Молба към притежателите на Голф 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Нед 05 ное 2006 18:44


1.9тди 90к.с. мястото Пловдивска магистрала,лек наклон,чисто нова кола!!
Изображение




Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пет 06 юли 2007 13:26


С колегата Stivi имаме еднакви мотори 1.9 TDI (AHF)110kc.Магистралата към Варна 195 км/ч лек наклон на долу 4 200 оборота държи така е при мен.В ламарината не може повече ;).


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 06 юли 2007 13:37


Мойта щайга АФН мотор уж подминавах 210 кат се връщах от мюнхен пък сега кове на 205. До колкото съм запознат скоростомрите притакива високи скорости дават голямо отклонение и точно задари това един дигнал 220 а друг 200 и не се знае кой по бързо е карал.
Не се излагайте с тия високи скорости. Дори и да ги развивате съветвам всекиго повече от 170 да не пържи машината. Вредно е а и опасно.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 06 юли 2007 13:42


Brezel написа:Мойта щайга АФН мотор уж подминавах 210 кат се връщах от мюнхен пък сега кове на 205. До колкото съм запознат скоростомрите притакива високи скорости дават голямо отклонение и точно задари това един дигнал 220 а друг 200 и не се знае кой по бързо е карал.
Не се излагайте с тия високи скорости. Дори и да ги развивате съветвам всекиго повече от 170 да не пържи машината. Вредно е а и опасно.

Голямо значение има дори минимален наклон ,зависи и от каква скорост си стартирал и т.н.,а и вятъра :wink: Така че не се плаши ,че веднъж е 205 друг път 220.


ico_dc
Мнения: 78
Регистриран на: Сря 06 дек 2006 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ico_dc » Съб 07 юли 2007 19:13


моята кола повече от 210 не е правила просто това и е максимума даже ги прави когато има съвсем лек наклон,а иначе без проблем 205,а е 130кс.винаги карам с v-power diesel,или премиум.


beljata
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Кюстендил/London

Мнениеот beljata » Сря 11 юли 2007 19:16


ИМАНЯРИ-И-И-И-И


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 12 юли 2007 8:17


Brezel написа:Мойта щайга АФН мотор уж подминавах 210 кат се връщах от мюнхен пък сега кове на 205. До колкото съм запознат скоростомрите притакива високи скорости дават голямо отклонение и точно задари това един дигнал 220 а друг 200 и не се знае кой по бързо е карал.
Не се излагайте с тия високи скорости. Дори и да ги развивате съветвам всекиго повече от 170 да не пържи машината. Вредно е а и опасно.


Аз си мисля, че тука вече влиза качеството на нафтата в Германия тая нафта просто съжевява тая кола. Когато напълнихме резервоара там като чели не беше моята кола след 20-30 км. Гореше по малко вървеше повече. А тука като се варнехме :evil: :x :? Но какво да се прави такъв е живота



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта