Избор на Голф 3 ТДИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот I4o_naskov » Пет 14 сеп 2012 19:56


Zinoto написа:Мърлячи има и в Италия и в Германия, виждал съм и в Австрия. Те стигат само турците и арабите, колко коли минават през техните ръце. Гледаните коли са по-скъпи от тук и се подминават и от търговците. Затова писах, че е на късмет, повечето коли вече нямат проблем с ръждата, но все пак... лютата зима износва повече и мотора.

Както каза Гледаните коли са по скъпи :да: :да: това е истината :beer




Потребителски аватар
mytko731
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 05 юли 2010 6:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот mytko731 » Пет 14 сеп 2012 20:12


човека пита за мотора а не за ръждата.двата мотора са с еднаква мощност и няма как да е различен въртящият момент.почти всичко е еднакво.вижте аутодатата.инфото е като за един мотор


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот cancro » Съб 15 сеп 2012 11:07


Значи който и мотор да избере няма да съжалява и двата са евтини за поддръжка, икономични.AHU е по нов но не виждам мн колеги с този мотор, пък и четох тема за разхода на 1Z че са мн икономични 5,5-6 на 100, но нека колега с AHU мотор да каже нещо повече.Знам, че колкото по ново толкова по добре, обаче не всеки път е така. :beer


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот mladeja » Съб 15 сеп 2012 18:52


Моя мотор е АХУ. От към мотор нямам до сега никакви ядове.По косвени доказателства я купих на поне 405 000 км. пробег сега е около 480 000 отново косвено.Масло не гори стига да не е нещо от синтетичната група - полу или пълна.От две години и нещо съм с чип.Ако има конкретни въпроси мога моля.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 15 сеп 2012 20:10


Zinoto написа: Преди 4 години бях написъл тук в една тема за голф 3, че е най-несполучливия модел на Фолксваген и целия форум се дигна срешу мен.


Наистина гният малко повече от нормалното, но кое друго не и е на ред на 3-ките???? Окачване ли,двигател ли, салон ли?
Към автора на темата. Аз ще похваля 1Z с добър вървеж, нисък разход на гориво евтин за поддръжка и доказал се с годините ,че е "корав" двигател. Мисля си ,че AHU е същия.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот Zinoto » Съб 15 сеп 2012 23:10


samo ra4na na zavoite написа:
Zinoto написа: Преди 4 години бях написъл тук в една тема за голф 3, че е най-несполучливия модел на Фолксваген и целия форум се дигна срешу мен.


Наистина гният малко повече от нормалното, но кое друго не и е на ред на 3-ките???? Окачване ли,двигател ли, салон ли?
Към автора на темата. Аз ще похваля 1Z с добър вървеж, нисък разход на гориво евтин за поддръжка и доказал се с годините ,че е "корав" двигател. Мисля си ,че AHU е същия.

Гниенето никак не малък проблем (падане под нивото на Опел), доста проблеми от тъй наречените "детски". Ако беше успешен модел нямаше да бъде спрян от производство само за 6 години - от 1991 до 1997. Още със създаването си дизайнът му е по-слаб от модели пуснати преди него - Форд Ескорт, Опел Астра и други. TDI мотора е добър за времето си, но досадния проблем със стружките в ел.блока на помпата е много често явление, да кажем, че за това вината е на БОШ, но все пак. Бензиновите мотори с малки изключения не са добри. Още много има да се пише, но за мен беше достатъчно да се повозя преди години на един бензинов, произведен 1994 година. След реномето на Golf II, Golf III e пълна излагация.

http://autobild.bg/?go=articles&p=detai ... ticleId=89

"Представеният през 1991 г. Golf III се оказа истински кошмар, защото при него за пръв път Golf страдаше от нови и необичайни дефекти – тракане, проблеми с двигателите (най-вече при TDI), както и много дефекти на окачването. Всичко това съсипа изграденото добро име, което се дължеше на Golf II. Като капак на всичко това при Golf III се завърна и призракът на ръждата, поради което трябва изключително внимателно да оглеждате екзеплярите от първите години на производството. Каква е ползата от ABS, въздушни възглавници или VR6 под предния капак, след като безбройните слабости в изработката или дефектите на двигателите съсипват реномето на този модел?"

п.п Наблюденията ми напоследък над няколко тройки обявени за продан е, че се продават изключително трудно /по-трудно от форд дори :!: / Не съм очаквал, че дори с легендарния AFN мотор 110 коня можеш да се "отървеш" само на бартер! Цените също вече са смешни и то на гледани коли. Приятел продава от 2 години, 1996 г., TDI 90 коньов, 4 врати, климатик и всички екстри, на реални километри, помпата не е отваряна никога, вече го дава за 1600 лева и никой не го взема.


matres
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот matres » Нед 16 сеп 2012 14:58


Zinoto написа:
samo ra4na na zavoite написа:
Zinoto написа: Преди 4 години бях написъл тук в една тема за голф 3, че е най-несполучливия модел на Фолксваген и целия форум се дигна срешу мен.


Наистина гният малко повече от нормалното, но кое друго не и е на ред на 3-ките???? Окачване ли,двигател ли, салон ли?
Към автора на темата. Аз ще похваля 1Z с добър вървеж, нисък разход на гориво евтин за поддръжка и доказал се с годините ,че е "корав" двигател. Мисля си ,че AHU е същия.

Гниенето никак не малък проблем (падане под нивото на Опел), доста проблеми от тъй наречените "детски". Ако беше успешен модел нямаше да бъде спрян от производство само за 6 години - от 1991 до 1997. Още със създаването си дизайнът му е по-слаб от модели пуснати преди него - Форд Ескорт, Опел Астра и други. TDI мотора е добър за времето си, но досадния проблем със стружките в ел.блока на помпата е много често явление, да кажем, че за това вината е на БОШ, но все пак. Бензиновите мотори с малки изключения не са добри. Още много има да се пише, но за мен беше достатъчно да се повозя преди години на един бензинов, произведен 1994 година. След реномето на Golf II, Golf III e пълна излагация.

http://autobild.bg/?go=articles&p=detai ... ticleId=89

"Представеният през 1991 г. Golf III се оказа истински кошмар, защото при него за пръв път Golf страдаше от нови и необичайни дефекти – тракане, проблеми с двигателите (най-вече при TDI), както и много дефекти на окачването. Всичко това съсипа изграденото добро име, което се дължеше на Golf II. Като капак на всичко това при Golf III се завърна и призракът на ръждата, поради което трябва изключително внимателно да оглеждате екзеплярите от първите години на производството. Каква е ползата от ABS, въздушни възглавници или VR6 под предния капак, след като безбройните слабости в изработката или дефектите на двигателите съсипват реномето на този модел?"

п.п Наблюденията ми напоследък над няколко тройки обявени за продан е, че се продават изключително трудно /по-трудно от форд дори :!: / Не съм очаквал, че дори с легендарния AFN мотор 110 коня можеш да се "отървеш" само на бартер! Цените също вече са смешни и то на гледани коли. Приятел продава от 2 години, 1996 г., TDI 90 коньов, 4 врати, климатик и всички екстри, на реални километри, помпата не е отваряна никога, вече го дава за 1600 лева и никой не го взема.



ама ти какво говориш карал ли си голф момче ? ... карам голф 3 тди 1Z 90 коня и от 4 години само ремаци масло и водна помпа е сменяно никакво тракане няма има съвсем леко ръжда на калника и това е .... ГОЛФА Е КОЛА КОЯТО НИКОГА НЯМА ДА ТЕ ОСТАВИ НА ПЪТЯ !!!


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 16 сеп 2012 18:16


Явно е че колегата Zinoto мрази голф 3 и няма нищо лошо в това.Всеки си има вкус и за всеки вкус има кола :lol:
В действителност нещата не стоят така. Нека момчето което си тъси голф 3 да знае ,че е добра кола и ще му служи вярно, а и не виждам какви дефекти дава окачването и с какво е по слабо от на голф 2 като са едни и същи :dontknow:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот Zinoto » Нед 16 сеп 2012 20:38


samo ra4na na zavoite написа:Явно е че колегата Zinoto мрази голф 3 и няма нищо лошо в това.Всеки си има вкус и за всеки вкус има кола :lol:
В действителност нещата не стоят така. Нека момчето което си тъси голф 3 да знае ,че е добра кола и ще му служи вярно, а и не виждам какви дефекти дава окачването и с какво е по слабо от на голф 2 като са едни и същи :dontknow:

Не мразя Голф 3, просто съм реалист. Карал съм да, а и доста такива са ми минали през ръцете за ремонти на ГНП и други. Същевременно имам преки наблюдения от Голф 4, самия аз карам Ауди А3 от 5 години, което си е Голф 4 и точно в тази посока ми беше съвета - защо да купува толкова морално остаряла кола, като положителната разлика в качествата на Голф 4 е толкова голяма спрямо предшественика, че разликата от около 1500 лева е напълно оправдана.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 16 сеп 2012 20:59


Няма съмнение, че голф 4 е мнооого по хубав и приятен автомобил от голф 3 ,но е и по скъпичък. Колегата се е ориентирал към TDI и става на въпрос за избор междо 1Z и AHU. В линка на Zinoto пише ,че голф 3 имал тракания главно в TDI мотора значи 1Z. Просто не знам на какво основание е написано това. Почти всеки член на форума знае,че 1Z е много добър двигател и е практически доказъл се.


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 731
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот kn9453 » Нед 16 сеп 2012 21:34


samo ra4na na zavoite написа:Явно е че колегата Zinoto мрази голф 3...


Сигорно и АУТОБИЛД мрази Г3 !!!
Човека Ви цитира най-авторитетното издание за автомобили,а Вие го нападате че мразел Голф3.Всеки от Вас господа защитници на Г3 вижда всеки ден ръждата на своята кола (на 3/5 врата) и се пита на какви невероятни места изгнива но тууук във форума е най-доволния.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 16 сеп 2012 21:46


kn9453 написа:Човека Ви цитира най-авторитетното издание за автомобили,а Вие го нападате че мразел Голф3.Всеки от Вас господа защитници на Г3 вижда всеки ден ръждата на своята кола (на 3/5 врата) и се пита на какви невероятни места изгнива но тууук във форума е най-доволния.


Колегата си търси TDI. Голф 3 му е най-евтиния варянт. И никого не съм нападал.


Потребителски аватар
cancro
Мнения: 148
Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
Двигател: AJM 1999
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот cancro » Пон 17 сеп 2012 13:54


samo ra4na na zavoite написа:Няма съмнение, че голф 4 е мнооого по хубав и приятен автомобил от голф 3 ,но е и по скъпичък.

Той такава искаше, обаче се отказа заради демпферния маховик, а и на него му трябва повече за работа и по-малко за удоволствие TDI-то.И може ли да се сложи чип на тройката с колко ще вдигне коне, въртящ м-нт, разход?


matres
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот matres » Вто 18 сеп 2012 10:11


cancro написа:
samo ra4na na zavoite написа:Няма съмнение, че голф 4 е мнооого по хубав и приятен автомобил от голф 3 ,но е и по скъпичък.

Той такава искаше, обаче се отказа заради демпферния маховик, а и на него му трябва повече за работа и по-малко за удоволствие TDI-то.И може ли да се сложи чип на тройката с колко ще вдигне коне, въртящ м-нт, разход?



Може да се сложи чип тунинг на всяка кола с БОРД

На 3-ката тди то 1Z от 90 коня става 115-120 кончета за въртящ м-нт не съм сигорен разхода спада с около 1.5 литра ако не го ръчкаш


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Избор на Голф 3 ТДИ

Мнениеот Zinoto » Вто 18 сеп 2012 13:29


matres написа:
cancro написа:
samo ra4na na zavoite написа:Няма съмнение, че голф 4 е мнооого по хубав и приятен автомобил от голф 3 ,но е и по скъпичък.

Той такава искаше, обаче се отказа заради демпферния маховик, а и на него му трябва повече за работа и по-малко за удоволствие TDI-то.И може ли да се сложи чип на тройката с колко ще вдигне коне, въртящ м-нт, разход?



Може да се сложи чип тунинг на всяка кола с БОРД

На 3-ката тди то 1Z от 90 коня става 115-120 кончета за въртящ м-нт не съм сигорен разхода спада с около 1.5 литра ако не го ръчкаш

Голф 3 TDI ако не са му разбутани настройките и е в добро здраве гори 4л./100 извънградско със средна скорост 90 км./ч и 5л./100 смесен цикъл - градско и извънградско. Значи ако се чипоса разхода ще падне на 3 л./100 и на 3.5 л смесено... :banana айде стига заблуждава, хората не знаят и се интересуват ама ти направо пишеш пълни фантасмагории. Реално разхода не пада, защото газта е по-чувствителна и се кара доста по-спортно дори без да искаш. Доказано е, че в градски условия разхода даже се вдига! И уж кола за работа пък чип... малко не се връзва.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта