1,9 VW Polo Diesel проблем с OMV дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот IvailoOo » Пон 13 фев 2012 21:23


А не е ли по-лесно да си вземеш от тая добавка против замръзване.10лв ми излезе за 100мл. Караш малко да загрее нафтата и му капваш 5мл. за 1 резервоар и после нямаш ядове докато не свърши...к'ви шишета..к'ви пет ле'а




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот samo_pechka » Пон 13 фев 2012 22:51


Има добавки и добавки,някои са уж антигелови - пак замръзват !! Едно време на Петрол продаваха керосин в туби по пет кила (да не му беше друго името. :roll: .)-вършеше чудесна работа 5 кила на 100 литра нафта и джиткаш без проблем ,но това е за по-старото поколения дизелаци преди ерата PD или CR - за тях да не се рискува! Има колеги които знаят каква добавка е по-подходяща!Аз засега нямам с гориво на Лукойл (и то от евтиния дизел) проблеми.И в най-големите студове е палела и вървяла колата .Та към автора на темата : ако се е поопразнил резервоара -дизел от бензиностанция за който знаеш,че няма проблем в студа + подходяща добавка по-конска доза първия път.Успех и безаварийни км.


StanchoA
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 13 ное 2011 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот StanchoA » Чет 16 фев 2012 12:18


Хора използвайте VAG COM и проверете къде е проблема... Моята Ибиза пали на -20 градуса без ядове и то с обикновена нафта от OMV... Нещо някъде куца и не е само нафтата проблема...


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот Lazar2005 » Чет 16 фев 2012 23:36


Колега много ми е чудно как мойто кола на -19 запали работи 10 сек и угасна , а нафтата беше на камък в тръбичката и с вряла вода поливам, размръзне малко запали и седя с една туба 10 литра вряла вода и поливам полека по филтъра и тръбичките така 10 мин докато обърна нафтата 1 път и затопли леко главата maikomila
а на другия ден ми замръзна на служебната кола на -9 градуса в движение сондата коети направо ми е*а майката щото на подбалканската увиснах като супол - заредих обикновенна нафта ОМВ в банишора срещо сите българи на вентото, а на астрата заредих(служебна) от ОМВ на рожен зад софарма точно която се намира и съм сипал 31 литра на астралопитека и замръзна в движение :?


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот VWGT » Пет 17 фев 2012 19:49


освен, че ми замръзна нафтата от OMV, после трябваше да сменя и горивния филтър, който беше на 12 000 км. Нямаш идея каква тиня имаше в него, колата не можеше да вдигне повече от 60 км/ч по равно. Като има нафта и моята пали -20, но с лайна в резервоара и Райнер Мюлер с 3 вагкома няма да успее.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот grishitu » Пон 20 фев 2012 11:25


Stancho A на поло 1.9 дизел освен оборотите и температурата няма какwo друго да види със този vag com.


Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот pEsHkyY » Пон 20 фев 2012 17:49


StanchoA написа:Хора използвайте VAG COM и проверете къде е проблема... Моята Ибиза пали на -20 градуса без ядове и то с обикновена нафта от OMV... Нещо някъде куца и не е само нафтата проблема...


И моя в най-големите студове в София (-20 и нещо) си пали със Супер Дизел от Лукойл без добавки :) Въпроса е на какво ще попаднеш като гориво според мен ..


StanchoA
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 13 ное 2011 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот StanchoA » Вто 21 фев 2012 7:10


Освен нормалните показания има едно basic settings където излизат и други показатели... Става въпрос за центровка на горивна помпа. След като го направих това при мен си пали и на -20 с един оборот...

П.П. Все пак и моята Ибиза е базирана на Поло...


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот grishitu » Вто 21 фев 2012 14:43


StanchoA написа:Освен нормалните показания има едно basic settings където излизат и други показатели... Става въпрос за центровка на горивна помпа. След като го направих това при мен си пали и на -20 с един оборот...

П.П. Все пак и моята Ибиза е базирана на Поло...


Би ли обяснил малко повече за тези бейсинг сетингс как, от къде и какво се гледа, за да е ясно на мен и на другите коелги. А след като кажеш ще го пробвам веднага, че гледах гледах, а незнам какво да гледам :)


StanchoA
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 13 ное 2011 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот StanchoA » Вто 21 фев 2012 15:09


Когато се свържеш с компютъра на колата избираш Select и там на Engine. Когато разпознае компютъра натискаш на 08 Meas. Blocks. Когато го отвориш в долния ляв ъгъл има копче Basic Settings. Можеш да го избереш само когато си пуснал единия от редовете групи на 000. Когато влезеш в Basic Settings долу вдясно има TDI Timing. Прави се при загряла кола на 90 градуса. В този TDI Timing ще ти изкара графика с 3 линии, като трябва да се вместиш между горните две. Избери си от падащото меню твоя код двигател и ще ти изкара графиката, жълтите черти ще ти покажат къде ти е твоя Timing в момента. По това гледаш и настройваш помпата.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот grishitu » Сря 22 фев 2012 11:17


Още един тъп въпрос на поло с AEF тествано ли е?


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот deversant » Сря 22 фев 2012 22:08


StanchoA написа:Когато се свържеш с компютъра на колата избираш Select и там на Engine. Когато разпознае компютъра натискаш на 08 Meas. Blocks. Когато го отвориш в долния ляв ъгъл има копче Basic Settings. Можеш да го избереш само когато си пуснал единия от редовете групи на 000. Когато влезеш в Basic Settings долу вдясно има TDI Timing. Прави се при загряла кола на 90 градуса. В този TDI Timing ще ти изкара графика с 3 линии, като трябва да се вместиш между горните две. Избери си от падащото меню твоя код двигател и ще ти изкара графиката, жълтите черти ще ти покажат къде ти е твоя Timing в момента. По това гледаш и настройваш помпата.

Не колега,няма как да стане това!Това става само за тди коли 1.9тди 90 и 110 коня с електронна роторна нафтова помпа.Полото е с обикновенна помпа с жило,дори да е SDI няма да ти покаже тва което искаш!
Утре мога да го пробвам,и да кажа какво може да се види на това поло.Засега съм си закачал само голфа който е ТДИ,там съм си гледал центровката.Утре ще закача полото,че от много време насам искам да видя дали има някакви грешки,незнам какво ще видя но може и да има някой теп. датчик за смяна...или някоя друга глупост! mhihi


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот Ljubon » Чет 23 фев 2012 0:56


От OMV сигурно са чели тая тема, защото пускат реклама по TV за техния дизел, който издържал на -30 градуса! mhihi


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот grishitu » Чет 23 фев 2012 13:12


Ljubon написа:От OMV сигурно са чели тая тема, защото пускат реклама по TV за техния дизел, който издържал на -30 градуса! mhihi

:012: само рекламни трикове, на един комшия Хюндай И30 в движение гасне с тая нафта в големите студове.

Деверсант, знам че неможе да стане на Поло с AEF, първо попитах как и после дали е тествано. Но ако Станчо А намери начин за предкамерния дизел да се види нещо ново ще е много добре.


Потребителски аватар
goro21
Мнения: 220
Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
Двигател: Polo 9n
Местоположение: varna

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel

Мнениеот goro21 » Нед 03 яну 2016 18:44


сипъх преди 10тина дена от Omv Варна бул република обиновен дизел 02.12 сутринта -8гр (вечерта може да е ставало и -11) запали едва едва изгасна и няма палене взе въздух помпата.Верно и филтъра не бе сменян от 2 години (27 000км) и вероятно и това също е фактор. 2 зими подред никога нее имала проблеми спаленето и при -13гр с знайни и незнайни нафти и нечувани бензиностанции пали винаги с мн малко въртене.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта