Bora ASZ 2002 Тест на Н75 със VCDS

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ 2002 Тест на Н75 със VCDS

Мнениеот FELIPE » Пон 17 юни 2013 19:17


М/у другото четейки тази тема,да ви кажа само,че от това раздвижване няма кой знае каква полза,по-точно никаква,иначе по причината за тази тема,ще видя какъв ще е ефекта от премахването на ЕГР при мен в/у запичането на геометрията,от там(точно от мембраната движеща клапана затварящ/отварящ пътя на изгорелите газове) съм губел яко вакуум,което предполагам е оказвало отрицателно влияние в/у движението на актуатора,а от там и геометрията, даже в последните дни преди да я закарам на kasapina вакуума идваше сто-двеста метра след като тръгна,предполагам това +постоянно отворения/затворен клапан(не знам какво му е положението при липса на вакуум)е оказвало някакво значение за запичането.И това може би не е само при мен,доста от колегите оплакващи се може да губят вакуум от там.
П.П.Като стана въпрос за запичане,Комиците в петък "Може ли една пица?-Момент, пикая!" :mhihi




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Bora ASZ 2002 Тест на Н75 със VCDS

Мнениеот juve » Сря 19 юни 2013 6:14


И това може би не е само при мен,доста от колегите оплакващи се може да губят вакуум от там.

да те успокоя - тази мембрана и при мен беше спукана, ама геометрията ако я оставиш, си запича с кеф със и без ЕГР :mhihi


Потребителски аватар
sith
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 12 яну 2009 11:47
Автомобил: Audi A3 + Peugeot 206
Двигател: ASZ + RHY
Местоположение: Петрич

Re: Bora ASZ 2002 Тест на Н75 със VCDS

Мнениеот sith » Нед 08 май 2016 13:43


ka4o_pi4a написа:Отиваш на Engine, Ouptup test, минаваш една по една стъпките и след като мине теста на N109 (клапна за спиране на горивото) колата изгасва, следващия тест е на н75 - ако всичко е точно с вакуумните маркучи трябва да се движи поне 10-15 пъти в крайните положения. Поне при мен е така - колата от аватара :)


Темата е малко стара, но днес направих този тест на Ауди А3 131к.с и колата изобщо не изгасва. Няма никакви записани грешки, но колата е доста мудна. Турбото е с почистена геометрия преди не повече от 2000км, след което колата си вървеше супер, но от една седмица насам е доста спъната. Някакви идеи на какво може да се дължи това ?


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Bora ASZ 2002 Тест на Н75 със VCDS

Мнениеот vlado_tonev » Пон 09 май 2016 0:42


Направи един лог и може да излезне нещо



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Merdin2004 и 53 госта