Голф4 1.9 тди 150 к.с. 2001 теч от турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф4 1.9 тди 150 к.с. 2001 теч от турбо

Мнениеот Dorian » Нед 18 мар 2012 9:32


morfei1 написа:Тази логика не работи.

Моята турбина харчише от 200 до 400 грама при по сериозно натоварване, да не кажа със спокойно каране дори не го гореше - тва не и попречи да се предаде имено от прекалено голям луфт във въпросните втулки.

Потвърждавам и аз
моята предна турбина до последно си се държеше геройски,преди последната смяна на масло я хванах че е излапала 200-300мл.масло за 9000км.и малко след това предаде бого дух death
Като я свалихме видях колко сериозен луфт има и е харчила толкова малко масло,а незнам другите как се успокоявате че до 1л.масло няма проблеми :shock




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф4 1.9 тди 150 к.с. 2001 теч от турбо

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 18 мар 2012 19:42


Dorian написа:а незнам другите как се успокоявате че до 1л.масло няма проблеми :shock

Щото разхода на масло е доста относително нещо - не е само турбината,има си картерни газове,каране,зависи от маслото.....Една от предишните ми коли гореше по 400-500 грама на 10 000 км. 10В40 .Купих я от някъв врачански джамбаз на незнам си колко стохиляди ,карах я 60-70 000 км.,купи я познат и и напука още 120 000 км. - не е отваряна даже турбината.Има доста нови модели дори на ФВ които си лапкат по 1-2 литра масло между смените.
Ако маслото е достатъчно добро да си върши работата би трябвало да се промушва във вапросната втулка за да смазва.Ако пък се промушва няма как и да не бяга :roll: Или поне аз в такава заблуда тъна :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта