Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Всмукателния е този отпред, т.е. към бронята, нали?
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
FELIPE написа:П.П.Кога ли ще ме удари съчмата да видя и синхронизация 0 как ще ми се отрази на колата...
само да не стане като мен и да лъснат проблемите на мотора след настойката

- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
morfei1 написа:със синхронизация 2.2 по ВАГКОМ разхода на место беше 0.6, по борд 0.7л. Средния разход по борд и пълно пълно се разминаваше с не повече от 100-200грама на един резервоар, така беше преди софтуерното ограничаване на EGR, така си остана и след като го изолираха (софтуерно). Сега със синхронизация 0, по ВАГКОМ е 0.8л и по борд е 0.8л. и с EGR и без него.
Значи си почти като мен, но пък твоята е в закъснение, според това което прочетох и разпитах.
Променя се от колелото на разпределителния вал.
Трябва ти лула 13 за трите малки болта и 18 лула за болта на който се държи зъбното колело за вала.
Отпущат се 3-те болта 13. След което с 18 хващаш централния болт (без да се опитваш да го развиваш) и в твоя случай щом си в - трябва да върнеш назад тоест към чистачките (аз бях в + и въртях напред, към радиаторите) . Стягаш трите болта 13, палиш и гледаш, това при загрял мотор и преценяш, трябва да мърдаш с много малко, понякога милемитер е много. Аз на 3-та , 4-та проба я заковах на 0.
За EGR-а караха две години със софтуерно изолиран EGR - 35000. Сега го включих и освен че ми изчезна, непирятната миризма, свистенето в ауспуха, свистенето на турбото и мотора загрява по бързо, което също се отразява на разхода износването на мотора, особено на градско-късо разстояние, на дълго и на обороти над 2300 мисля беше, така или иначе не работи EGR. Изчезна и буботенето във филтърната кутия, което се появи след като сложих R32 DSG шнорхела, предполагам в следствие на това, че мотора смуче само въздух на празен ход.
Другото интересно нещо за EGR, което аз лично не го знаех, след като колата работи около 2 -3 минути на празен ход, без да се подава газ, EGR-а се замоизключва, почти пълно 4.8% и започва свирукането, миризмата и свистенето от ауспуха. Леко да се подаде газ и отново се включва с настройка 32768 на около 69 - 75%
За сега мисля да си го оставя да работи, още повече зимния сезон ще му е по-добре. Стойностите му могат да се свалят до 32368 мисля, тогава работи на 85% но и двигателя леко си сменя звука при тази настройка, явно саждите му идват в повече, затова и си го оставих на дефалт настройка.
Филип, интересно ми е да видя твоята кола на 0 синхронизация, колко гориво ще ти впръсква на празен ход (загряла) и какви ще ти са показанията на 13-ти
само за инфо,аз накъде да въртя шайбата като е срещу радиатора при - +......щото си го мисля така при - въртя по посока на часовниковата стрелка а при + обратно
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Ето и един файл на Пасата на Добрин:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Да, това по-горе е файл от моя двигател. Виждате синхронизация, дюзи, температура и т.н.
И един въпрос. Някой има ли идея как се влиза в адаптация на Пасат Б6 2.0 TDI, където няма бутон Login, а на негово място е Coding II? Целта ми е да пробвам вариантите с промяна настройките на EGR.
И един въпрос. Някой има ли идея как се влиза в адаптация на Пасат Б6 2.0 TDI, където няма бутон Login, а на негово място е Coding II? Целта ми е да пробвам вариантите с промяна настройките на EGR.
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
security access - 12233
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Andonov написа:security access - 12233
Ти побърка ли се бе АнТонов???????
Добрине,това което искаш се прави софтуерно само защо ти е да го ограничаваш вземи си изработи ново тяло за ЕГРа и клапата за плавно гасене че там е доста намален отвора при теб и после някой който ЗНАЕ КАК СЕ ПРАВИ ти го спре
Последна промяна от dobrin на Чет 27 сеп 2012 10:14, променено общо 1 път.
Причина: Моля спазвайте приличен тон! Подобно отношение тук не се толерира!
Причина: Моля спазвайте приличен тон! Подобно отношение тук не се толерира!
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
ulipet написа:само за инфо,аз накъде да въртя шайбата като е срещу радиатора при - +......щото си го мисля така при - въртя по посока на часовниковата стрелка а при + обратно
точно така.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Andonov написа:security access - 12233
Не става по този начин, пробвал съм. Този access важи само при по-старите версии, мисля до 2004г., където има бутон Login, при мен не се получава.
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
За ЕГР-а не съм сигурен дали може да се променя, но логването е точно от там на коли с липсващ бутон Логин.
Довечера ще тествам на кола 2009г и ще пиша.
Довечера ще тествам на кола 2009г и ще пиша.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
ако искаш и на 2020г. пробвай не става
и за какво ти е да се логваш като няма какво да буташ
и за какво ти е да се логваш като няма какво да буташ
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
rabotnika написа:ако искаш и на 2020г. пробвай не става
и за какво ти е да се логваш като няма какво да буташ
Не ти става малкия мозък
Гледай, че може да се бута нещо в ЕДЦ 16, но през секюрите аксес.
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
С две думи Security Access е добре познатия Login, просто вече е сменено името 

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Andonov написа:rabotnika написа:ако искаш и на 2020г. пробвай не става
и за какво ти е да се логваш като няма какво да буташ
Не ти става малкия мозък
Гледай, че може да се бута нещо в ЕДЦ 16, но през секюрите аксес.
От уникалните глупости и измислици които пишеш и говориш на хората се вижда много добре на кого е малко мозъка
И какво толкова се бута АнТонов?
Я ми разкажи за мазането на ПД двигателите чувам бил си на ти с тях
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта