Разлика между искано и получено налягане на турбото ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Разлика между искано и получено налягане на турбото ?

Мнениеот blade84 » Съб 22 сеп 2012 22:58


Колега казваш, че колата е ремапната или аз не разбрах? Аз като гледам лога всичко си е стоково.




Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Разлика между искано и получено налягане на турбото ?

Мнениеот Ludiq » Съб 22 сеп 2012 23:29


Странен софт.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Разлика между искано и получено налягане на турбото ?

Мнениеот juve » Нед 23 сеп 2012 9:47


Ludiq написа:Странен софт.

е чак пък странен... в момента се чудех дали нещо е неправилно в ниските , защото чета тук там, че с променливата геометрия се чувства "прилив на сили" още в 1600 оборота....не знам на кое може да се каже така, обаче при мен това става около 2000 оборота и нагоре, направо ме "изритва в ...багажника" Понеже идва зима, реших да видя какви ще са ми "входните" характеристики на колата, та пролетес, живот и здраве да имам цифрова и обективна база за сравнение. И тук видях на лога ми че до към 1900 оборота , че ЕКУ то иска по-високо налягане а турбото НЕ го дава въпреки че в последната колонка се вижда , че НЕ го ограничава променливата геометрия. И понеже по софтуера е "пипано" , исках да разбера как е по подразбиране и да видя дали пък няма някоя грешка при мене ;) или пък нещо е "затегнало, зацапано, блокирало, омазало и т.н. " и не става като при колегите с "тягата на 1500 оборота" Уф ..много писане :talk:
иначе не знам какво му странно, ако някой има обосновано твърдение съгласно лога - нека казва, аз не се обиждам ако ми "плюят" колата, стига да е обосновано... така се учат и нови неща :012:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта