1Z не пали РЕШЕНО И ПРОДЪЛЖЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3929
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1Z не пали

Мнениеот Andonov » Сря 26 сеп 2012 7:53


velinsl написа:... с един "дебел" датчик "на покрива".


Не видях никъде дали си проверил този "дебелия" дали работи и след това отваряй капака на ГНП-то.




Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Сря 26 сеп 2012 12:56


Andonov написа:
velinsl написа:... с един "дебел" датчик "на покрива".


Не видях никъде дали си проверил този "дебелия" дали работи и след това отваряй капака на ГНП-то.

Така е не съм. Как да го проверя?
В какви граници трябва да е съпротивлението и как се казва?
Дали не е тоя за температурата на горивото?
Баш когато горивото падна малко като цена влезе у бокса, ама докато изтече ГО-то на газовия(не е бензиновия) ще се уча. Ако не успея, което е твърде верояно - за джуката и у сервиза.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3929
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1Z не пали

Мнениеот Andonov » Сря 26 сеп 2012 13:25


Това е електромагнитен клапан за спиране/пускане на горивото.
Ако електрически не беше изправен, щеше да набие грешка, а ти нямаш.
Може и без него да караш, по точно без долната му част - развиваш, махаш я и завиваш пак.

Заради втората грешка, която си написал
(2) 01268 - Quantity adjuster (N146) ----17-10 control difference - intermittent,
най-вероятно ще блокирал палеца. Но ако нищо не правиш, ние само можем да си гадаем.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 1Z не пали

Мнениеот ifidik » Сря 26 сеп 2012 15:02


velinsl написа:(4) 65535 - Internal control module memory Error
-----00-00 - -

За първите три грешки си каах мнението на неексперт, меко казано. Обаче третата грешка ме шокира 65535 - за нея пише "Еngine control module (ECM) - DEFECTIVE".


това означава друг компютър, а не проблем в помпата.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Сря 26 сеп 2012 19:21


Ще ви държа в течение от действията ми както до сега. За съжаление се налага към момента да преустановя "докторантурата" си поради липса на време. Обещавам да ви държа в течение на експериментите ми.

Последна промяна от velinsl на Чет 27 сеп 2012 19:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3929
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1Z не пали

Мнениеот Andonov » Чет 27 сеп 2012 7:49


Ще чакаме развръзката. :D


65535 - Internal control module memory Error

С тази грешка един познат си кара 13, повече от 4г, а всичко му работи. :roll:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Чет 27 сеп 2012 9:37


Не бих желал да влизам в спорове още повече с доказани имена като Andonov или ifidik.
Предполагам, че течът от ГНП има нещо общо с недостига на нафта до дюзите(или поне 3-та дюза).

За това искам да попитам има ли нещо сложно, нещо което може да се обърка от аматьор като мен при отварянето на тази дясна част на помпата?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3929
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1Z не пали

Мнениеот Andonov » Чет 27 сеп 2012 9:56


По-добре не пипай там.

п.с. колкото и да е теча, нафта от тръбичката трябваше да излезе.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Чет 27 сеп 2012 10:04


Andonov написа:По-добре не пипай там.

п.с. колкото и да е теча, нафта от тръбичката трябваше да излезе.


Ще те послушам. Трябва да направя клипче - сериозен си е от всякъде(течът).
Остава да сменя клапана и да го пробвам дали ще запали.

Ремонта се проточи, защото бях на зор за автомобил и платих ГО на газовия Пасат. Към края на ноември най-вероятно ремонта ще продължи.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Пет 16 ное 2012 14:05


Има "развитие" днес:
Моят автомобил с клапан от изправен автомобил не пали.
Изправен автомобил с моя клапан пали.

Възможно ли е причината да е линса на сигнал до клапана за гориво?
Забелязах, че докато се върти и се прави опит да запали автомобила в процепа между регулатора и помпата се вижда как се "пълни" с нафта, след което буквално си изтича през процеп на земята. Май май е време за майстор ми се струва.

*клапан - тази част, която се развива(без пружинка и "гилза").


Потребителски аватар
valkodav
Мнения: 138
Регистриран на: Пет 31 авг 2012 20:39
Автомобил: VW Golf 3 TD
Двигател: aaz 1993
Местоположение: Сливен

Re: 1Z не пали

Мнениеот valkodav » Пет 16 ное 2012 19:47


Що не направиш консултация със сервиз? Може да излезе теча да е проблема.Така или иначе ще трябва да се прави помпата ,спри теча и пак пробай


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Пет 16 ное 2012 19:56


valkodav написа:Що не направиш консултация със сервиз? Може да излезе теча да е проблема.Така или иначе ще трябва да се прави помпата ,спри теча и пак пробай

Дай идея за добър дизелов серзив в Сливен, без този до автогарата.
В него с колега се случи куриозен случай.


Потребителски аватар
valkodav
Мнения: 138
Регистриран на: Пет 31 авг 2012 20:39
Автомобил: VW Golf 3 TD
Двигател: aaz 1993
Местоположение: Сливен

Re: 1Z не пали

Мнениеот valkodav » Пет 16 ное 2012 20:06


Аз преди 20 дена правих там тази гимнастика и съм много доволен, но това е мое мнение (като търсих мнения се там ме упътваха ) До сервиза на Киров има двор в който ако не се лъжа се занимават с земеделска техника и мотокари. Там издирваш Огнян и това е твоя човек :mrgreen: Работи по евтино, и знам за доста доволни клиенти :roll: баси яката комбинация "евтино и хубаво"


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Пет 16 ное 2012 20:08


Днес в магазина проверих новите клапани - същите са като това, което развивах и работи. Ще се кара на сервиз.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: 1Z не пали

Мнениеот velinsl » Съб 09 фев 2013 20:16


Със тоя сервиз вчера разбрах за втори интересен случай с друг колега, но не е това въпроса.
Закарах за джукака шиб@ния ръждак(както мило наричам дизеловия си Пасат).
Оказаха се натрошени някви пружинки в помпата, объркана центровка и нещо по електрониката.

От тук искам да питам във втора част на темата:
Нормално ли е да си дадеш колата на сервиз с 25 и повече кила в резервоара и да ти я върнат празна, "нормална сервизна практика" ли е това?
Трябва ли да си я карам с почти празен резервоар в сервизите?
Как процедирате вие?

Поне утехата ми е, че майстора каза че мноо вървяла. Аз не съм я натискал много много.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта