Със сигурност няма да е пасат, особено B5, още повече сравнено с октавията. И определено изборът ми е повлиян от сумите, които бих дал за ремонти по тва и онова на лъскавия пасат. Нищо лошо, ФВ ми е любимата марка, започвайки от Лупо та чак до Транспортера. Пасата ми беше тръпка, но онзи, кораба. Преди време се бях навил (все още тази муха лети из апартамента в Младост:)) за едно симпатично Лупо и след време T4 дълга база, но прецених, че докато дойде времето да се субсидирам за тези две бебчета може би ще трябва вече да си подновявам психото всяка година, та се спрях на симпатично и доволно широка, побираща цялата настлона маса от офисът ми без никакво сгъване, октавия 2, но те вече вървят по над 12к. Така че, падам си по големи и пъргави коли, защото тях винаги можеш да ги караш бавно и празни, докато при малката кола, колкото и да се напъваш не можеш да я напълниш с 4 кашона с буркани, да ги закараш на село и по пътя да си купиш още 10 килограма картофи

Всичко в реда на шегата. Замислям се единствено над мнението на колегата с двете дечица, но някак не мога да си представя и аз с двете (не толкова малки) деца да се придвижваме единствено с голфа. Все си мисля, че това място би ми свършило много по-полезна работа, и искрено се надявам да го запълвам, когато си взема такава. А виждам че и октавията била с около 100-ина кила по-тежка. Не мисля че ще и е чак толкова тежко, с тез 10 коня отгоре (сравнявам я със служебната фабия 101к.с., която върви на пушка!) Може би малко попрекалявам с писаното,ама какво да направя като ми се отвори приказка
