряла и съм я карал лампата не светва и си пали нормално. А къде намина, защото ми е малко трудно да я карам(дърпам) насам натам? :)


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 11 окт 2006 9:20


Ама изобщо ли не може да запали.
Намирам се в Герман. Ще ти дам телефон за Л.С.


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Сря 11 окт 2006 11:19


°niksi° написа:Ама изобщо ли не може да запали.
Намирам се в Герман. Ще ти дам телефон за Л.С.


Еми не ... нали ти казвам, стартера върти и не иска да пали


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 11 окт 2006 11:26


Добре де я някой да даде за 10-15 сек. + от акумулатора директно на шината на свещите и веднага след това върти да запали и после ходи при Никси да гледа. Прозрачни ли са ти маркучите към помпата нафта мърда ли там , въздух нещо .


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Сря 11 окт 2006 14:08


L&R написа:Добре де я някой да даде за 10-15 сек. + от акумулатора директно на шината на свещите и веднага след това върти да запали и после ходи при Никси да гледа. Прозрачни ли са ти маркучите към помпата нафта мърда ли там , въздух нещо .


Да това ми го дадоха като идея от едно сервизче, ще го пробвам и вече при майстора. Значи ако запли по този начин ще знам че е релето нали?
Да маркуча ми е прозрачен от горивния филтър надолу, няма въздух, а и това че ми мига лампата за подгрева (което не го прави иначе) ми говори поне според мен за проблем по релето или жичките?


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 11 окт 2006 17:37


Здрасти,
гаранция, че имаш проблем с тоците...99% съм сигурен че ти се губи някоя маса....аз преди около 5-6 годинки имах една омега SDI мотор 94година и един ден искам да запаля а тя уж варти ама кофти и не пали и отворих капака да вида какво не е наред...и докато слагах щеката която държи капака си изтървах ключа и той падна там дето е замасяването на стартера- докато го вземах бутнах кабела за масата и той се мръздна. Осетих какво става и следваше сваляне, запояване на нова обувка и поставяне в колата, при което стартера върти като луд, а колата не пали и като дам на контактлампата за подгрева като огасне, и като завъртя след това започва да мига...един познат ми каза да проверя всички маси по мотора(на Омегата бяха две)- свалих ги запоих им нови обувки и воала :wink: нямаше проблеми :idea:
Успех


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 12 окт 2006 0:26


POLO_SPORT написа:Здрасти,
гаранция, че имаш проблем с тоците...

Според мен проблема не е само в тоците, а по-скоро в ниска компресия + тоци или свещи. Читав дизелов мотор трябва да пали и без свещи. Преди месец ми изгоря бушона на релето и 2 дни карах без подгряване. Сутрин въртеше не повече от 2 секунди докато запали.


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Чет 12 окт 2006 8:47


°niksi° написа:
POLO_SPORT написа:Здрасти,
гаранция, че имаш проблем с тоците...

Според мен проблема не е само в тоците, а по-скоро в ниска компресия + тоци или свещи. Читав дизелов мотор трябва да пали и без свещи. Преди месец ми изгоря бушона на релето и 2 дни карах без подгряване. Сутрин въртеше не повече от 2 секунди докато запали.


Свещите са сменяни миналата зима и компресията е мерена. Всичко е ок. Днес ще сменям релето, понеже подадох + от акумолатора на шината и колата запали.


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пет 13 окт 2006 9:57


hadves написа:
L&R написа:Виж за начало дали има напрежение към шината на свещите като дадеш на контакт. А самите тях развъртахте ли ги да ги гледате или само на място са мерени.


На място са мерени и сменени всичките свещи миналата зима, всичките 4 са марка BERU. А за релето какво ще кажеш? Как да го проверя?


Колега, карам същото поло със същия мотор. Свещите ми изгоряха само месец след смяната. Според 100% причината е изгорели свещи.
Не се занимавай с трудни ремонти, а потърси проблема в нещо по-елементарно!


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пет 13 окт 2006 9:58


Да, явно си решил проблема с подаване на ток на шината... Успех и дръж връзка...


Потребителски аватар
hadves
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hadves » Нед 15 окт 2006 14:02


GAD написа:Да, явно си решил проблема с подаване на ток на шината... Успех и дръж връзка...


Свещите са ок както казах, имаш ли идея къде се намира релето за подгрев че още не мога да го намеря? Все още мисля че то прави проблема?


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1038
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Нед 15 окт 2006 14:11


На колегата пасата правеше така (1,9тд) и мислехме, че е релето. След проследяване на кабела, се установи, че в коша на двигателя на стената под чистачките има една черна кутийка. В нея има една ламаринка която представлява бушон. Тя беше изгоряла. Релето го намерихме по цъкането.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 15 окт 2006 15:39


My написа:..... има една черна кутийка.

Това е едното реле. Другото е на бушониерата и подава ток на това при мотора.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта