



Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя .99 год.РЕШЕНО
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Може ли да са картерни изпарения в повече ?
Знам ,че понякога е заради замърсен възд. филтър (позадръстен)

-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
samo_pechka написа:Може ли да са картерни изпарения в повече ?Знам ,че понякога е заради замърсен възд. филтър (позадръстен)
Надявам се и аз да е това, понеже и около клапана отпред има малко кръгче като конденз при загрял двг, но отзад си направо мазно. Филтърът е на около 3700км и едва ли е свършил. Ще наблюдавам. Благодаря все пак

-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Колега алекс, при мен и при колегата стивен е малко трудно да задържа жилото защото съм ги гледал и двете(несъм майстор, но си натягам жилото на спирачките на велосипед-а Балкан). Тресенето най-вероятно, което имаш на свободна, е от маховика. Ако още си с него и казваш, че ти свършва феродовия диск, около 700лв. излиза твърд маховик с феродоф диск и смяна. Тея радоти за тампоните и аз ги слушах и карах така около 30хил.км. докато един път изтрещя нещо и колата стана с двоен съединител. Омасляването по черната кутия на входящия колектор в задната част е от части от незапушен EGR и замърсен филтър за въздуха на двигателя.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
grishitu написа:Колега алекс, при мен и при колегата стивен е малко трудно да задържа жилото защото съм ги гледал и двете(несъм майстор, но си натягам жилото на спирачките на велосипед-а Балкан). Тресенето най-вероятно, което имаш на свободна, е от маховика. Ако още си с него и казваш, че ти свършва феродовия диск, около 700лв. излиза твърд маховик с феродоф диск и смяна. Тея радоти за тампоните и аз ги слушах и карах така около 30хил.км. докато един път изтрещя нещо и колата стана с двоен съединител. Омасляването по черната кутия на входящия колектор в задната част е от части от незапушен EGR и замърсен филтър за въздуха на двигателя.
Точно така,много правилни прогнози е написал колегата гришо,и аз съм на неговото мнение.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Така, обещах ,че каквото ремонтирам ще пиша ,направих пълна профилактика на стартера,сменен бендикс,сега пали преди да е видяла ключа,но другото не е оправено ,продължава да си мени оборотите и да се форсира сама.В края на месеца ще я закарам дюзите да свалят и почистят и смятам това да е последното нещо преди да е угаснала окончателно,повече пари за ремонти за този котурник по този проблем не давам,това е позор за немското автомобилостроене.
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 9:13
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AEF 1997
- Местоположение: София
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Чак пък позор
Това си е кола с характер - прави каквото и когато си иска. Не можеш я разбра...
Ама верно са и доста скъпички ремонтчетата на кошницата

Това си е кола с характер - прави каквото и когато си иска. Не можеш я разбра...
Ама верно са и доста скъпички ремонтчетата на кошницата

-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Koлеги, да използвам темата, понеже ми предстои да реша какво да правя с маховика.
Този алтернативен комплект на В*лео за преминаване към твърд маховик най-тънко го намирам за 803лв + 100лв работа.
Гледам из разни сайтове има комплект съединител с демф маховик за 770лв, но незнам до колко е реално.
В Аут*+ ми искат 1448 лв само за депферен маховик - НЕНОРМАЛНИЦИ, колатан е струва толкова.
И така, дилемата е следната:
1)Да търся този комплект - съед + демпф маховик за 770 лв. Тук лошото е, че не дават гаранция, понеже твърдят, че чисто нов демпф маховик можел да се скапе от жена за 1 ден от притрисане/камшичен ефект, ако гасяла колата често и то не на съединител, а аз точно така я гася винаги, само че не като женската работа от не подаване на гас, а когато си паркирам, държа колата на 0ва и на ръчна. Вече я оставям на 1ва без ръчна, но след дъжд качулка. Чух че трябвало тази кола да се палела и на съединител, а аз пак я паля на 0ва, държейки крачната. Може и тези неща да са ми добили маховика.
2)Да взема този алтернативен комплект на Валео , но за твърдия маховик говорят, че колата с него се държала лошо. Тресенето, което толкова ме дразни, било налично и с твърдия маховик, т.е единственото което печеля е евентуално по-мек съединител от адски твърдия ми почти заминал в момента.
Моля да споделите впечатления, ако някой има преки наблюдения.
Проблем ли е ,че този ЕФР клапан не е запушен и до какви проблеми могже да доведе това омасляване отзад на въздушния филтър ?
Този алтернативен комплект на В*лео за преминаване към твърд маховик най-тънко го намирам за 803лв + 100лв работа.
Гледам из разни сайтове има комплект съединител с демф маховик за 770лв, но незнам до колко е реално.
В Аут*+ ми искат 1448 лв само за депферен маховик - НЕНОРМАЛНИЦИ, колатан е струва толкова.
И така, дилемата е следната:
1)Да търся този комплект - съед + демпф маховик за 770 лв. Тук лошото е, че не дават гаранция, понеже твърдят, че чисто нов демпф маховик можел да се скапе от жена за 1 ден от притрисане/камшичен ефект, ако гасяла колата често и то не на съединител, а аз точно така я гася винаги, само че не като женската работа от не подаване на гас, а когато си паркирам, държа колата на 0ва и на ръчна. Вече я оставям на 1ва без ръчна, но след дъжд качулка. Чух че трябвало тази кола да се палела и на съединител, а аз пак я паля на 0ва, държейки крачната. Може и тези неща да са ми добили маховика.
2)Да взема този алтернативен комплект на Валео , но за твърдия маховик говорят, че колата с него се държала лошо. Тресенето, което толкова ме дразни, било налично и с твърдия маховик, т.е единственото което печеля е евентуално по-мек съединител от адски твърдия ми почти заминал в момента.
Моля да споделите впечатления, ако някой има преки наблюдения.
stivenj написа:grishitu написа:Колега алекс, при мен и при колегата стивен е малко трудно да задържа жилото защото съм ги гледал и двете(несъм майстор, но си натягам жилото на спирачките на велосипед-а Балкан). Тресенето най-вероятно, което имаш на свободна, е от маховика. Ако още си с него и казваш, че ти свършва феродовия диск, около 700лв. излиза твърд маховик с феродоф диск и смяна. Тея радоти за тампоните и аз ги слушах и карах така около 30хил.км. докато един път изтрещя нещо и колата стана с двоен съединител. Омасляването по черната кутия на входящия колектор в задната част е от части от незапушен EGR и замърсен филтър за въздуха на двигателя.
Точно така,много правилни прогнози е написал колегата гришо,и аз съм на неговото мнение.
Проблем ли е ,че този ЕФР клапан не е запушен и до какви проблеми могже да доведе това омасляване отзад на въздушния филтър ?
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Колега Алекс, това омасляване не може да доведе до абсолютно нищо, защото там горе е една кутия с 4-ти "тромпета" който освен да насочват въздуха към смукателните клапани друго неправят. Както си забелязал една дебела тръба отива към предния ляв фар, че там от долу ти е въздушния филтър. За съединителя неможах много да разбера какво искаш да кажеш.
А за да е по темата, онзи ден като палих трактора в началото се чудеше дали да работи равномерно или като трактор "Булгар", но след първите 100м се оправи.
А за да е по темата, онзи ден като палих трактора в началото се чудеше дали да работи равномерно или като трактор "Булгар", но след първите 100м се оправи.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Колеги ,ще допълня още нещо ,което открих вчера.Когато излизам с колата на задна скорост и изкача въпросната височина ,няма проблем,работи си двигателя супер,а когато тръгна напред както е логично на височината като стигна започва да придръпва сваля оборотите ,гасне понякога и сама се изсилва.Мамка му това ще е нещо дребно ,което ме нерви,взех присадка за почистване на помпата,дюзите,ще сменя отново и горивния филтър.Пак ще споделя какво е станало.Но Ви уверявам ,че следващата ми кола няма да бъде VW.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Учуди ме колега..назад добре ,напред не е добре....На самата помпа няма ли клапан за гасенето? Я му виж кабела как е ! За проба(диагностика) ,му сложи един байпас с друго кабелче от акумулатора ( плюса му)на стоп клапана и покарай да видим как е . Може още като е угасена колата на спокойствие да си закачиш кабела ,че да не стане някой фал... . Съмнява ме нещо кабела или по веригата за клапана, нещо да не е в ред там .Назад ,като върви колата ,се измества леко мотора напред и променя по някакъв начин положението на кабела за стоп клапана, като тръгнеш напред - мотора се накланя назад и тогава нещо може да има слаба връзка към клапана и почва филма
Виж дали не е тази причината
може пък да се оправи
и вече ,ако се окаже това,ще си оправиш кабела(връзката) до стоп клапана както трябва. Звучи ми много невероятно наистина ,да е това , ама знае ли човек ....



-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.-
Проблема е решен от части,важното ,че пали вече от раз,остана само придръпването и ускоряването.Та проблема се оказа даване на предварение ,доста голямо.Сега има леко ръмжив звук,но важното ,че пали от миг и върви много ,другото ще го преживея.Оборотите дето мени са сигурно от въздух някъде смучи,но няма откриване.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.-
stivenj написа:Проблема е решен от части,важното ,че пали вече от раз,остана само придръпването и ускоряването.Та проблема се оказа даване на предварение ,доста голямо.Сега има леко ръмжив звук,но важното ,че пали от миг и върви много ,другото ще го преживея.Оборотите дето мени са сигурно от въздух някъде смучи,но няма откриване.
До колко оборота я докара на загрял ДВГ ?
Моята и бях дал предварение до 1000, да палеше от раз, но тресеше и го върнах към 970. Сега пали с не на 2-я, а на 3я оборот и така по-малко тресе. Разбира се, тресенето е от почиващия си маховик при мен, ми се струва , че множко и идва предварение около 1000 на 0-ва.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.-
al3xbg написа:stivenj написа:Проблема е решен от части,важното ,че пали вече от раз,остана само придръпването и ускоряването.Та проблема се оказа даване на предварение ,доста голямо.Сега има леко ръмжив звук,но важното ,че пали от миг и върви много ,другото ще го преживея.Оборотите дето мени са сигурно от въздух някъде смучи,но няма откриване.
До колко оборота я докара на загрял ДВГ ?
Моята и бях дал предварение до 1000, да палеше от раз, но тресеше и го върнах към 970. Сега пали с не на 2-я, а на 3я оборот и така по-малко тресе. Разбира се, тресенето е от почиващия си маховик при мен, ми се струва , че множко и идва предварение около 1000 на 0-ва.
При мен оборотите като загрее са 980 а студена около 1100-1200,няма тресене,радостен съм ,че пали вече при всякакви ситуации, топла -студена.Много се настрадах почти месец, като загрее избягвах да я гася,ако не се налага да спирам за дълго .
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Можеше да кажеш нещо по мой адрес... май си прекалил с предварението обаче.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9-сама мени оборотите, двигателя се форсира.99 год.
Zinoto написа:Можеше да кажеш нещо по мой адрес... май си прекалил с предварението обаче.
Дааа,предположението ти беше вярно,не се наложи да сипвам масло в нафтата ,тя работи супер и така.Само се чудя,как така се е върнало предварението само преди 3 години го дадохме напред и сега само се е върнало в средно положение.Затова не искаше да пали топла.Ти поне видя какви кълбета бял пушек излизаше,сега и помен няма от тях.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 41 госта