
ТДИ махане катализатор
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
Rabbit_TDI написа:При мене само почна да се чува турбината над 2000 об.-ама звука е кефещ а не дразнещ/се еноче караш самолет а не печка/
да, ама аз лично не искам колата ми да става по - шумна. имам си една бурия - тя ми стига. Голфът искам да е тих.
аз също обмислям за напролет нова, по - широка генерация, но никак не ми се иска да прееебавам комфорта при дълги пътувания.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
Passat_bs написа:След като си махнах катализатора не усетих никаква разлика в шума на мотора. Обаче сложих резонансно гърне.
то демек пак си запушил и то посредата.
нашата идея с Митко е да отпушим и разширум генерациите. разбира се няма да има катализатор, а Г4 няма средно гърне.
затова все питам за шума.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
niks76 написа:нямам представа на какво се дължи ,но е факт пробвал съм на 10-на мотора от разли4ни модели на тди и при помпа дюзата е същата работа ШУМ няма
човече, пробвал ли си да се сложи да кажем една генерация / без катализатор / на 63мм., а накрая полуправо гърне пак на 63мм. ?
това е дилемата!
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!!!!
TDI-RS написа:Passat_bs написа:След като си махнах катализатора не усетих никаква разлика в шума на мотора. Обаче сложих резонансно гърне.
то демек пак си запушил и то посредата.
нашата идея с Митко е да отпушим и разширум генерациите. разбира се няма да има катализатор, а Г4 няма средно гърне.
затова все питам за шума.
Брато аз още като си взех голфа си махнах катализатора и съм доволен - малко повече върви и се чува свистенето на турбината ама леко повече!
Реших да не сменям цялата генерация-от HEED ме убедиха само крайното гърне да сменя е след 2 седмици ще слагам спортно но марково! казаха че няма да бучи!а само по малко ще отпуши!
cheers
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта