Основен ремон Б5-1998 TDI -110 к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Съб 16 дек 2006 17:41


versace написа:Това е неразрушим двигател. Как миналата година на -18 ще е наред а тази ще се замисля на +7. И ако компресията не ти е добре ще гори със сигурност масло и ще пуши като барбекю отзад. Ти нали си от Варна? На кой майстор ходи. Искаш ли координати на истински дизелови майстори в града?


и аз ще съм благодарен ако напишеш координати на дизелджии на които може да им се има доверие.




vladab
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladab » Съб 16 дек 2006 18:47


Прегледах маслото и е паднало на минималната стойност даже малко по малко. Значи си харчи. Но не е ма пълен минимум или да е карана без масло, защото и компютъра щеше да се обади. Двигателя не е прегряван нито клати. Направиха и компютърна диагностика и казаха, че параметрите са добри и проблем може да има с дебитомера.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Съб 16 дек 2006 19:12


пиши после да разберем какво се е оказало !


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 16 дек 2006 19:35


Само за сведение заводската компресия на ТДИ мисля че беше 24,а допустимата 19.Или наистина ти прескача компресия през главата или майстора я е мерил с уред за гуми.Освен това гледай да ти мерят компресията през свещите а не през дюзите.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 17 дек 2006 1:59


направо не се връзват измерените стоиности;мери компресия на друго място и на първо място ЦЕНТРОВКА,свържи се с колегата ВЕРСА4Е за някои добър маистор и деистваи.успех колега


vladab
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladab » Нед 17 дек 2006 12:22


Ами и за не знам тази седмица ще ходя по майстори.... Не съм я карал на пълен минимум на маслото, то в такъв случай двигател няше да имам вече. Ще пиша какво е станало. Благодаря ви съветите


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Нед 17 дек 2006 17:11


Юли Цоков 0898 696363. Това е специализиран сервиз само за дизел и вършат добра работа.

Ради 0888 205345. Бивш главен механик на Автотрейд. Сега има собствен сервиз. Обслужва само Ауди и Фолксваген.

Позволявам си да ги предложа, защото и двамата ги познавам а Ради ми е обслужвал всички коли и смятам за напред да ги обслужва!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 17 дек 2006 17:50


Някой има ли представа дали има опастност ако маслото е малко под последната чертичка но над огъвката на щеката-щото мойто неска беше там и го налях.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 17 дек 2006 18:15


Rabbit_TDI написа:Някой има ли представа дали има опастност ако маслото е малко под последната чертичка но над огъвката на щеката-щото мойто неска беше там и го налях.


Ако не ти светва лампа, мисля че няма опасност. Все пак и производителя си слага малко резерв. А и не си напълно сигурен, че щеката ти показва точно това ниво, което е предвидено заводски (пиша го, защото на баща ми, лека му пръст, на Б3 сменяхме пластмасовата муфа, в която влиза щеката - та ако тя не ти е наред, имаш около 1 пръст +/-). Аз съм писал доста по въпроса за моя Б5 - нивото ми е в ред /е, понякога клони към минимум - както в момента, ама утре го сменям - да доливам ли ?/, но ми светва лампата за ниво /жълтата/. Но при мен е друга бира - датчика е комбиниран - ниво, вискозитет, температура.
А на теб ако ти е паднало толкова нивото, че да не засмуква помпата, повярвай ми, ще ти светне лампата и ще писне зумера /ако имаш/ - надявам се всичко там ти е изправно ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 17 дек 2006 18:23


Има ли начин по който да разбера дали тия датчици са в ред/ако с ВАГ-Ком става занчи съм ОК/ и дали моя мери налягане и вискозитет?Наясно съм че производителя си е дал аванс и не мога да блокирам мотора от това,но все пак не се ли влошава по някав начин мазането?Най-странното което беше че като налях от една чертичка под последната до две чертички под максималната беше има няма 400 мл.Другото което е на лепенката за маслото ми е писан пробег 14 к километри/5В40 Тотал/,а самото масло го дават 14-19к-мога ли да се водя по тези цифри?


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Нед 17 дек 2006 18:25


Rabbit_TDI написа:Някой има ли представа дали има опастност ако маслото е малко под последната чертичка но над огъвката на щеката-щото мойто неска беше там и го налях.


Разликата на щеката от минимум до максимум в зависимост от двигателя (кубатура) е от 400 до 500 милилитра. Това е 1/8 от обикновенното количество масло. Мисля че няма да е проблен ако е около минимума, стига да не се кара дълго така. И другото е верно, че производителя се е презастраховал в това отношение!


vladab
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladab » Чет 21 дек 2006 22:09


Здравейте, вече спя спокойно :) Днес си взех колата от моя майстор и за основен ремонт ми каза, че и дума не може да става. Каза, че на тази кола може да и се направи ама след 10 години. Вече върви както преди и съм много радостен. Оказа се, че има изгорял датчик, който е бил замасен от едни няма да им споменавам името, в следствие на което е подавал грешна информация до компютъра. Също така изгорялата свещ се дължи на същото това замасяване, което си е чиста проба българска работа. Можело е и всички свещи да отидат. Повече никаде другаде няма да си карам колата, та било то и само за компютърна диагностика...Искам да ви благодаря за съветите и помощта, която ми оказахте тук!!!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 22 дек 2006 0:31


а 4естито колега,сега ве4е ще караш весели празници :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 22 дек 2006 0:41


Направо пасатчето му е направило новогодишен сюрприз :lol:


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Пет 22 дек 2006 14:37


vladab написа:Здравейте, вече спя спокойно :) Днес си взех колата от моя майстор и за основен ремонт ми каза, че и дума не може да става. Каза, че на тази кола може да и се направи ама след 10 години. Вече върви както преди и съм много радостен. Оказа се, че има изгорял датчик, който е бил замасен от едни няма да им споменавам името, в следствие на което е подавал грешна информация до компютъра. Също така изгорялата свещ се дължи на същото това замасяване, което си е чиста проба българска работа. Можело е и всички свещи да отидат. Повече никаде другаде няма да си карам колата, та било то и само за компютърна диагностика...Искам да ви благодаря за съветите и помощта, която ми оказахте тук!!!

Ако наистина си доволен от майстора , сподели негови координати за да можем и другите колеги от Вн да се възползваме от услугите му.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта