1,9 VW Polo Diesel проблем с OMV дизел
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
А не е ли по-лесно да си вземеш от тая добавка против замръзване.10лв ми излезе за 100мл. Караш малко да загрее нафтата и му капваш 5мл. за 1 резервоар и после нямаш ядове докато не свърши...к'ви шишета..к'ви пет ле'а
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
Има добавки и добавки,някои са уж антигелови - пак замръзват !! Едно време на Петрол продаваха керосин в туби по пет кила (да не му беше друго името.
.)-вършеше чудесна работа 5 кила на 100 литра нафта и джиткаш без проблем ,но това е за по-старото поколения дизелаци преди ерата PD или CR - за тях да не се рискува! Има колеги които знаят каква добавка е по-подходяща!Аз засега нямам с гориво на Лукойл (и то от евтиния дизел) проблеми.И в най-големите студове е палела и вървяла колата .Та към автора на темата : ако се е поопразнил резервоара -дизел от бензиностанция за който знаеш,че няма проблем в студа + подходяща добавка по-конска доза първия път.Успех и безаварийни км.

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
Хора използвайте VAG COM и проверете къде е проблема... Моята Ибиза пали на -20 градуса без ядове и то с обикновена нафта от OMV... Нещо някъде куца и не е само нафтата проблема...
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
Колега много ми е чудно как мойто кола на -19 запали работи 10 сек и угасна , а нафтата беше на камък в тръбичката и с вряла вода поливам, размръзне малко запали и седя с една туба 10 литра вряла вода и поливам полека по филтъра и тръбичките така 10 мин докато обърна нафтата 1 път и затопли леко главата
а на другия ден ми замръзна на служебната кола на -9 градуса в движение сондата коети направо ми е*а майката щото на подбалканската увиснах като супол - заредих обикновенна нафта ОМВ в банишора срещо сите българи на вентото, а на астрата заредих(служебна) от ОМВ на рожен зад софарма точно която се намира и съм сипал 31 литра на астралопитека и замръзна в движение

а на другия ден ми замръзна на служебната кола на -9 градуса в движение сондата коети направо ми е*а майката щото на подбалканската увиснах като супол - заредих обикновенна нафта ОМВ в банишора срещо сите българи на вентото, а на астрата заредих(служебна) от ОМВ на рожен зад софарма точно която се намира и съм сипал 31 литра на астралопитека и замръзна в движение

Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
освен, че ми замръзна нафтата от OMV, после трябваше да сменя и горивния филтър, който беше на 12 000 км. Нямаш идея каква тиня имаше в него, колата не можеше да вдигне повече от 60 км/ч по равно. Като има нафта и моята пали -20, но с лайна в резервоара и Райнер Мюлер с 3 вагкома няма да успее.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
Stancho A на поло 1.9 дизел освен оборотите и температурата няма какwo друго да види със този vag com.
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
StanchoA написа:Хора използвайте VAG COM и проверете къде е проблема... Моята Ибиза пали на -20 градуса без ядове и то с обикновена нафта от OMV... Нещо някъде куца и не е само нафтата проблема...
И моя в най-големите студове в София (-20 и нещо) си пали със Супер Дизел от Лукойл без добавки

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
Освен нормалните показания има едно basic settings където излизат и други показатели... Става въпрос за центровка на горивна помпа. След като го направих това при мен си пали и на -20 с един оборот...
П.П. Все пак и моята Ибиза е базирана на Поло...
П.П. Все пак и моята Ибиза е базирана на Поло...
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
StanchoA написа:Освен нормалните показания има едно basic settings където излизат и други показатели... Става въпрос за центровка на горивна помпа. След като го направих това при мен си пали и на -20 с един оборот...
П.П. Все пак и моята Ибиза е базирана на Поло...
Би ли обяснил малко повече за тези бейсинг сетингс как, от къде и какво се гледа, за да е ясно на мен и на другите коелги. А след като кажеш ще го пробвам веднага, че гледах гледах, а незнам какво да гледам

-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
Когато се свържеш с компютъра на колата избираш Select и там на Engine. Когато разпознае компютъра натискаш на 08 Meas. Blocks. Когато го отвориш в долния ляв ъгъл има копче Basic Settings. Можеш да го избереш само когато си пуснал единия от редовете групи на 000. Когато влезеш в Basic Settings долу вдясно има TDI Timing. Прави се при загряла кола на 90 градуса. В този TDI Timing ще ти изкара графика с 3 линии, като трябва да се вместиш между горните две. Избери си от падащото меню твоя код двигател и ще ти изкара графиката, жълтите черти ще ти покажат къде ти е твоя Timing в момента. По това гледаш и настройваш помпата.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
Още един тъп въпрос на поло с AEF тествано ли е?
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
StanchoA написа:Когато се свържеш с компютъра на колата избираш Select и там на Engine. Когато разпознае компютъра натискаш на 08 Meas. Blocks. Когато го отвориш в долния ляв ъгъл има копче Basic Settings. Можеш да го избереш само когато си пуснал единия от редовете групи на 000. Когато влезеш в Basic Settings долу вдясно има TDI Timing. Прави се при загряла кола на 90 градуса. В този TDI Timing ще ти изкара графика с 3 линии, като трябва да се вместиш между горните две. Избери си от падащото меню твоя код двигател и ще ти изкара графиката, жълтите черти ще ти покажат къде ти е твоя Timing в момента. По това гледаш и настройваш помпата.
Не колега,няма как да стане това!Това става само за тди коли 1.9тди 90 и 110 коня с електронна роторна нафтова помпа.Полото е с обикновенна помпа с жило,дори да е SDI няма да ти покаже тва което искаш!
Утре мога да го пробвам,и да кажа какво може да се види на това поло.Засега съм си закачал само голфа който е ТДИ,там съм си гледал центровката.Утре ще закача полото,че от много време насам искам да видя дали има някакви грешки,незнам какво ще видя но може и да има някой теп. датчик за смяна...или някоя друга глупост!

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
От OMV сигурно са чели тая тема, защото пускат реклама по TV за техния дизел, който издържал на -30 градуса! 

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
Ljubon написа:От OMV сигурно са чели тая тема, защото пускат реклама по TV за техния дизел, който издържал на -30 градуса!

Деверсант, знам че неможе да стане на Поло с AEF, първо попитах как и после дали е тествано. Но ако Станчо А намери начин за предкамерния дизел да се види нещо ново ще е много добре.
- goro21
- Мнения: 220
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
- Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
- Двигател: Polo 9n
- Местоположение: varna
Re: Проблем с OMV дизел на 1,9 VW Polo Diesel
сипъх преди 10тина дена от Omv Варна бул република обиновен дизел 02.12 сутринта -8гр (вечерта може да е ставало и -11) запали едва едва изгасна и няма палене взе въздух помпата.Верно и филтъра не бе сменян от 2 години (27 000км) и вероятно и това също е фактор. 2 зими подред никога нее имала проблеми спаленето и при -13гр с знайни и незнайни нафти и нечувани бензиностанции пали винаги с мн малко въртене.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта