sam_boha написа:Къде точно ви минават Лади с газ, Москвичи с предварение и Симсони с портвани канали в града? Човекът каза, че ще се вози в града. 110-ката на третата седмица е зацапала геометрията и колегата ще пусне тема, а ние ще му викаме: "Да си беше взел атмосферка, като лазиш в града!".
Отделно ТД и ТДИ са различни мотори. ТДИ не е на цената на SDI, за разлика от ТД. SDI е по-модерен от последните два. По-безпроблемен е поради факта, че няма турбина и демпфер (какъвто нямат 3-ките, като се замисля).
За извън града е бавен, но не е спрял. Все пак ограничението в БГ за първокласни пътища е 90 км/ч (независимо от конете). Определено, ако има възможност колегата, да се насочи към ТДИ. Ако обаче си търси работен кон, който не иска кой знае какво -малко масло и нафта, а просто да го вози насам-натам, значи SDI-то е неговият избор (беше наречен служебния мотор - ето защо).
ТД е по-горящ, според темите, мотор за града. И все пак има турбо, което вероятно е закрепено да не падне от продавача (твърдението е на база преживяно по автокъщи).
Атмосферният дизел е измислен да се кара без да се пипа по него мноооооого време. Не върви, не гори, не кефи, не спира... това е идеята му.
Брех тея дето чистят турбини щяха да са милионери,ако на 3 седмици се зацапваха тия турбинки,и половин варна са зацапани,и защо набедихте човека че ще кара само градско..Аз не виждам проблем да идеш до лукоил на края на града,да направиш една 3-та 4-та,точно 2 км,да обърнеш на летището и пак да се прибереш в така дълечния град...Абе не ми се спори,с SDI-като се опиташ да направиш нещо,то тъпче на едно място,а оборотите летят,а и разхода започва да става се едно караш 150кс-тди...