Aз карам Поло с този двигател, и невиждам нищо нередно при положение, че и моя разход е същия макар и на по-малка кола. Имам един комшия дето има пасат Б4 с AFN(110к.с.) дето клата му гори градско 4л./100км извън града пада на 3.2-3.5л./100км. Но има едно голямо НО той е свикнал от ЖигулитУ да гаси дригателя когато не му трябва подемна сила, и така си кара.
Иначе тея дето колите им горят малко много ме кефят, но и дразнят, как си вярват че един курник на над 300 000км може да гори по малко от чисто нов автомобил със 1000 нововъведения. А, като му кажа да отидем до центъра или някъде другаде и се почва едно увъртане, да не говорим че с един такъв тип закъсахме на Шипка.



разход на шкода фелиция 1.9д АЕФ
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: разход на шкода фелиция 1.9д АЕФ
Парите за гориво всеки си ги дава сам.Мисля, че се раздуха прекалено темата.Нещата са доста относителни относно разхода.Мога да предложа облог на който не вярва.Кошницата ми е на поне 470 000 км. и с разумно каране без гасене на двигателя мога да предложа едно 4,5 л. на стоте за извън град.Естествено горепосочения разход може да стане спокойно 5,5 - 6,5 и нагоре.За моята кола при нормално каране 5,5 извън града е много в случай, че не съм на магистралата.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: разход на шкода фелиция
nebeto написа:добре ти е разхода,не вижда стойности които да те притесняват.
Това,че не си дигал по-големи обороти от 2000 не означава,че си карал икономично,икономично се кара с най-малко настъпване на педала и плавно ускоряване.
Напротив, точно бързото ускоряване до най-голямата предавка е по-икономично отколкото плавното ускоряване ( естествено извън града)
- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Re: разход на шкода фелиция
Freakylol написа:nebeto написа:икономично се кара с най-малко настъпване на педала и плавно ускоряване.
Напротив, точно бързото ускоряване до най-голямата предавка е по-икономично отколкото плавното ускоряване ( естествено извън града)
Това важи за тди моторите, бързото ускоряване, за обикновения дизел е по-добре плавно.