Колегата Supawiza е прав, сам съм си виновен

Ще Ви слушам повече за напред.

Няма какво да го дъвчем толкова. Както казах да сме живи и здрави и

Както обещах пускам снимките на маховика от 1Z. Дано да е правилният вече

Само още един, два въпроса имам. Централните отвори с които трябва да се хване за вала така ли трябва да бъдат. Единият гледам, че не е симетричен и е изместен. При АНФ-а на пасата пак ли е така? И другия въпрос е какъв съединител на 228мм. с притискател да се търси и шлиците на съединителя 23 ли трябва да бъдат.

Питам защото чета много различни мнения като повечето са, че на 228мм с големите пружини няма да намеря и, че трябва да се пробиват нови отвори на които да се нареже резба за притискателя, както и да се преместят щифтовете. Всичко това за съединител на 240мм. от S2 мотор заради силния притискател и големия феродов диск с пружините.
