Лично мое мнение.


Schwepsi написа:с тия кашони ква беля може да стане кагато ти трябва охлаждане. Не обичам подобни 'цигански' работи. или ако има проблем се оправя или оставяш нещата така както са ги направили ВАГ и се примиряваш 4е колата ти не загрява толкова бързо(просто штото така са я направили) но подобни побългарявания не ме кефят.
Лично мое мнение.![]()
rado_mit написа:.. колега .. и аз съм с този двигател .. и понеже сутрин пускам надолу по бул.България .. и не се "тормози' двигателя също по бавно загрявам .. принципно колкото и тъпо да звучи .. ама един кашон на 2/3 от радиатора върши перфектна работа
L&R написа:Преди да отвори термостата каква е ролята на кашона, не ми се вярва толкова да се обдухва самия двигател.
rado_mit написа:.. може и да е термостата .. на 2г. е вече /сменям го с антифриза/ сега пак е наред за смяна
gassmailno написа:Гледам интересна тема тука та и аз да споделя нещо.Моя голф е 1,9тд
75коня.Живея в студена страна и много бавно загрява кошника та реших да си направя електрическо подгряване.С помоща на стругар си направих едно устройство с 4 подгревни свещи за подгряване на водата и има разлика.Оня ден разглеждах двигатели дизелови на фолксваген и видях случайно че тди моторите имат оригинално такова устройство на маркуча идващ от мотора към парното и е с 3 подгревни свещи.Та въпроса ми е разглеждали ли сте си моторите за такива устройства.И ако има как работят оригинално.