
Голф 4 1.9 TDI ATD 2002г.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Абе аз ли съм нещо в грешка или вие ме трепете с това обслужване.Смяна на водна помпа,антифриз,масло на скоростите и спирачките
Кое е предполага смяната на всички тези неща с ремака?Доколкото знам ремака се сменя на 60-90к според колата.Помпата дал господ никога или веднъж в живота на мотора.Антифриза като ти се спука радиатор щото изтича или ако се е замарсил-демек веднъж на 5-10 г.Масло на скоростите на 200 к километри ,ама общо взето като почнат да работят зле/това май не е правилно ,ама дори и в форума не открих еднозначен отговор/.

- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!
Rabbit_TDI написа:Абе аз ли съм нещо в грешка или вие ме трепете с това обслужване.Смяна на водна помпа,антифриз,масло на това май не е правилно ,ама дори и в форума не открих еднозначен отговор/.
По спомен:
антифриза и спирачната течност на 2 години!
Водна помпа+ремък на 90 хилки
Свещи 60 хилки или 2 години!
Нещата от живота

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Е то за германците и смяната на 4-5 годишна кола с нова е нещо от живота,ама ти си брамчиш с твоя "дърт" 6 годишен голф4
пък аз направо замалчавам с мойта баба-трактор
Дори да приема течностите на доверие/ако се разровиш в темите ще видиш,че хора сас се обосновали защо хубавия антифриз няма нужда от смяна/,ама смяната на работещ основен агрегат/който ако се ползва с антифриз по книжка също трябва да е с живот колкото мотора/ми се вижда леко пресилено.От каде я черпиш тая информация?


- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!
Rabbit_TDI написа:Е то за германците и смяната на 4-5 годишна кола с нова е нещо от живота,ама ти си брамчиш с твоя "дърт" 6 годишен голф4пък аз направо замалчавам с мойта баба-трактор
Дори да приема течностите на доверие/ако се разровиш в темите ще видиш,че хора сас се обосновали защо хубавия антифриз няма нужда от смяна/,ама смяната на работещ основен агрегат/който ако се ползва с антифриз по книжка също трябва да е с живот колкото мотора/ми се вижда леко пресилено.От каде я черпиш тая информация?
Информацията я черпя от книжката дето ми седи в жабката

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Съб 19 мар 2005 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: !
Дон Хуан Голфа написа:Информацията я черпя от книжката дето ми седи в жабката
Прав е колегата на всички нови пък и мисля даже в книжките на Голф 3 (може и на по старите ) ги пише тези неща но друг е въпроса че като питаш някой майстор той вика абе карай нали не създава грижи и след месец при него за ремонт. Тъй че щом е написано от производителя не вярвам да е само ей така да им правиш оборот на частите затво сменяш да няма главата у фризера

- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ха,че то в книгите пише че като сменяш нещо по окачването /а може и други възли/ се слагат нови болтове и гайки и други крепежни елементи където ги има ама аз досега такова нещо в живота си не съм видял /освен ако не се скъса или заобли главата/ така че съм малко скептичен по въпроса! Антифриз /G12/ и масло на скорости на 2 год.....айде благодаря може би друг път
Като сменях ремъка смених САМО него но това при положение че майстора даде гаранция -"Ако скъсаш ремък плащам колата на колкото си я взел..." a той е сериозен мъж . Но който има желание и достатъчно пари за харчене може да си сменя когато и каквото си реши,то си е негово право
Да допълня че от смяната са минали 40К и все още не съм чул нещо подозрително откъм двигателя!


- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
niks76 написа:специално за водната помпа има такава практика,защото е на самия ангренажен ремък и се сменя вси4ко наведнъж;един път е разглобена за ремък и е по лесно за вси4ки;даже и за собственика
Съгласен съм че е така ,но това е при положение че има нужда да се смени /след преценка на майстор а не набеден за такъв/ а не мисля че помпите са направени да изкарват по 80 000км! В повечето случай на разни таралясници не им е сменяна помпата откакто са станали на коли 2-300 000км и пак си върти


- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Stivi написа:
Съгласен съм че е така ,но това е при положение че има нужда да се смени /след преценка на майстор а не набеден за такъв/ а не мисля че помпите са направени да изкарват по 80 000км! В повечето случай на разни таралясници не им е сменяна помпата откакто са станали на коли 2-300 000км и пак си въртиЕстествено при следващия ремък ще се смени всичко комплект но дотогава може да съм сменил и колата така че....
Моята помпа на 1,3 MH e близо до 200 000 и се бори геройски, като също обтяга ангренажния ремък

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
не казвам 4е е задължително да се сменя водната помпа,ама знаете ли как се ядосват собственици като им се наложи след 20000км от смяната на ангренажен ремък да плащат същите пари за смяна на водна помпа(смяната тук е от 100-250евро за труд)а 4астите са отделно.за разлика от бг тук се въртят километри ,а максимата по евтиното излиза по скъпо също е в сила;така 4е всеки си решава сам но в слу4ая е по удобно с ангренажния ремък да се сменя и водната помпа!не забравяите 4е политиката на автопроизводителите е да НЕ СЕ ПРАВЯТ много здрави коли!4астите трябва да се продават
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: !
Дон Хуан Голфа написа:Информацията я черпя от книжката дето ми седи в жабката
Да не са ти дали погрешка книжка за двойка

Да не ходя да сканирам мойта, но никъде нищо не пише за антифриз G12 да се сменя на 90000km

Помпата се сменя със втория ремък, т.е. на 180000km.
Re: евала
Дон Хуан Голфа написа:Хубаво си взел нещата! Но ролките са 3 (и аз бях сменил 2 и след 10х.км. се чудех какво вие)!
Ти сигурен ли си че говориш за Голф 4 или само така си приказваш. Няма никакви 3 ролки.
Имаш две ролки, водна помпа и две зъбни колелета - на разпределителния и коляновия вал. Това са местата на които опира ремъка.
Айде със здраве
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: евала
denis написа:Имаш две ролки, водна помпа и две зъбни колелета - на разпределителния и коляновия вал. Това са местата на които опира ремъка.
На Голф 4 се монтират десетина различни TDI 1.9 двигателя, та разнообразие бол

И кое според писаното от теб по-горе върти разпределителната помпа при съответните двигатели

Re: евала
yossarian написа:denis написа:Имаш две ролки, водна помпа и две зъбни колелета - на разпределителния и коляновия вал. Това са местата на които опира ремъка.
На Голф 4 се монтират десетина различни TDI 1.9 двигателя, та разнообразие бол![]()
И кое според писаното от теб по-горе върти разпределителната помпа при съответните двигатели
На Дон Хуан Голфа е 2001 AJM моя е 2002 ATD. И двата са помпа-дюза и няма допълнителна предавка за разпределителната помпа. Помпата се задвижва от разпределителния вал.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 48 госта