голф 4 1.9 тди 110 AHF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Kolevert
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 02 юни 2011 12:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот Kolevert » Вто 22 ное 2011 11:55


evn написа:И аз имах същия проблем и ми палеше много трудно с много въртене, но след като ми смениха маркучленцата (едни такива къси, където са до свещите) нещата зааааспаха, няма и помен от мехурчета.Сега пали от половин оборот.Майстора каза, че се разхлабвали с времето и от там започва да смуче лекичко въздух и обърква цялата система, но тези дни забелязвям, че съъъъвсем лекичко пак се появява мехур, явно с течение на времето маркучите се разширяват.

Колега би ли дал някаква снимка на въпросните маркучи,защото наистина ме заинтригува?




Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: голф 4 1.9 тди 110 AHF

Мнениеот stangero » Вто 22 ное 2011 18:02


Kolevert написа:
evn написа:И аз имах същия проблем и ми палеше много трудно с много въртене, но след като ми смениха маркучленцата (едни такива къси, където са до свещите) нещата зааааспаха, няма и помен от мехурчета.Сега пали от половин оборот.Майстора каза, че се разхлабвали с времето и от там започва да смуче лекичко въздух и обърква цялата система, но тези дни забелязвям, че съъъъвсем лекичко пак се появява мехур, явно с течение на времето маркучите се разширяват.

Колега би ли дал някаква снимка на въпросните маркучи,защото наистина ме заинтригува?

е тва са маркучетата за обратната нафта ама едва ли е от това



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта