Разлика между искано и получено налягане на турбото ?
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Разлика между искано и получено налягане на турбото ?
Колега казваш, че колата е ремапната или аз не разбрах? Аз като гледам лога всичко си е стоково.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Разлика между искано и получено налягане на турбото ?
Ludiq написа:Странен софт.
е чак пък странен... в момента се чудех дали нещо е неправилно в ниските , защото чета тук там, че с променливата геометрия се чувства "прилив на сили" още в 1600 оборота....не знам на кое може да се каже така, обаче при мен това става около 2000 оборота и нагоре, направо ме "изритва в ...багажника" Понеже идва зима, реших да видя какви ще са ми "входните" характеристики на колата, та пролетес, живот и здраве да имам цифрова и обективна база за сравнение. И тук видях на лога ми че до към 1900 оборота , че ЕКУ то иска по-високо налягане а турбото НЕ го дава въпреки че в последната колонка се вижда , че НЕ го ограничава променливата геометрия. И понеже по софтуера е "пипано" , исках да разбера как е по подразбиране и да видя дали пък няма някоя грешка при мене
иначе не знам какво му странно, ако някой има обосновано твърдение съгласно лога - нека казва, аз не се обиждам ако ми "плюят" колата, стига да е обосновано... така се учат и нови неща

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта