Към колегата sam_boha Поло-то беше със свещи Беру, с който карах 3г., преди това незнам колко са карали. След като изгоряха ги смених с Бош и вече втора зима нямам проблем. Вчера сутрин при -18 подгрях веднъж и запали, след което веднага угасна, после подгрях пак веднъж и запали. На Рено-то май нямаше здрава свещ като го взеха, но като захладня непалеше. Смениха свещите с Искра(и то 3 пъти, като от магазина ги сменяха без проблеми, защото знаели за проблема с тях) в последствие сложихме 2 Беру и 2 Искра и сега като пали в студа малко се чуди. Каот се стопли ще ги сменим и 4-те с Бош. Включая и случай от вчера на комшия с Искра и каза че ги е взел щото били по евтини и сега пак ще ги сменя.
Но всеки си решава, парите и колата са негови.
Въпрос относно поло 1998 дизел 1.9
Re: Въпрос относно поло 1998 дизел 1.9
grishitu написа:Към колегата sam_boha Поло-то беше със свещи Беру, с който карах 3г., преди това незнам колко са карали. След като изгоряха ги смених с Бош и вече втора зима нямам проблем. Вчера сутрин при -18 подгрях веднъж и запали, след което веднага угасна, после подгрях пак веднъж и запали. На Рено-то май нямаше здрава свещ като го взеха, но като захладня непалеше. Смениха свещите с Искра(и то 3 пъти, като от магазина ги сменяха без проблеми, защото знаели за проблема с тях) в последствие сложихме 2 Беру и 2 Искра и сега като пали в студа малко се чуди. Каот се стопли ще ги сменим и 4-те с Бош. Включая и случай от вчера на комшия с Искра и каза че ги е взел щото били по евтини и сега пак ще ги сменя.
Но всеки си решава, парите и колата са негови.
Аз ги взех заради двама познати - един с Ескорт (антика от края на 80-те), които след 3 години с тях така го продаде - палещ, и един с Ауди Б4, които си кара още с тях.
Както и да е. Дано да не сменяме всяка зима, пък какви са - все тая.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта