нов акумулатор върти слабо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: нов акумулатор върти слабо

Мнениеот fox_vt » Чет 02 фев 2012 22:52


geleto91 написа:Как мерите отечката?

Малко разяснение за правилно мерене на утечка-набавяш си мултицет,поставяш го на обхват 200мА прав ток.Избираш си едната клема от акумулатора която е по удобна и я развиваш без да я откачаш от акумулатора,затварят се всички врати и се заключва с алармата ако има,ако няма се минава по нататък.След това едната сонда от мултицета се допира до клемата и се притиска със пръст а с другата сонда се допира извода на акумулатора под самата клема и без да се пускат двете сонди се вади клемата.Чака се поне 30 сек като се следи показанието на мултицета.Малко объркано го обясних дано сте ме разбрали :D




gosho81
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 09 яну 2011 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: нов акумулатор върти слабо

Мнениеот gosho81 » Пет 03 фев 2012 17:44


fox_vt написа:
geleto91 написа:Как мерите отечката?

Малко разяснение за правилно мерене на утечка-набавяш си мултицет,поставяш го на обхват 200мА прав ток.Избираш си едната клема от акумулатора която е по удобна и я развиваш без да я откачаш от акумулатора,затварят се всички врати и се заключва с алармата ако има,ако няма се минава по нататък.След това едната сонда от мултицета се допира до клемата и се притиска със пръст а с другата сонда се допира извода на акумулатора под самата клема и без да се пускат двете сонди се вади клемата.Чака се поне 30 сек като се следи показанието на мултицета.Малко объркано го обясних дано сте ме разбрали :D


Колега само да те питам червената сонда я бучвам на дупката която е за 10 ампера нали?и включвам на обхват 200мА да меря.Може да е глупав въпроса но като те разбирам :oops:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: нов акумулатор върти слабо

Мнениеот Stivi » Пет 03 фев 2012 22:59


gosho81 написа:
fox_vt написа:
geleto91 написа:Как мерите отечката?

Малко разяснение за правилно мерене на утечка-набавяш си мултицет,поставяш го на обхват 200мА прав ток.Избираш си едната клема от акумулатора която е по удобна и я развиваш без да я откачаш от акумулатора,затварят се всички врати и се заключва с алармата ако има,ако няма се минава по нататък.След това едната сонда от мултицета се допира до клемата и се притиска със пръст а с другата сонда се допира извода на акумулатора под самата клема и без да се пускат двете сонди се вади клемата.Чака се поне 30 сек като се следи показанието на мултицета.Малко объркано го обясних дано сте ме разбрали :D


Колега само да те питам червената сонда я бучвам на дупката която е за 10 ампера нали?и включвам на обхват 200мА да меря.Може да е глупав въпроса но като те разбирам :oops:


Точно така,на 10А слагаш червената сонда, че ако остане на другата дупка и има някой по-сериозен консуматор който не е спрял да тегли и пуснеш през мултицета заминава бушончето !


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: нов акумулатор върти слабо

Мнениеот fox_vt » Съб 04 фев 2012 1:26


Не не на 10А ако мултицета ти е китайски трябва да имаш 3 или 4 дупки-COM,ом/волт/мА,10(20)А.Ако е с четири дупки едната е мА бодваш едната сонда там а другата на COM.Като идеята е да вкл алармата докато още не си махнал клемата от акумулатора да минат процесите със голям ток и чак тогава разкачаш.Ако мериш директно на обхват 10 или 20А няма да има точност и може да се излъжеш за стойноста на показанието.


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: нов акумулатор върти слабо

Мнениеот deversant » Съб 04 фев 2012 11:55


Масло на двигателя,и ние правихме същото упражнение.Колата-поло 1.9Д 6н
Падна под -3 непали!Нов акумолатор от 62 на 75ач...
Пали няколко дни (седмица)
После -10 неще да пали,свещи развивахме дюзи и обезвъздушавахме...
Не,непали!Върти слабо,с новият акумолатор!
Закупуване на устройство за старов ток:
DSC00476.JPG
DSC00477.JPG

Отново ниакъв шанс да запали (неможе да завърти бързо!)
Ново масло в двигателят.. :Mr Green Fun
Е това вече е друга работа! :applause:
Та,надявам се сам си си сменял маслото на колата,и знаеш от каква туба си налял!
facepalm


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: нов акумулатор върти слабо

Мнениеот Jonkata_v » Съб 04 фев 2012 12:35


veskovi4 написа:здравейте купих си нов акумулатор преди 2 седмици EXIDE PREMIUM 77Ah,760 A колата е голф 4 1,9 TDI 110 к.с. Тази седмица палих понеделник и вторник и в сряда(беше най-студено от цялата седмица до сега) сутрин вече нямаше Power да завърти като хората.динамото го замервах 13,8 V,и оттечка 0,100 mAh.пробега ми за ден е около 20-30км.незнам какъв е проблема ,трябва да го разнищя щото ще го прееба новия акумулатор.дайте мнения ще съм благодарен.може ли от някъде да губи ток,примерно маса,стартер при въртене да харчи повече ток от колкото е нормално примерно.

Аз имах следната случка :
Слагам чисто нов акумулатор + нови втулки стартер, и на следващата сутрин тръгвам да паля но върти някак си бавно...оглеждам около стартера и акумулатора всички връзки,клеми и маси дали са свързани и притегнати както трябва - всичко е ок.
След това замерих свещите и се оказаха два броя изгоряли,след смяната им,на следващата сутрин беше изчезнало това забавено и тромаво въртене...
Ако не си сменял свещи нищо не ти пречи да ги провериш и тях...


Потребителски аватар
veskovi4
Мнения: 63
Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен,България

Re: нов акумулатор върти слабо

Мнениеот veskovi4 » Съб 04 фев 2012 12:42


Маслото е на 1000 -1500 км,Mobilе 1 SUPER 2000 10 W 40,от туба .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki, mironski и 55 госта