Трудно пали Пасат АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Трудно пали Пасат АФН

Мнениеот samo_pechka » Сря 22 фев 2012 13:28


Escap3 написа:Колата палеше от зъб, но след като свърши един път гориво и сипахме- запали с 300 зора, и от тогава колата пали много трудно, върти на стартер доста 10-15сек... като сипахме нафтата колата не искаше да запали и я палихме на скорост и с стартер, дали е възможно да е прескочил ремъка? колата си има същата мощност и работи както си беше, само не иска да пали като хората :screwy

Едно съмнение ме мъчи..ако не се оправи с директно подвързване към някоя чиста бутилка (да е суха -без капка вода!!)пълна с нафта ,нов гор.филтър и ако както казваш центровката е наред и ВАГ-кома не показва отклонения.Остава да е някакъв механичен проблем по системата.Примерно клапана за гасене,засмуква въздух отнякъде,необходимост от подмяна на гарнитурки ,о-пръстени и семерина на ГНП (без да има теч-пак го има проблема) или повреда в самото ГНП-не му работи добре пластинчатата помпа дето засмуква горивото (за ниското налягане) и не може да създаде необх.налягане да "напълни" главата на ГНП-ето както трябва..Не знам ..това е само теория и може би давам грешно мнение :roll: Дано да е нещо банално-примерно повреден горивопровод от резервоара(от тез коловози що да не е вероятно-може и заради това да е угаснала първоначално ,то датчика за гориво трудно засича 4-5 кила нафта в резервоара,а ние да си мислим ,че нафтата е свършила....





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта