



грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин

Последна промяна от red.devilll на Пет 13 апр 2012 2:46, променено общо 1 път.
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
Здравейте колеги от форума.Току що се регистрирах при вас.Искам да помогна на колегата за това забиване на колата му.Колегите съвсем правилно го насочват към клапана за контрол на геометрията на турбината.Когато той не работи коректно/турбината пренадува/,електрониката веднага намалява горивото и колата затова забива.Компа регистрира грешка при пренадуване.Когато има недостатъчен надув обикновено грешка не се регисрира а се усеща. Този клапан е на фирмата Пирбург и при много от автомобилите може да се почисти,независимо,че е капсулован. 

Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
да обърках се с пасат защото вчера го сменях на един пасат на голфът е отгоре извинявам се за грешката
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
колеги мисля че клапана ми работи когато засмуча на маркуча на актуатора на турбото не реагира и мисля че или има проблем в актуатора или геометрията ми е зацапана във вторник ще ходя на майстор и ще пиша как вървят нещата благодаря на всички отзовали се.
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
Е нали турбо с променлива геометрия няма разтоварващ клапан или?!
Такъв ли е шума?
Такъв ли е шума?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
FGRC написа:Здравейте колеги от форума.Току що се регистрирах при вас.Искам да помогна на колегата за това забиване на колата му.Колегите съвсем правилно го насочват към клапана за контрол на геометрията на турбината.Когато той не работи коректно/турбината пренадува/,електрониката веднага намалява горивото и колата затова забива.Компа регистрира грешка при пренадуване.Когато има недостатъчен надув обикновено грешка не се регисрира а се усеща. Този клапан е на фирмата Пирбург и при много от автомобилите може да се почисти,независимо,че е капсулован.
Напротив ЗАПИСВА грешка при недостачно налягане и тя е 17964 !!!


Един неработещ клапан Н75 не се оправя с почистване.

Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
Ти правил ли си го,че си толкова категоричен,защото аз съм го правил и има ефект.А за грешката си прав.Ето тук има снимки,дано се отварят. http://img818.imageshack.us/slideshow/w ... 102010.jpg
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
не колега не е такъв шума това е някакво стържене а при мен е нещо подобно на това http://www.youtube.com/watch?feature=en ... Hu_SU9rtjo
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
Първото е някаква хлабина или нещо в гърнето,а твойто вероятно е износена ролка на обслужващите ремъци.Вземи една отверка/дълга/и на работещ мотор докосни основата на всички въртящи се части и ще разбереш къде е проблема. 

Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
благодаря колега във вторник или сряда съм на майстор и ще пиша от къде идва проблема
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
Колега това със съскането го имам същото нещо като бло офф съска накъсано 3-4 пъти като върнеш газта зависи и до колко обр си и подал газ . Карам е така моята от 50 хиляди километра и смятам ,че немеца го е измислил така може и да го имам защото моята е за 25 години голф или се лъжа незнам ,но поне при мен няма проблеми с това съскане !
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
ходих на майстор той каза че е или клапан н75 или датчика във интеркулера.тези дни 6те я пробваме със нов н75 ако пак влезе в авариен зна4и е кулера.като и подам газ до 2000 оборота актуатора постоянно мести геометрията това при форсаж на място.майстора каза 4е не трябва да е така само при сериозни обороти трябва да се мести геометрията.и пак ми излезе гре6ка 462д свръх налягане във пълнителен колектор границата премината.или нещо подобно.6те пи6а пак като я направят.а това със съскането от три месеца го 4увам така да прави явно е няква защита като не работи както трябва и то подпомага разтоварването на турбото.
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
проблема е ре6ен смених клапан н75 и вси4ки марку4и по вакомите и засега няма проблеми,
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 04 мар 2008 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: грешка 462д голф4 1.9 тди ATD забива след 2800 об/мин
имах такъв проблем с AFN мотор 96-та година и смених местата на двата клапана и съм готов
при мен колата не вървеше примерно от 120 км повече на 5-та предавка на по-долни предавки само се форсира мотора а не върви
,но проблема го реших със смяна местата на клапаните за вакум
при мен колата не вървеше примерно от 120 км повече на 5-та предавка на по-долни предавки само се форсира мотора а не върви
,но проблема го реших със смяна местата на клапаните за вакум
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anger и 27 госта