Не знам к'ви цени спрягате, ама ремъци Gates и ролките Ina (всички ремъци и ролки) са под 300лв. Т'ва точно за AFN мотор, само че на пасат Б5. Виж, на PD мотора цените са горе-долу като тези дето казваш.
Та голфа и аудитоа са абсолютно едно и също под купето. Съответно и като поддръжка. Между 110кс и 90кс - има някой 90кс дето са с wastegate турбо вместо променлива геометрия. Те идват една идея по-устойчиви, щото не ми се зацапва геометрията. Но пък са и доста по тромави. От там нататък разлика няма - блока, буталата, главите, помпи (с едно изключение на автоматика) - еднакви.
Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
deversant написа:StanchoA написа:Масло на скоростна кутия - 100 лв със смяната.
Кутията събира 1.8-2.0 литра (75w90),аз си намерих по 18лв литъра (пълна синтетика,а не полу-синтетика) и ми излезе като си го смених сам - 36лв (с един вид най-доброто възможно)... не говоря като марка....
Ми то оригиналното и то е 20 и малко лева.Тва ,че някои хора ходят при майстори-издници и им го таксуват 100 кинта не значи ,че смяната е толкова.
brum написа:Не знам к'ви цени спрягате, ама ремъци Gates и ролките Ina (всички ремъци и ролки) са под 300лв. Т'ва точно за AFN мотор, само че на пасат Б5.![]()

StanchoA написа: Накладки ако ще сменяш - още 150 лв някъде (ориентировъчно части и труд.
Ми накладките се сменят не като купиш кола ,а като се изтъркат.Освен това е някво ебати съвпадението да ти умрат 4 накладки та да ръснеш 150 лева

Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
basketwarrior написа:Първото което искам да те възпра от 90-те коня.Пробвай 110-те и ще разбереш за кво иде реч.Мисля че мотора се казваше AFN.Разликата е голяма по моите наблюдения....
Помисли пак!
AFN мотор за Г4 и Ауди А3 от тия години /98+/ няма. Мотора е AHF. Не са еднакви, въпреки еднаквата мощност.
Чул ли си приказката "в автосалона купуваме кола по конските сили, на пътя караме колата с въртящ момент"??? За справка мотора 90к.с. има въртящ момент 210Нм/1900об, а 110к.с. има въртящ момент 235Нм/1900об. Тия 25Нм разлика се явяват 10 % от общия въртящ момент, т.е. малка разлика би трябвало да има, но дали ще я осети задкормилното устройство е много сложен дебат. /ако колегата следва логиката ти, трябва да си търси помпа-дюза 101 коня, щото нейния въртящ момент е 245Нм/1800об, данъка и е нисък, и обикновено има една скорост повече от по-горе изброените/
С оглед на факта, че това са дизелови двигатели, е редно да не се карат постоянно в червената зона на оборотомера. Максимална мощност при 110к.с. се отделя при 4150 оборота, а при 90 к.с. - при 3850 оборота. Мисълта ми е, че ти като си купиш кола 110 коня, ще я караш със всичките и живи коне при около 4200 оборота, а не постоянно
Последна промяна от joromnt на Чет 03 май 2012 16:08, променено общо 1 път.
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
Щом колата ще е преди 2000г. определено голфа е доста по-добър от аудито по всеки един показател с изключение на обслужването което е еднакво и за двете , ако пък ти изпадне ауди фейслифта след 2000г. тогава според мен са на кантар и вече си е до човек кое му харесва повече.
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
За този Facelift ли говориш? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details или за този, защото на мен ми се струва различна първата отзад http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
- todosz
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 23:44
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: TDI 1999 AGR
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
joromnt написа- Помисли пак!
AFN мотор за Г4 и Ауди А3 от тия години /98+/ няма. Мотора е AHF. Не са еднакви, въпреки еднаквата мощност.
Чул ли си приказката "в автосалона купуваме кола по конските сили, на пътя караме колата с въртящ момент"??? За справка мотора 90к.с. има въртящ момент 210Нм/1900об, а 110к.с. има въртящ момент 235Нм/1900об. Тия 25Нм разлика се явяват 10 % от общия въртящ момент, т.е. малка разлика би трябвало да има, но дали ще я осети задкормилното устройство е много сложен дебат. /ако колегата следва логиката ти, трябва да си търси помпа-дюза 101 коня, щото нейния въртящ момент е 245Нм/1800об, данъка и е нисък, и обикновено има една скорост повече от по-горе изброените/
С оглед на факта, че това са дизелови двигатели, е редно да не се карат постоянно в червената зона на оборотомера. Максимална мощност при 110к.с. се отделя при 4150 оборота, а при 90 к.с. - при 3850 оборота. Мисълта ми е, че ти като си купиш кола 110 коня, ще я караш със всичките и живи коне при около 4200 оборота, а не постоянно

AFN мотор за Г4 и Ауди А3 от тия години /98+/ няма. Мотора е AHF. Не са еднакви, въпреки еднаквата мощност.
Чул ли си приказката "в автосалона купуваме кола по конските сили, на пътя караме колата с въртящ момент"??? За справка мотора 90к.с. има въртящ момент 210Нм/1900об, а 110к.с. има въртящ момент 235Нм/1900об. Тия 25Нм разлика се явяват 10 % от общия въртящ момент, т.е. малка разлика би трябвало да има, но дали ще я осети задкормилното устройство е много сложен дебат. /ако колегата следва логиката ти, трябва да си търси помпа-дюза 101 коня, щото нейния въртящ момент е 245Нм/1800об, данъка и е нисък, и обикновено има една скорост повече от по-горе изброените/
С оглед на факта, че това са дизелови двигатели, е редно да не се карат постоянно в червената зона на оборотомера. Максимална мощност при 110к.с. се отделя при 4150 оборота, а при 90 к.с. - при 3850 оборота. Мисълта ми е, че ти като си купиш кола 110 коня, ще я караш със всичките и живи коне при около 4200 оборота, а не постоянно

Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
Само да кажа, че не съм шофьор, който обича високите скорости. Много рядко съм настъпвал моя кола.Служебни съм настъпвал много, но за да видя как вървят, но моя много рядко. Гледам да карам икономично и затова съм се насочил и към тези модели. Гледах и Polo 6n2 1.4 TDI, ама все едно гледам моето Polo и не виждам смисъл.
90к.с. ми привличат окото повече, но ме интересува кои са моделите, кои са моделите с нормалното турбо без промелива геометрия и дали има такова след 2000година Audi
90к.с. ми привличат окото повече, но ме интересува кои са моделите, кои са моделите с нормалното турбо без промелива геометрия и дали има такова след 2000година Audi
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
hobsy написа:Щом колата ще е преди 2000г. определено голфа е доста по-добър от аудито по всеки един показател с изключение на обслужването което е еднакво и за двете , ако пък ти изпадне ауди фейслифта след 2000г. тогава според мен са на кантар и вече си е до човек кое му харесва повече.
Само да питам,кой са тия всички показатели,можеби че имаш голф 4,или нещо друго...

- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
k.iliev е за такава говоря http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details само , че с какъвто искаш ти двигател а показателите на голфа са по-добра возия по-просторно купе удобно за повече хора и багаж , доста по-качествена изработка , доста по-хубав интериор като сравнявам с А3 преди 2000г. и да имаХ голф 4 преди сега имам А3 98-ма и за мен голфа е по-добър и по-практичен.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
tdi_20yare написа:hobsy написа:Щом колата ще е преди 2000г. определено голфа е доста по-добър от аудито по всеки един показател с изключение на обслужването което е еднакво и за двете , ако пък ти изпадне ауди фейслифта след 2000г. тогава според мен са на кантар и вече си е до човек кое му харесва повече.
Само да питам,кой са тия всички показатели,можеби че имаш голф 4,или нещо друго...
А ти като харесваш толкова Ауди А3 до 2000г продай си тройката дай още някой лв и си купи една такава ,която явно и я сънуваш като си легнш нощем.
Карал си какви ли не коли ,но в крайна сметка си караш твоята постоянно.Една кола не се познава кати и се качиш да покараш 50-100км и да кажеш това е ,а и има голяма разлика от кола до кола даже и едни и същи модели.Затова спри да даваш съвети които сам не можеш да си обясниш каква е разликата.Човека пита за обслужването на двата модела .
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
deversant написа:Ако и двете са 90 коня - ауди а3!
Ако и двете са 110 коня - голф 4!
Ако искаш с 4 врати,голф 4!
Ако искаш да се чустваш малко по-широко в колата - голф 4!
Личното ми виждане е, че и в двете коли НЕ се чувстваш особенно "широко", пък не знам.

Спореден мен колегата автор да търси нещо с 4 врати, което е читаво и няма да му създава ядове.
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
Тази е супер,но доколкото разбрах окачването е много дкъпоПоне така ми казаха и още не съм проверил
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
Не е изобщо скъпо най-обикновенно окачване , не е с алуминиеви носачи и една камра шарнири.
red.devilll какви съвети ще давам си е моя работа
red.devilll какви съвети ще давам си е моя работа
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
hobsy написа:Не е изобщо скъпо най-обикновенно окачване , не е с алуминиеви носачи и една камра шарнири.
red.devilll какви съвети ще давам си е моя работа
и за капак е доста здраво - набих 40 000км за 1 година на SEAT Leon FR, на който окачването е като гореспоменатите коли, без никакви грижи. При това със 17-ки и 18-ки в зависимост от сезона...
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4(90,110) vs Audi A3 TDI (90,110)
hobsy написа:Не е изобщо скъпо най-обикновенно окачване , не е с алуминиеви носачи и една камра шарнири.
red.devilll какви съвети ще давам си е моя работа
н се отнасяшеза теб колега цитата ,а за колегата "tdi_20yare",който явно ее влюбен в А3-ка.Имам ги и двет коли еднатае моята, а другата на жена ми и с две ръце съм за голфа.Тя си искаше такава и такава и взех -нали тя си я кара.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта