Голф 4 1.9 TDI ATD 2002г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 03 дек 2006 1:44


Абе аз ли съм нещо в грешка или вие ме трепете с това обслужване.Смяна на водна помпа,антифриз,масло на скоростите и спирачките :idea: Кое е предполага смяната на всички тези неща с ремака?Доколкото знам ремака се сменя на 60-90к според колата.Помпата дал господ никога или веднъж в живота на мотора.Антифриза като ти се спука радиатор щото изтича или ако се е замарсил-демек веднъж на 5-10 г.Масло на скоростите на 200 к километри ,ама общо взето като почнат да работят зле/това май не е правилно ,ама дори и в форума не открих еднозначен отговор/.




Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Нед 03 дек 2006 2:01


Rabbit_TDI написа:Абе аз ли съм нещо в грешка или вие ме трепете с това обслужване.Смяна на водна помпа,антифриз,масло на това май не е правилно ,ама дори и в форума не открих еднозначен отговор/.


По спомен:
антифриза и спирачната течност на 2 години!
Водна помпа+ремък на 90 хилки
Свещи 60 хилки или 2 години!
Нещата от живота :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 03 дек 2006 2:17


Е то за германците и смяната на 4-5 годишна кола с нова е нещо от живота,ама ти си брамчиш с твоя "дърт" 6 годишен голф4 :lol: пък аз направо замалчавам с мойта баба-трактор :oops: Дори да приема течностите на доверие/ако се разровиш в темите ще видиш,че хора сас се обосновали защо хубавия антифриз няма нужда от смяна/,ама смяната на работещ основен агрегат/който ако се ползва с антифриз по книжка също трябва да е с живот колкото мотора/ми се вижда леко пресилено.От каде я черпиш тая информация?


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Нед 03 дек 2006 2:32


Rabbit_TDI написа:Е то за германците и смяната на 4-5 годишна кола с нова е нещо от живота,ама ти си брамчиш с твоя "дърт" 6 годишен голф4 :lol: пък аз направо замалчавам с мойта баба-трактор :oops: Дори да приема течностите на доверие/ако се разровиш в темите ще видиш,че хора сас се обосновали защо хубавия антифриз няма нужда от смяна/,ама смяната на работещ основен агрегат/който ако се ползва с антифриз по книжка също трябва да е с живот колкото мотора/ми се вижда леко пресилено.От каде я черпиш тая информация?


Информацията я черпя от книжката дето ми седи в жабката :wink:


KENTAWAR
Мнения: 433
Регистриран на: Съб 19 мар 2005 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: !

Мнениеот KENTAWAR » Нед 03 дек 2006 11:33


Дон Хуан Голфа написа:Информацията я черпя от книжката дето ми седи в жабката :wink:

Прав е колегата на всички нови пък и мисля даже в книжките на Голф 3 (може и на по старите ) ги пише тези неща но друг е въпроса че като питаш някой майстор той вика абе карай нали не създава грижи и след месец при него за ремонт. Тъй че щом е написано от производителя не вярвам да е само ей така да им правиш оборот на частите затво сменяш да няма главата у фризера :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 03 дек 2006 18:47


Ха,че то в книгите пише че като сменяш нещо по окачването /а може и други възли/ се слагат нови болтове и гайки и други крепежни елементи където ги има ама аз досега такова нещо в живота си не съм видял /освен ако не се скъса или заобли главата/ така че съм малко скептичен по въпроса! Антифриз /G12/ и масло на скорости на 2 год.....айде благодаря може би друг път :evil: Като сменях ремъка смених САМО него но това при положение че майстора даде гаранция -"Ако скъсаш ремък плащам колата на колкото си я взел..." a той е сериозен мъж . Но който има желание и достатъчно пари за харчене може да си сменя когато и каквото си реши,то си е негово право :wink: Да допълня че от смяната са минали 40К и все още не съм чул нещо подозрително откъм двигателя!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 03 дек 2006 19:24


специално за водната помпа има такава практика,защото е на самия ангренажен ремък и се сменя вси4ко наведнъж;един път е разглобена за ремък и е по лесно за вси4ки;даже и за собственика


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 03 дек 2006 19:50


niks76 написа:специално за водната помпа има такава практика,защото е на самия ангренажен ремък и се сменя вси4ко наведнъж;един път е разглобена за ремък и е по лесно за вси4ки;даже и за собственика


Съгласен съм че е така ,но това е при положение че има нужда да се смени /след преценка на майстор а не набеден за такъв/ а не мисля че помпите са направени да изкарват по 80 000км! В повечето случай на разни таралясници не им е сменяна помпата откакто са станали на коли 2-300 000км и пак си върти :!: Естествено при следващия ремък ще се смени всичко комплект но дотогава може да съм сменил и колата така че....:)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 03 дек 2006 19:54


Stivi написа:
Съгласен съм че е така ,но това е при положение че има нужда да се смени /след преценка на майстор а не набеден за такъв/ а не мисля че помпите са направени да изкарват по 80 000км! В повечето случай на разни таралясници не им е сменяна помпата откакто са станали на коли 2-300 000км и пак си върти :!: Естествено при следващия ремък ще се смени всичко комплект но дотогава може да съм сменил и колата така че....:)



Моята помпа на 1,3 MH e близо до 200 000 и се бори геройски, като също обтяга ангренажния ремък :twisted:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 03 дек 2006 21:06


не казвам 4е е задължително да се сменя водната помпа,ама знаете ли как се ядосват собственици като им се наложи след 20000км от смяната на ангренажен ремък да плащат същите пари за смяна на водна помпа(смяната тук е от 100-250евро за труд)а 4астите са отделно.за разлика от бг тук се въртят километри ,а максимата по евтиното излиза по скъпо също е в сила;така 4е всеки си решава сам но в слу4ая е по удобно с ангренажния ремък да се сменя и водната помпа!не забравяите 4е политиката на автопроизводителите е да НЕ СЕ ПРАВЯТ много здрави коли!4астите трябва да се продават


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 03 дек 2006 22:39


Ама частите които се продават не са от производителите на автомобили-така че те не печелят от авточасти-И ЗА ТОВА ТРЯБВА ДА ПРОИЗВЕЖДАТ ЗДРАВИ КОЛИ-ЗА ПО ГОЛЯМА КЛИЕНТЕЛА. А за водната помпа и аз съм на мнение,че ако не дава признаци на теч-да не се сменя-поне е оригиналната-100%


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: !

Мнениеот yossarian » Пон 04 дек 2006 10:04


Дон Хуан Голфа написа:Информацията я черпя от книжката дето ми седи в жабката :wink:


Да не са ти дали погрешка книжка за двойка :lol:

Да не ходя да сканирам мойта, но никъде нищо не пише за антифриз G12 да се сменя на 90000km :shock.

Помпата се сменя със втория ремък, т.е. на 180000km.


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: евала

Мнениеот denis » Пон 04 дек 2006 10:58


Дон Хуан Голфа написа:Хубаво си взел нещата! Но ролките са 3 (и аз бях сменил 2 и след 10х.км. се чудех какво вие)! :lol:



Ти сигурен ли си че говориш за Голф 4 или само така си приказваш. Няма никакви 3 ролки.

Имаш две ролки, водна помпа и две зъбни колелета - на разпределителния и коляновия вал. Това са местата на които опира ремъка.

Айде със здраве


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: евала

Мнениеот yossarian » Пон 04 дек 2006 12:04


denis написа:Имаш две ролки, водна помпа и две зъбни колелета - на разпределителния и коляновия вал. Това са местата на които опира ремъка.


На Голф 4 се монтират десетина различни TDI 1.9 двигателя, та разнообразие бол :D
И кое според писаното от теб по-горе върти разпределителната помпа при съответните двигатели :D


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: евала

Мнениеот denis » Пон 04 дек 2006 12:22


yossarian написа:
denis написа:Имаш две ролки, водна помпа и две зъбни колелета - на разпределителния и коляновия вал. Това са местата на които опира ремъка.


На Голф 4 се монтират десетина различни TDI 1.9 двигателя, та разнообразие бол :D
И кое според писаното от теб по-горе върти разпределителната помпа при съответните двигатели :D


На Дон Хуан Голфа е 2001 AJM моя е 2002 ATD. И двата са помпа-дюза и няма допълнителна предавка за разпределителната помпа. Помпата се задвижва от разпределителния вал.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 48 госта