
пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
Да. Комплект едномасов маховик 240мм на LUK
В Ауто + е точно на цена 1028лв.

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4


- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
За същите пари взехме преди повече от година пак на Лук демпфер с комплект съединител с малка отстъпка. Сега сигурно с хубава отстъпка в Косер може да ми слезе под 1000 лева и да доближи 900 даже
Дали си заслужава можеш сам да си прецениш 


- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
В случая говоря за цена без отстъпка...а от там нататък,кой както се уреди. Обаче има и една хватка тука...двумасовия я изкара 40хил. градско я не и айде пак едни пари на вятъра. Дори и евентуаааално да строши кутията,то тя може да се намери на двойно по-ниска цена от маховика.А и вече ги няма досадните трептения в ск.лост,скоростите влизат много по-мазно отколкото с новия комплект демфер и съединител,а колата е една идея по-рязка.Изводите оставям на вас.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
Не искам да навлизаме в излишни полемики. Но:
1. Въпросният автомобил сигурно е навъртял доста повече от 40 000км предимно градско. Към момента няма дори и ни най-малък знак, че е тръгнал да ходи някъде.
2. За цените на скоростните кутии - все си мисля, че вървят по едно 700-800 лева поне, а 6-степенните и нагоре
Тогавашната цена на комплект + маховик беше 1200лв. крайна без отстъпки (с отстъпка за 1100). Получихме предложение за комплект на Валео с едномасов за цена около 1000 лева с отстъпка. При такава цена решихме да се доверим на хай-тек измислицата на чиче немец и взехме по-скъпия с демпфер. Колата НЯМА чип и никога няма да има най-вероятно, кара се от 50-годишни (родителите ми), важно уточнение е, че идва реч за AWX мотора с 228мм съединител и 5-степенна кутия
Както вече споделих, ако се наложи следваща смяна пак на маховик и съединител вероятно пак ще е с демпфер, но на далеч по-ниска цена от 1100лв. 
1. Въпросният автомобил сигурно е навъртял доста повече от 40 000км предимно градско. Към момента няма дори и ни най-малък знак, че е тръгнал да ходи някъде.
2. За цените на скоростните кутии - все си мисля, че вървят по едно 700-800 лева поне, а 6-степенните и нагоре

Тогавашната цена на комплект + маховик беше 1200лв. крайна без отстъпки (с отстъпка за 1100). Получихме предложение за комплект на Валео с едномасов за цена около 1000 лева с отстъпка. При такава цена решихме да се доверим на хай-тек измислицата на чиче немец и взехме по-скъпия с демпфер. Колата НЯМА чип и никога няма да има най-вероятно, кара се от 50-годишни (родителите ми), важно уточнение е, че идва реч за AWX мотора с 228мм съединител и 5-степенна кутия


- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
А бе труден избор,всяко от двете решения има плюсове и минуси...ама с голям кеф бих се отървал от демпфера 

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
То няма лошо да се оттървеш, но доколкото зная какъв му е принципът на работа (от анимации в интернет и технически описания на производители), е по-добре ако са на една цена да си сложиш демпфер. Щом оригиналният изкарва 200+ хиляди км, афтърмаркета все ще избута 100 000... а много малко коли остават у един собственик за такъв пробег. Но това си е лично моя гледна точка, за чипосване и други такива "издевателства" може би по-добър вариант е едномасовият.
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
На братовчед ми на голфа изкара около 20000км нов закс(може и да му е бил на късмет)
.
А гледа ли ги тези анимации на едни и същи мотори и различни скоростни кутий как едните са с демфер другите без? Производителя как така на по-стария модел го е правил с плътен маховик и опс като са измислили двумасовия опс давай да слагаме на всички мотори за да не чупят скорости
.

А гледа ли ги тези анимации на едни и същи мотори и различни скоростни кутий как едните са с демфер другите без? Производителя как така на по-стария модел го е правил с плътен маховик и опс като са измислили двумасовия опс давай да слагаме на всички мотори за да не чупят скорости

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
Да, зная, че има и такива варианти. Шкода Фабия ПД 100 коня е с плътен. А голф/пасат с тоя мотор са с демпфер
Но това е за по-слабите мотори. 130-коньовите и нагоре не знам да има с плътен от завода
А твоя братовчед е нЕмал късмет явно


А твоя братовчед е нЕмал късмет явно

Последна промяна от stefan4o на Нед 11 ное 2012 9:13, променено общо 1 път.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
На братовчед ми на голфа изкара около 20000км нов закс(може и да му е бил на късмет)
И аз това имам в предвид,докато едномасовия дори и да е същото менте,пак ще изкара много повече,какво да му се развали,това за трошенето на скоростните кутии и на мен ми се вижда несериозно.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 02 авг 2010 10:08
- Автомобил: Nissan Navara
- Двигател: yd25ddti
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
Абе незнам, ама тунинг със демферен маховик... няма как, а 1,8Т, 1,9 TDI се тунинговат доволно, така че до сега всички тунинговани екземпляри трябва да са разбити...
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
Има толкова много засилени тди-та....според мен много хора са заменяли демфера с едномасов....няма ли да се включат още като колегата oven,да споделят какво са направили и как е след това...
До сега съм разговарял с един колега използвл варианта с притискател и феродов от ауди S2,и едномасов от там от многото аудита дет се взема,и човека няма никакви оплаквания...само че цената си е бая висока за комплекта съединител- притискатела,феродов диск и лагер -678 лв без отстъпка...в няколко магазина проверих ,една и съща ми дадаха...
Та все още се ослушвам за по ефтин вариант...
Това е интересно дето колегата го е дал в началото на темата за използване на съединител от старите тди-та с надлъжни мотори ...цената е по приемлива 343 лв,и издържа до 340 нм...въпросът е дали не съм минал тези 340 нм...така и не съм ходил още да си замеря колата..това горе долу колко конски сили е ?
Също така оргиналния демфер до колко нм държи това 235 нм дето колегата казва в началото тавана на маховика ли е или ли това е въртящия момент на заводско тди 110 к.с.?
До сега съм разговарял с един колега използвл варианта с притискател и феродов от ауди S2,и едномасов от там от многото аудита дет се взема,и човека няма никакви оплаквания...само че цената си е бая висока за комплекта съединител- притискатела,феродов диск и лагер -678 лв без отстъпка...в няколко магазина проверих ,една и съща ми дадаха...
Та все още се ослушвам за по ефтин вариант...
Това е интересно дето колегата го е дал в началото на темата за използване на съединител от старите тди-та с надлъжни мотори ...цената е по приемлива 343 лв,и издържа до 340 нм...въпросът е дали не съм минал тези 340 нм...така и не съм ходил още да си замеря колата..това горе долу колко конски сили е ?
Също така оргиналния демфер до колко нм държи това 235 нм дето колегата казва в началото тавана на маховика ли е или ли това е въртящия момент на заводско тди 110 к.с.?
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 02 авг 2010 10:08
- Автомобил: Nissan Navara
- Двигател: yd25ddti
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
235 nm имах предвид че заводски 110 коня са 235 нютона
- Mafiot^
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 11:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
Колеги да върнем малко темата в по-предните редици
Значи моята кола е А4 110кс АФН мотор със стандартните 235нм. От там 0.216um Разпръсквачи, GT1749VA и софтуер. По думите на тунера ми около 145-150кс и 340-350NM. Махнах демфера и сложих твърд маховик от А4 90кс както и нов феродов диск пак за този мотор ( старият диск от 110кс беше опрял вече в нитовете :) ). Проблема ми е че когато дам газ на 3-та, започва да преплъзва доста сериозно. Предполагам или диска е боклук и не държи, или самият претискател не може да се справи.
И питането ми е: Какво да правя със феродовият диск, ( някакъв по-усилен вариант за него ) или да търся някакъв вариант - може и от първия пост- за друг феродов ( нормален / усилен ) или усилен претискател.
п.с. след смяна на демфера с едномасов, педала на съединителя ми е доста по-мек, да не би и претискателя да е боклук
Значи моята кола е А4 110кс АФН мотор със стандартните 235нм. От там 0.216um Разпръсквачи, GT1749VA и софтуер. По думите на тунера ми около 145-150кс и 340-350NM. Махнах демфера и сложих твърд маховик от А4 90кс както и нов феродов диск пак за този мотор ( старият диск от 110кс беше опрял вече в нитовете :) ). Проблема ми е че когато дам газ на 3-та, започва да преплъзва доста сериозно. Предполагам или диска е боклук и не държи, или самият претискател не може да се справи.
И питането ми е: Какво да правя със феродовият диск, ( някакъв по-усилен вариант за него ) или да търся някакъв вариант - може и от първия пост- за друг феродов ( нормален / усилен ) или усилен претискател.
п.с. след смяна на демфера с едномасов, педала на съединителя ми е доста по-мек, да не би и претискателя да е боклук
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Замяна на двумасов маховик с едномасов пасат б5, ауди а4
Сещаш ли се каква марка е бил новия когат' си го сложил? То че има Сакс усилени феродов и притискател знаем , ма и май не са йовтени
.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта