Единствено атмосферният 1.9(64к.с.) и 1.9ТД (75к.с.) предкамерни са без кулери.
Няколко въпроса покрай дизеловите агрегати 1Y AAZ AFN 1Z
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
И трите мотора СА с интеркулер
Единствено атмосферният 1.9(64к.с.) и 1.9ТД (75к.с.) предкамерни са без кулери.
Единствено атмосферният 1.9(64к.с.) и 1.9ТД (75к.с.) предкамерни са без кулери.
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
И трите мотора са с кулер. ТДИ - всички са с кулер. Чипът малко насилва турбината и ще й помогне, ако си е тръгнала.
110 коня в дизел са предостатъчни, още повече ако си спокоен водач, както казваш.
(Стефанчо е много бърз
)
110 коня в дизел са предостатъчни, още повече ако си спокоен водач, както казваш.
(Стефанчо е много бърз
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
АФН и чип сигурно ще ти дойде в повечко,ама колкото повече толкова повече 

- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
Само да внимава кой му прави чипа, че да не четем теми: "колата не се изгаси, остана без масло"
Моят съвет е не търси конкретен мотор и въртящ момент, а състояние и цена 
Моят съвет е не търси конкретен мотор и въртящ момент, а състояние и цена 
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
PabloEscobar написа:Само да внимава кой му прави чипа, че да не четем теми: "колата не се изгаси, остана без масло"Моят съвет е не търси конкретен мотор и въртящ момент, а състояние и цена
Колегата е много прав.
1Z в добро състояние дори и без чип ще те впечатли.
-
Ivelin
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
А бе то и АФН-на без чип няма да го разочарова
. Но и според мен ако не е състезател колегата по добре да се насочи към 1З-а. Има 1 идея по малко скъпоструващи неща които на тия годинки на които е голф 3 могат да дадат фира. И другото колкото и да не безпроблемни тези двигатели годинките вече са им много, така че колега имай 1 наум особено ако не гледаш достатъчно внимателно при покупка. Но както и да го смяташ каквото и да стане макс 1000 лева ще решат проблема
(е освен ако не решиш да го счупиш тотално).
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
Като начало гледам да навляза да науча самите двигатели щото досега съм карал бензини и гледам да се насоча към някакъв мотор,а и сега карам ауди, там кодовете са подобни ама са други и малко е обърквация, но няма проблем изяснява ми се ситуейшъна какъв е. Гледам в нета грубо голфчетата с афн мотор са си скъпички защото са след 1996година. А и като се замисля над това аз и сега съм си доволен от 90 коня на аудито,така че можеби 1Z ще ме удовлетвори. Междо другото 1Z се монтира и на ауди като моето видях сега в нета. 1Z след чип има ли осезаема промяна, разбира се като приемем че турбината е читава ?
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
Голф тройка от Австрия, не си го причинявай, колега
Какъв е таванът на сумата?
Какъв е таванът на сумата?
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
Тавана е 2800-3000. Защо не от Австрия? От къде е най - добре да е ?
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
Виждал ли си австрийски Голф на какво му прилича купето
Виждал съм няколко, такава кола да ми подаряват няма да я взема, то ще ти падне задният мост някъде от гнилочи. Не че няма и читави коли, но... не се срещат особено често. Това е лично мое мнение, базиращо се на личните ми наблюдения, не държа всички да са съгласни с него. 
Виждал съм няколко, такава кола да ми подаряват няма да я взема, то ще ти падне задният мост някъде от гнилочи. Не че няма и читави коли, но... не се срещат особено често. Това е лично мое мнение, базиращо се на личните ми наблюдения, не държа всички да са съгласни с него. - kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
От коя страна е добре да е? При аудитата ни като се чуе че е от италия и бягаме на далече
За Австрия съм чувал че колите им гният, не знам защо. Все пак какъв голф да търся ?
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
За мен е по-добре италианка, отлкото от Германия или Австрия.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
Колеги, моторите 1Z AHU ALE AFN са с повечко електроника от AEY 1Y AAZ нали ?
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Няколко въпроса около избора на дизелов Фолксваген Голф мк3
AAZ и 1Y са опростени двигатели с механична помпа, докато ТДИ-тата 1Z, AHU и AFN са с електронен педал на газта, имат си дебитомери, умна дюза и комютър, така че електрониката си е налице.Двигатели ALE и AEY няма.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта
