Достигане оптимална температура ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Вто 07 ное 2006 19:26


с тия кашони ква беля може да стане кагато ти трябва охлаждане. Не обичам подобни 'цигански' работи. или ако има проблем се оправя или оставяш нещата така както са ги направили ВАГ и се примиряваш 4е колата ти не загрява толкова бързо(просто штото така са я направили) но подобни побългарявания не ме кефят.
Лично мое мнение. :wink:
:)




4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Вто 07 ное 2006 20:35


Schwepsi написа:с тия кашони ква беля може да стане кагато ти трябва охлаждане. Не обичам подобни 'цигански' работи. или ако има проблем се оправя или оставяш нещата така както са ги направили ВАГ и се примиряваш 4е колата ти не загрява толкова бързо(просто штото така са я направили) но подобни побългарявания не ме кефят.
Лично мое мнение. :wink:
:)

Абсолютно си прав!!!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 07 ное 2006 20:47


rado_mit написа:.. колега .. и аз съм с този двигател .. и понеже сутрин пускам надолу по бул.България .. и не се "тормози' двигателя също по бавно загрявам .. принципно колкото и тъпо да звучи .. ама един кашон на 2/3 от радиатора върши перфектна работа :wink:



Преди да отвори термостата каква е ролята на кашона :) , не ми се вярва толкова да се обдухва самия двигател.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Вто 07 ное 2006 23:24


L&R написа:Преди да отвори термостата каква е ролята на кашона :) , не ми се вярва толкова да се обдухва самия двигател.

.. ами има разлика .. точно затова и го поставям .. Бояна не е най топлия квартал на Сф .. може и да е термостата .. на 2г. е вече /сменям го с антифриза/ сега пак е наред за смяна .. но си беше скъп и читав .. както искате го разбирайте .. но наистина има разлика с/без кашон .. :?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 08 ное 2006 9:14


Е значи все пак термостата ти не затваря плътно.Ако е читав няма да има разлика ,а пък и нужда от кашон.


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Сря 08 ное 2006 20:51


rado_mit написа:.. може и да е термостата .. на 2г. е вече /сменям го с антифриза/ сега пак е наред за смяна :?

Не съм съгласен с това. :( Колите ни са доста близки и ако си с антифриз G12, а трябва да си с такъв не се сменя за срока на службата на колата, освен ако не се наложи поради смяна на термостат например.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 09 ное 2006 22:44


.. ами .. стискам ти палци колега .. аз на 2г. си сменям спирачната, термостат, капачката и антифриза ..


gassmailno
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gassmailno » Сря 29 ное 2006 20:28


Гледам интересна тема тука та и аз да споделя нещо.Моя голф е 1,9тд
75коня.Живея в студена страна и много бавно загрява кошника та реших да си направя електрическо подгряване.С помоща на стругар си направих едно устройство с 4 подгревни свещи за подгряване на водата и има разлика.Оня ден разглеждах двигатели дизелови на фолксваген и видях случайно че тди моторите имат оригинално такова устройство на маркуча идващ от мотора към парното и е с 3 подгревни свещи.Та въпроса ми е разглеждали ли сте си моторите за такива устройства.И ако има как работят оригинално. 8)


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Сря 29 ное 2006 20:48


Без включен вентилатор на парното 90 гр.след 5-8 мин. с него повече от 70-80 не качва.В същност като вкл. вентилатора видимо за 1-2 мин. максимум виждам как стрелката за топлото слиза на 70 гр. и там си стои.


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Сря 29 ное 2006 21:52


gassmailno написа:Гледам интересна тема тука та и аз да споделя нещо.Моя голф е 1,9тд
75коня.Живея в студена страна и много бавно загрява кошника та реших да си направя електрическо подгряване.С помоща на стругар си направих едно устройство с 4 подгревни свещи за подгряване на водата и има разлика.Оня ден разглеждах двигатели дизелови на фолксваген и видях случайно че тди моторите имат оригинално такова устройство на маркуча идващ от мотора към парното и е с 3 подгревни свещи.Та въпроса ми е разглеждали ли сте си моторите за такива устройства.И ако има как работят оригинално. 8)

Добре колега, но ще е по полезно да го пуснеш в отделна тема на Направи си сам със снимки даже ако можеш. :lol: На мен как ми е легнала на сърце една печка http://www.webasto.co.uk/am/en/am_automobile.html. Еех мечтиииии. :(



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mironski, my_lord и 65 госта