1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/мин
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 дек 2010 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
май ше слагам друг двигател,немога да измисля какво да направя
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Е как друг ДВГ

Последна промяна от gr_kanev на Пет 08 мар 2013 20:24, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 дек 2010 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
При мен е същтото загреели няма ядове,винаги съм залагал на маслена помпа,обаче щом не е станало при теб,занчи не е тя,няма логика в нещата.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Не само при мен не е станало след смяна на маслена помпа, при още 3-ма мои познати ефект нямаше никакъв.



Последна промяна от gr_kanev на Пет 08 мар 2013 20:25, променено общо 1 път.
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
Причина: Освен бутон "цитат", има и "нов отговор" - използвай го !
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Колеги да дам и аз 1 мнение по така наболелия проблем на 1з.
Един познат преди няколко месеца направи основен ремонт на мотора на неговия 1з(голф/вариант)смени всичко по тоя мотор бутала,сегменти,клапани,биели,основни/биелни лагери.. ВСИЧКО!!!
направи му разработка 2000 км. и всички проблеми които имаше изчезнаха с изключение на 1.
Интересно Кой ли?!?
така че колеги няма смисъл да се вкарвате в излишни филми освен ако не е наложително
От начало като си закупих колата бях много притеснен и почти се бях вкарал във филма но на приятели със същия мотор го прави тоя проблем и си карат така та и аз реших да оставя нещата така и вече 2 години и над 30 000 км. съм сменял само масло 1 вътрешен накрайник и 3-те тампона на мАтора(голем дзвер тва Венто кине тампоне дече са от локум
)

Сипвам си му нафтица на Дзверу и като загрее огън на педала че нали тая турбинка требва да си се Врътка в обороти също и да продухва отвратителния нагар по колектора

Един познат преди няколко месеца направи основен ремонт на мотора на неговия 1з(голф/вариант)смени всичко по тоя мотор бутала,сегменти,клапани,биели,основни/биелни лагери.. ВСИЧКО!!!



Интересно Кой ли?!?

От начало като си закупих колата бях много притеснен и почти се бях вкарал във филма но на приятели със същия мотор го прави тоя проблем и си карат така та и аз реших да оставя нещата така и вече 2 години и над 30 000 км. съм сменял само масло 1 вътрешен накрайник и 3-те тампона на мАтора(голем дзвер тва Венто кине тампоне дече са от локум




Сипвам си му нафтица на Дзверу и като загрее огън на педала че нали тая турбинка требва да си се Врътка в обороти също и да продухва отвратителния нагар по колектора



- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Днес сложих 5W30 Синтетика и познайте
Ефект минимален (задоволителен) Започвам да си мисля за ГНП-то,да не би проблема да е в него. При първа възможност ще сваля на брат ми помпата и ще я тествам при мен.


- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Ааа...едва ли ще е от ГНП , нерде едното,нерде другото
...Аз и на двете ФауВе-та ( то еНото е Ауди де , ма карай
) сипвам 5W40 п.с. масло .Единият е AAZ ,другия-AFN .Подгрявам си нормално и после ги поизцепвам
на ускорение - проблем няма (поне засега) ,не смея студен ( а и го мразя това) . AAZ-та съм го вкарвал на втора и трета в 5-те к.оборотта ( загрял!)- няма и грам да се засецне нещо 




-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 09 дек 2010 1:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Мисля си от пружинките на клапаните дали може да е,ако са се уморили.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Интересна тема! Аз като горд собственик на ААZ също не мога да се оплача от подобен симптом! В семейството има и един Passat B4 1.9 TDI 1Z ама и той няма такива симптоми, вярно, че се кара пенсионерската, ама като съм му се качвал аз не е правил такива поразии .. Иначе както каза колегата samo_pechka, що не проверите дали картерните газове не правят поразии ? Има логика, макар, че на студена кола би трябвало тея газове да са почти минимални. Другото, което ми идва на ум е, че при дизелите на повечко километри може да има леки отлагания по маслените пътища, та що не пробвате с добавка за масълце някаква (никога не съм ползвал такава и не мога да препоръчам, но все пак .. като идея!).
А някой пробва ли да закачи на диагностика да видим дали "плюе" някаква грешка ? Т.е. да покара със закачен компютър, а "навигатора" да следи показанията .. ?
А някой пробва ли да закачи на диагностика да видим дали "плюе" някаква грешка ? Т.е. да покара със закачен компютър, а "навигатора" да следи показанията .. ?
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Това с диагностиката съм го пробвал, даже съм правил съпоставка м/у моята кола и на брат ми, която също е 1з но проблемът го няма. Не е от чип-а с които го карам защото и на брат ми на колата е същият (същият софтуер). Проблемът е някъде там....
Интересното е че когато изпука в ауспуха и започне да работи на 2/3 цилиндъра, тези които не работят не остават с отворени клапани а именно обратно клапаните са затворени защото:
Когато гръмне.... двигателя изгасва ако го оставиш на празен ход, след това при опита да запаля, стартера доста се тормози докато развърти двигателя
Това ме навежда на миселта че клапаните на даденият цилиндър не се отварят (НО защо разпределителният вал не ги натиска??)Това значи че проблемът не е в това че е високо налягането в маслената система, а именно обратно НЯМА масло в повдигачите. Ето на тази снимка се вижда че в точно определен момент повдигачите се пълнят когато отворите са един с/у друг?????? Дали съм прав??!?!

Когато гръмне.... двигателя изгасва ако го оставиш на празен ход, след това при опита да запаля, стартера доста се тормози докато развърти двигателя


- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Е те повдигачите толкова бързо не могат да се изпразнят. Аз съм виждал майстори да ги изпразват с преса.. и то след сериозно натискане. Това ме навежда на мисълта, че едва ли могат да се изпразнят толкова бързо. Поправете ме ако греша, но мисля, че е така ..
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Така е да, прав си. Но ако повдигача е пълен то няма да има проблем когато го натисне вала, НО ако той е празен или не достатъчно напълнен
Вала няма да може да натисне достатъчно опашката на клапана, или няма да може да свие пружината на клапана..... Аз така си обяснявам нещата.НО нека и други да изкажат мнение.
Аз лично съм виждал пасат с 1,9ТДИ 1з + чип на близо 1 000 000 км който през по голямата част от живота си тегли платформа с кола на нея и пътува по 2 пъти седмично до Италия, въпреки това нямаше такъв проблем (всъщност НЯМА такъв проблем защото човекът още се вози с него)


Аз лично съм виждал пасат с 1,9ТДИ 1з + чип на близо 1 000 000 км който през по голямата част от живота си тегли платформа с кола на нея и пътува по 2 пъти седмично до Италия, въпреки това нямаше такъв проблем (всъщност НЯМА такъв проблем защото човекът още се вози с него)


- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Така този проблем го има и при мен пак на 1Z. Досега само 2-пъти ми го е правила защото гледам студена ли е да не форсирам.инече топла ли е колкото и да форсирам няма проблеми. Интересуваме някой колега замервал ли е налягането на маслото в момента на проява на проблема?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Същия проблем го имах и аз. Оправи се точно със смяна на маслената помпа. Иначе е много труден за хващане, щото клапана задържаше рядко. С цифров уред дето помни максимални стойносто обаче хванах как показа 9.хх бара (при таван на сензора 10 бара). След смяна на маслената помпа проблем не е имало.
При теб като го прави всеки път на студено защо не замериш наляганеото на маслот? За ориентир - помпата разтоварва на около 6 бара.
При теб като го прави всеки път на студено защо не замериш наляганеото на маслот? За ориентир - помпата разтоварва на около 6 бара.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Ами да, ще го замеря но имам само механичен уред за измерване на марката ВЮРТ е така че трябва да е добър. Иначе казваш около 6бара трябва да е ако всичко е нормално?!?!?! Тоест ако е на 8бара има пробле?!?
Даже ще направя друго, ще взема колата на брат ми, ще я замеря, и след това ще замеря и моята пък ще видиме разликата колко е. (имайки в предвид, че на брат ми Пасатора няма такъв проблем).
Сега като се замислям на колите на които им подмениха маслените помпи сложиха някакви "Куча марка" НО чак толкова къча че на 3 различни коли все фалшиви да се оцелват
Бахти късмета 
Даже ще направя друго, ще взема колата на брат ми, ще я замеря, и след това ще замеря и моята пък ще видиме разликата колко е. (имайки в предвид, че на брат ми Пасатора няма такъв проблем).
Сега като се замислям на колите на които им подмениха маслените помпи сложиха някакви "Куча марка" НО чак толкова къча че на 3 различни коли все фалшиви да се оцелват


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта