Въпрос относно поло 1998 дизел 1.9

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос относно поло 1998 дизел 1.9

Мнениеот grishitu » Пет 10 фев 2012 11:28


Към колегата sam_boha Поло-то беше със свещи Беру, с който карах 3г., преди това незнам колко са карали. След като изгоряха ги смених с Бош и вече втора зима нямам проблем. Вчера сутрин при -18 подгрях веднъж и запали, след което веднага угасна, после подгрях пак веднъж и запали. На Рено-то май нямаше здрава свещ като го взеха, но като захладня непалеше. Смениха свещите с Искра(и то 3 пъти, като от магазина ги сменяха без проблеми, защото знаели за проблема с тях) в последствие сложихме 2 Беру и 2 Искра и сега като пали в студа малко се чуди. Каот се стопли ще ги сменим и 4-те с Бош. Включая и случай от вчера на комшия с Искра и каза че ги е взел щото били по евтини и сега пак ще ги сменя.
Но всеки си решава, парите и колата са негови.




Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос относно поло 1998 дизел 1.9

Мнениеот sam_boha » Пет 10 фев 2012 11:36


grishitu написа:Към колегата sam_boha Поло-то беше със свещи Беру, с който карах 3г., преди това незнам колко са карали. След като изгоряха ги смених с Бош и вече втора зима нямам проблем. Вчера сутрин при -18 подгрях веднъж и запали, след което веднага угасна, после подгрях пак веднъж и запали. На Рено-то май нямаше здрава свещ като го взеха, но като захладня непалеше. Смениха свещите с Искра(и то 3 пъти, като от магазина ги сменяха без проблеми, защото знаели за проблема с тях) в последствие сложихме 2 Беру и 2 Искра и сега като пали в студа малко се чуди. Каот се стопли ще ги сменим и 4-те с Бош. Включая и случай от вчера на комшия с Искра и каза че ги е взел щото били по евтини и сега пак ще ги сменя.
Но всеки си решава, парите и колата са негови.


Аз ги взех заради двама познати - един с Ескорт (антика от края на 80-те), които след 3 години с тях така го продаде - палещ, и един с Ауди Б4, които си кара още с тях.
Както и да е. Дано да не сменяме всяка зима, пък какви са - все тая.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта