



Голф4тди-Ахф
- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: Голф4тди-Ахф
Попринцип турбината на АХФ ако не се лъжа е 1749V а дали е пренадувала незнам.Като каза забиване колега на три пъти заби като последния беше точно преди да се строши.Но симптомите бяха точно като на разхлабена скоба защото като я купих ми забиваше по същия начин и се оказа че има скъсана скоба.Отивах на сервиз да видя кво става но уви колицата не дочака майстора 

- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: Голф4тди-Ахф
Колеги що така ве свалих от голфа турбото и на него пише VNT 1.На АХФ не е ли 1749V
Намерих от една морга пак VNT 1 но е с отделен колектор.Дали ще стане да прехвърля студената част на моята
Ако някой го е правил да сподели благодаря предварително.Проблема е че тази която е взех незнам дали е с променлива геометрия,но имам опция ако не стане да я върна.


- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф4тди-Ахф
По скоро пише VNT15.Тя е същата като 1749V.Разликата до колкото знам е в годините на производство и в боря на лопатките на променливата геометрия.Търси си турбина с отлят колектор била тя VNT15 или 1749V.Не се занимавай да си сглобяваш нищо,защото следващия път може да нямаш такъв късмет като изтряска.
Ако питаш мен най добре си вземи 1749VA

- Black Demon
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 11 мар 2011 18:55
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.8T AUM 2002
- Местоположение: Варна,Разград
Re: Голф4тди-Ахф
Опа грешка VNT15 е.Аз вече взех друга а предишната я върнах.Вече остава зглобяване и чистене на пътищата 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tipsy и 41 госта