повишено количество масло в картерния отдушник AJM-РЕШЕНО!!!
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
Виж някой който е отварял ПД да ти види маслото.Да не отваряш излишно капака на дюзите че не са малко парите!
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
забелязвам че зумера и лампата заработват само когато е сутрин по студено.ако я запаля по обяд на температура над 26-27 градуса няма проблем,нито лампички нито зумери? чудна работа.ако е запушен входа на малсената помпа как се чисти тая гняс?само с сваляне на картера или има и друг начин.лошото е че тука в шумен нямам вяра на никой да ми пипа мотора а говорих с ифидик и той ми каза че е много опасно да измина 100км до него в варна така
и сега се чудя какво да правя.взех ново масло castrol EDGE и мисля да го сменя но как да прочистя тая цедка на малсената помпа?

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
Колега виж тази тема. Може това да е решението.
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
колега ти би ли пробвал с нафта до горе в двигатела или газ за горене гледам че си със същия мотор като моя 

- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
При смесване на нафта с двиг.масло ,пада визкозитета и оттам налягането и зумера се обажда.Интересното при теб е , че се обажда при студен мотор, а при топъл -не
малко няма логика.Маслото студено е по-гъсто, би трябвало да прави добро налягане Но без да си сигурен дали е това причината ( нафта в маслото)...за първо време измери си с манометър какво налягане прави маслото, повишава ли се , мирише ли на нафта. Аз...все още не мога да проумея защо студена е така, а топла не е. Сякаш се "изгребва" цялото масло от долу и почва да "тегли" въздух помпата , т.е. да не би да няма добро оттичане на маслото , а топло то някак стига все пак до картера .Звучи ми като фантастика
провери си налягането първо и след това може да се наложи демонтаж на картер , да се види дали има някакъв проблем със сондата(мрежичката за замърсяване, тръбичката за пробив над нивото на маслото)на маслената помпа. Това по ми звучи вероятно , студеното масло има по-бавно оттичане и ако има проблем с пукнатина на сондата -почва да "лапа" въздух помпата. При топло масло да го няма проблема


Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
pe4ka твоето мнение е най-обосновано! благодаря ти явно имаш познания и опит с печките!днес смених маслото сложих кастрол EDGE и филтър MANN!питах момчето което ми сменя маслото дали мирише на нафта а той ми каза че миришело на отработило масло!може би и аз нямам изграден усет за това и е възможно да греша!забелязах че отначало като завъртя на контакт и тръгва чек контрола като хората които имат такава кола знаят как почва поредноста на чека(първо е температурата която ми светва в червено защото имам датчик за смяна,после е маслото показва в червено,после горивото и накрая пише ок!)но като натисна пак бутона пак 2-те червени иконки!днес се мъчих да търся някой тук който може да ми измери наягането но неможах да намеря като утре продължава търсенето да видим какво налягане има наистина.знае ли някой колко и при какви обороти трява да е за този мотор?извинявам се за малко обърканото обяснение но несъм толкова грамотен в тези неща.айде със здраве 

-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
zevsa написа:колега ти би ли пробвал с нафта до горе в двигатела или газ за горене гледам че си със същия мотор като моя
Това са методи от соц-времената. Аз използвах добавка.
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
драмата е пълна! днес намерих един тип да ми измери налягането на маслената помпа и се оказа че на празен ход е 2(барове или атмосфери неможах да разбера че много мънкаше тоя и нищо не му се разбираше) а на високи обороти каза че било към 4 и някакъв клапан изключвал налягането като падало налягането(клапата била наред-сработвала).заключението му беше че е един от двата датчика за налягането на маслото(били 2 за ниско налягане и за високо)помпата била перфектна.четох вчера че налягането се мери поне около 15 минути на високи обороти(около 2000 и повече)а тоя тип за 1 минута и заключи с решението.да уточня че колата беше загряла около 60 градуса.тоя имаше много работа и ми вика нямам време да я чакам да загрява то ако има нещо и студена няма да прави налягане.прати ме при един където се занимава с авто-ел усуги да провери датчиците но нали е петък 13 и се оказа че тоя е на почивка
.та до вторник се чудя какво да пробвам още.някакви идеи?

Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
никой ли не знае колко са датчиците и къде се намира втория?и имали нещо правилно в това да е повреден единия и за това да случва всичко?но защо само като е студена колата?днес като развихме тоя който стои отпред и вдигнах оборотите без датчик пак се включи зумера и като паднаха оборотите спря?дайте съвет че така се притеснявам да тръгна на път до варна при иво(ifidik) ако успее да ме вмести в графика си. 

Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
близо 700 човека са прегледали темата ми и никой незнае нещо по въпроса
или знаещите си траят или..незнам?

Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
днес смених масления датчик(оказа се че съм с един а не 2) някакъв италиянски но иконата в червено на чек контрола не се зачиства!трябвали време както при B6-цата да мине време да се зачисти сама или веднага се оправя? май няма да мина само с датчик
давайте идеи

Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
днес пак същата работа! няма промяна и с новия датчик!





-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
Какво стана с Иво (ifidik) ? Ще успееш ли да отидеш до Варна или се отказа? Сега през уикенда ще почивам та ако искаш мога да дойда да те дръпна до Варна
Бахти лошо е така като няма форумни или въобще добри майстори около теб.

Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
ако ме дръпнеш до варна я правя каравана на дружба
а по темата последно като звънях на иво каза че е много зает и оставихме за понеделник да се чуем.дано ме вмести в графика си че тука по шумен ми направиха основен ремонт с приказки майсторчетата
! бачи пенко биричката си те чака тука на центуро на тиферич 





- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: повишено количество масло в картерния отдушник AJM
Колега ако Иво е много зает защо не пробваш в с.Ясенково?Там ти е близо и момчета си разбират от работата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта