В крайна сметка не е ясно кое колко струва, в еМ-Комплект ми обявиха цена за нов около 900, при Италианеца няма, обаче моя човек се предаде, не му се обикаля по морги и тъй като майстора му предложил разсрочено плащане, ще прави и ще плаща парите поетапно.
та така.
мерси на отзовалите се, може да се заключва.
Питане за майстор на съединител и маховик
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- mishu
- Мнения: 607
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това се получава, защото се ходи при някакви псевдо-майстори. Трябва да се ходи или при клубните ни истински майстори или в доверени големи сервизи, където за отирецателно време ти оправят колата и частите купени от тях ти излизат по-евтини от колкото ти да си ги търсиш сам. За всяка по-фрапантна разлика в цената се обаждат да те питат. Аз съм много доволен и от двата вида майстори, които препърочах. За сервизите визирам Autobox (има писано в Сервизи).
Абсолютно си прав
Прав си, бате, аз предпочитам при Никси и Люси (vit-autosofia) да оправям возилото, даже и Никси го тормозих с ЛС за тая колица, ама то късно, майсторът я разчастил вече, а и на моя човек му писна, щото е с малко детенце и колата му трябва, а няма време да обикаля по морги и Симеон.
Като питал майстора дали не може да стане маховик втора употреба, майсторът експертно му казал "ми че ти вече си имаш втора употреба". И му обяснил, че не се знае тоя маховик, дето ще го купува втора ръка, дали не е със свалян (препилван) ръб, дали не е разбалансиран и прочие, което и на мен ми звучи смислено. Въпреки че продължавам да си мисля, че е просто форма на монтьорско изнудване. Като стана колата, ще пишем кой е сервиза.
Като питал майстора дали не може да стане маховик втора употреба, майсторът експертно му казал "ми че ти вече си имаш втора употреба". И му обяснил, че не се знае тоя маховик, дето ще го купува втора ръка, дали не е със свалян (препилван) ръб, дали не е разбалансиран и прочие, което и на мен ми звучи смислено. Въпреки че продължавам да си мисля, че е просто форма на монтьорско изнудване. Като стана колата, ще пишем кой е сервиза.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mishu написа: За всяка по-фрапантна разлика в цената се обаждат да те питат.
Винаги го правя това когато се получи разлика от това което съм казал първоначално, защото има и такива случай. Примерче: нормално комплект съединител LUK за повечето коли е между 220-280 лв., но малко преди нова година имаше случай в който се оказа комплекта 450 лв, а пък за един друг мотор се оказа над 600 лв.
c1ick написа:даже и Никси го тормозих с ЛС за тая колица, ама то късно, майсторът я разчастил вече,
Писах ти и на Л.С. просто няма какво да направя в случая - не мога да отида и да му кажа кво да прави и кво да слага особено след като е и разглобена при "майстора" колата.
Искайте стария съединител и маховик ... искам да го видя след като я направят колата.
Колега, опитай да намериш abc.it виж тук какво ми е писал преди време... Явно доста е препатил и може да ти е от полза...
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%E2%E8%EA
Мисля, маховика е едно неразглобяемо цяло с компенсаторния диск... оттам идва и дебелата цена
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%E2%E8%EA
Мисля, маховика е едно неразглобяемо цяло с компенсаторния диск... оттам идва и дебелата цена

- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Какво като е разглобена колата!? При тая цена дето се иска ще е в пъти по евтино да вземеш някой от клубните майстори /може и с такси/ да идете да погледне на място и ако се установи че това с маховика е тесла да си я натовариш на пътна помощ да я закараш при него и да се сглоби с нов съединител. Не ми се смята колко ще е по-евтино но ще е МНОГО !!! Е ако на човека не му пука за парите то си е негова работа !
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Абе прав е колегата ,че веднъж нагъзят ли те после общо зето няма каде да мърдаш.Като е разглобил колата тоя "келеш" па тепърва ходи си я зимай па се разправяй,па дебни дали не ти е направил някоя магария-изгледайте сериите на "Баш майстора"-тоя филм е поучителен за нашта действителност независимо че е на 20 години и отгоре.Ама цялата работа е че не е трябвало да се стига до тука 

dar написа:Колеги,
Съвсем нормално е да се търси и маховик за този автомобил. Простата причина е че той е двойнодействащ и играе ролята на притискател и демпфер. Но цената от 1400лв е малко висока (предполагам че е бил LUK), обикновено почват от около 900лв.
Много неприятно ама е факт......

Точно така е. Упражнението го правих през лятото на 2006-та и с очите си видях за какво иде реч. Същото нещо в момента се дискутира в раздела Passat. Износи ли се механизма започва да приплъзва и при незначително износен съединител (шофьора остава с впечатлението, че приплъзва съединителя). Старите части са при мен у мазето - за неверниците - безплатни демострации при първа възможност.
Маховик Luk в АутоПлюс около 1,000лв. (около=малко под). Доставка не по-малко от месец. (в моя случай повече от два)
Маховик оригиналдъ Юнитрейд/СакарАуто около 1,500лв. (около=малко над). Доставка 5-7 дни.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 125 госта