Най-здравия дизел
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Имайте предвид че ресурса на мотора преди основен ремонт е едно ,а простия и неизискващ ремонт мотор е друго
Имайте предвид ,че новите електронни дизели с турбина имат доста по-меко пълнене,нови материали и постигат една и съща скорост при по.малки обороти/демек ако шофйора не е душманин тая кола ще мине и милиона/.Друг е въпроса ,че никой не е толкоз тъп дад даде 5000 евро отгоре за по-хубав мотол и да го калра в неделя на пазар с 20.След тва пък втора рака си го копува някой рацер и айде отида.Освен това сложните спомагателни системи като електроника и турбо са безброй и няма как отвреме на време някой да не дефектира-се едноче крушките на фара да не ти горят
Ако ме питате кой от двата варианта е по-добър ще разберете по-колата 
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Има друг момент - производителите нямат интерес да правят "вечни" мотори. Според мен съзнателно правят новите коли с по-малък ресурс за да отидеш след няколко години да си купиш нова. Щото ако я караш 6-7 год. навъртиш и 300к км и тя вече е пътник (има си още ресус но е на издаване или поне пред ремонт), а аз не искам да се занимавам с основни ремонти и други подобни.
А и тъкмо ще имат повече клиенти за новите коли, а старите заминават за по-бедните страни и ние тука ги вземаме смазани от каране и ги имаме за хубави
Ама нали толко са ни кинтите.... За мен това е схемата.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Освен всичко друго се сетих ,че маше една статия за на Ауди полигона кадето се опитват да направят "вечния автомобил"-и той вече се продава от 2-3 години А6 3.0 ТДИ с ревизирания мотор 225 коня.Имаше няква специална технология на наваряване на цилиндрите която прави разход на масло 7 мл/1000 км.Времето ще покаже дали е истина или рекламен трик.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта