
Молба към притежателите на Голф 4
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Мойта щайга АФН мотор уж подминавах 210 кат се връщах от мюнхен пък сега кове на 205. До колкото съм запознат скоростомрите притакива високи скорости дават голямо отклонение и точно задари това един дигнал 220 а друг 200 и не се знае кой по бързо е карал.
Не се излагайте с тия високи скорости. Дори и да ги развивате съветвам всекиго повече от 170 да не пържи машината. Вредно е а и опасно.
Не се излагайте с тия високи скорости. Дори и да ги развивате съветвам всекиго повече от 170 да не пържи машината. Вредно е а и опасно.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Brezel написа:Мойта щайга АФН мотор уж подминавах 210 кат се връщах от мюнхен пък сега кове на 205. До колкото съм запознат скоростомрите притакива високи скорости дават голямо отклонение и точно задари това един дигнал 220 а друг 200 и не се знае кой по бързо е карал.
Не се излагайте с тия високи скорости. Дори и да ги развивате съветвам всекиго повече от 170 да не пържи машината. Вредно е а и опасно.
Голямо значение има дори минимален наклон ,зависи и от каква скорост си стартирал и т.н.,а и вятъра

- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Brezel написа:Мойта щайга АФН мотор уж подминавах 210 кат се връщах от мюнхен пък сега кове на 205. До колкото съм запознат скоростомрите притакива високи скорости дават голямо отклонение и точно задари това един дигнал 220 а друг 200 и не се знае кой по бързо е карал.
Не се излагайте с тия високи скорости. Дори и да ги развивате съветвам всекиго повече от 170 да не пържи машината. Вредно е а и опасно.
Аз си мисля, че тука вече влиза качеството на нафтата в Германия тая нафта просто съжевява тая кола. Когато напълнихме резервоара там като чели не беше моята кола след 20-30 км. Гореше по малко вървеше повече. А тука като се варнехме



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта