Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот dobrin » Чет 20 сеп 2012 12:51


Всмукателния е този отпред, т.е. към бронята, нали?




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот Andonov » Чет 20 сеп 2012 13:03


:да:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот morfei1 » Чет 20 сеп 2012 18:47


FELIPE написа:П.П.Кога ли ще ме удари съчмата да видя и синхронизация 0 как ще ми се отрази на колата...


само да не стане като мен и да лъснат проблемите на мотора след настойката :)


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот ulipet » Нед 23 сеп 2012 12:08


morfei1 написа:със синхронизация 2.2 по ВАГКОМ разхода на место беше 0.6, по борд 0.7л. Средния разход по борд и пълно пълно се разминаваше с не повече от 100-200грама на един резервоар, така беше преди софтуерното ограничаване на EGR, така си остана и след като го изолираха (софтуерно). Сега със синхронизация 0, по ВАГКОМ е 0.8л и по борд е 0.8л. и с EGR и без него.

Значи си почти като мен, но пък твоята е в закъснение, според това което прочетох и разпитах :roll: .

Променя се от колелото на разпределителния вал.

Трябва ти лула 13 за трите малки болта и 18 лула за болта на който се държи зъбното колело за вала.

Отпущат се 3-те болта 13. След което с 18 хващаш централния болт (без да се опитваш да го развиваш :!: ) и в твоя случай щом си в - трябва да върнеш назад тоест към чистачките (аз бях в + и въртях напред, към радиаторите) . Стягаш трите болта 13, палиш и гледаш, това при загрял мотор и преценяш, трябва да мърдаш с много малко, понякога милемитер е много. Аз на 3-та , 4-та проба я заковах на 0.


За EGR-а караха две години със софтуерно изолиран EGR - 35000. Сега го включих и освен че ми изчезна, непирятната миризма, свистенето в ауспуха, свистенето на турбото и мотора загрява по бързо, което също се отразява на разхода износването на мотора, особено на градско-късо разстояние, на дълго и на обороти над 2300 мисля беше, така или иначе не работи EGR. Изчезна и буботенето във филтърната кутия, което се появи след като сложих R32 DSG шнорхела, предполагам в следствие на това, че мотора смуче само въздух на празен ход :roll:.

Другото интересно нещо за EGR, което аз лично не го знаех, след като колата работи около 2 -3 минути на празен ход, без да се подава газ, EGR-а се замоизключва, почти пълно 4.8% и започва свирукането, миризмата и свистенето от ауспуха. Леко да се подаде газ и отново се включва с настройка 32768 на около 69 - 75%

За сега мисля да си го оставя да работи, още повече зимния сезон ще му е по-добре. Стойностите му могат да се свалят до 32368 мисля, тогава работи на 85% но и двигателя леко си сменя звука при тази настройка, явно саждите му идват в повече :Mr Green Fun , затова и си го оставих на дефалт настройка.

Филип, интересно ми е да видя твоята кола на 0 синхронизация, колко гориво ще ти впръсква на празен ход (загряла) и какви ще ти са показанията на 13-ти :)

само за инфо,аз накъде да въртя шайбата като е срещу радиатора при - +......щото си го мисля така при - въртя по посока на часовниковата стрелка а при + обратно


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот vaskoto1 » Сря 26 сеп 2012 10:55


Ето и един файл на Пасата на Добрин:
Passat.BWV.chip.xls
(28.5 KиБ) Свален 360 пъти


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот dobrin » Сря 26 сеп 2012 14:18


Да, това по-горе е файл от моя двигател. Виждате синхронизация, дюзи, температура и т.н.
И един въпрос. Някой има ли идея как се влиза в адаптация на Пасат Б6 2.0 TDI, където няма бутон Login, а на негово място е Coding II? Целта ми е да пробвам вариантите с промяна настройките на EGR.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот Andonov » Сря 26 сеп 2012 14:28


security access - 12233


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот rabotnika » Сря 26 сеп 2012 23:32


Andonov написа:security access - 12233

Ти побърка ли се бе АнТонов???????
Добрине,това което искаш се прави софтуерно само защо ти е да го ограничаваш вземи си изработи ново тяло за ЕГРа и клапата за плавно гасене че там е доста намален отвора при теб и после някой който ЗНАЕ КАК СЕ ПРАВИ ти го спре

Последна промяна от dobrin на Чет 27 сеп 2012 10:14, променено общо 1 път.
Причина: Моля спазвайте приличен тон! Подобно отношение тук не се толерира!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот morfei1 » Чет 27 сеп 2012 9:05


ulipet написа:само за инфо,аз накъде да въртя шайбата като е срещу радиатора при - +......щото си го мисля така при - въртя по посока на часовниковата стрелка а при + обратно


точно така.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот dobrin » Чет 27 сеп 2012 10:16


Andonov написа:security access - 12233

Не става по този начин, пробвал съм. Този access важи само при по-старите версии, мисля до 2004г., където има бутон Login, при мен не се получава.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот Andonov » Чет 27 сеп 2012 12:24


За ЕГР-а не съм сигурен дали може да се променя, но логването е точно от там на коли с липсващ бутон Логин.

Довечера ще тествам на кола 2009г и ще пиша.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот rabotnika » Чет 27 сеп 2012 14:08


ако искаш и на 2020г. пробвай не става
и за какво ти е да се логваш като няма какво да буташ


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот Andonov » Чет 27 сеп 2012 19:28


rabotnika написа:ако искаш и на 2020г. пробвай не става
и за какво ти е да се логваш като няма какво да буташ


Не ти става малкия мозък

Гледай, че може да се бута нещо в ЕДЦ 16, но през секюрите аксес.



Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот morfei1 » Чет 27 сеп 2012 19:47


С две думи Security Access е добре познатия Login, просто вече е сменено името :)


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот rabotnika » Чет 27 сеп 2012 20:03


Andonov написа:
rabotnika написа:ако искаш и на 2020г. пробвай не става
и за какво ти е да се логваш като няма какво да буташ


Не ти става малкия мозък

Гледай, че може да се бута нещо в ЕДЦ 16, но през секюрите аксес.


От уникалните глупости и измислици които пишеш и говориш на хората се вижда много добре на кого е малко мозъка
И какво толкова се бута АнТонов?
Я ми разкажи за мазането на ПД двигателите чувам бил си на ти с тях



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта