пасат б5 АФН проблем...
Re: пасат б5 АФН проблем...
Когато свалях турбото за чистене,актуатора не сме го пипали изобщо,само геометрията сме чистели.В такьв случай трябвали всеки пьт при чистене да се регулира актуатора.Притесняваме това,че като сложих носите н75 ,колата работеше мн добре докато не направих 3000 оборота и заби,изгасих двигателя,запалих,но колата работи мн шумно и няма мощност в ниските оборотни,чак след 2500 се усеща тяга.Това го прави след като сложих новия н75 и отидох да пробвам и заби.иначе допреди да забие вьрвеше мн добре до 3000 оборота и заби...
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: пасат б5 АФН проблем...
Егр-а дали е затворен,чист ли е?Вакумните маркучи правилно ли са наредени?Геометрията дали е сглобена правилно?Въздушният филтър чист ли е?Много е важно да кажеш каква точно грешка записва?
Батко ни Niks76 още преди много време ми даде идеята за замерване на налягането с външен манометър,за да се сравняват показанията с ваг-кома!
Центровката как е?Горивен филтър?
Актуатора да не би да е малък и като месингов,такива са първите актуатори на по-старите Б5 -ци!?
Батко ни Niks76 още преди много време ми даде идеята за замерване на налягането с външен манометър,за да се сравняват показанията с ваг-кома!
Центровката как е?Горивен филтър?
Актуатора да не би да е малък и като месингов,такива са първите актуатори на по-старите Б5 -ци!?
- samo_pechka
- Мнения: 9070
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5 АФН проблем...
Има едни малки бели клапанчета по вакуум системата .Някъде из форума имаше една подобна тема .Та това клапанче се скапва и не пуща необходимия вакуум към Н75 .Аз сега не съм пред колата ,да видя къде се намира с точност
Така де ,да се има в предвид и това .Решението мисля в темата беше ( дето я четох)- махане на самото клапанче ,и край със мизериите
П.п. темата : viewtopic.php?f=24&t=186249
П.п. темата : viewtopic.php?f=24&t=186249
Re: пасат б5 АФН проблем...
Грешката точно не я помня,беше високо налягане в турбото,днес не
Сьм я качвал на ваг.агр не е затапен,но е чист като сьлза,проверих го.
Сьм я качвал на ваг.агр не е затапен,но е чист като сьлза,проверих го.
Re: пасат б5 АФН проблем...
А за вьпросното клапанче,вчера го проверих и работи само едностранно,от бялата част кьм черната.
- samo_pechka
- Мнения: 9070
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат б5 АФН проблем...
Да, така е ,те са едностранни .Въпроса е когато дори и в "правилната" посока не пущат достатъчно вакуума .Ще се познае ,ако на неговото място, се сложи за момент една снадка . И ако колата се оправи....
Re: пасат б5 АФН проблем...
Колеги,странностите с колата продьлжават,продьлжава да е тромава в ниските,но пьк преди малко минавайки по околоврьстното,я настьпих на 5 скорост,от 80 км до 180 кмч и чак тогава заби,рестартирах двигателя оправи се пак пробвах и пак заби на 180 кмч,и продалжава в ниските оборотни да е мн мудна и работи някак си по шумно,доста по шумно бих казал.
- HAMELION
- Мнения: 328
- Регистриран на: Сря 27 фев 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: пасат б5 АФН проблем...
провери я на ваг.кома дали не дава свръх налягане само така може да забива.може да е лениво турбо замърсена геометрия.
извинявам се не прочетох цялата тема. това че забива може да е налягане като влезе в авариен режим или гориво? виж и как са ти милиграмите на дюзите някя да не пикае и гледай задължително налягането вдвижение. неможе да ти е наред налягането и горивото и турбото и да прави свръх налягане или да забива.клапана само не разбрах нов ли сложи или втора употреба. наистина има и малка вероятност да е маап-а
извинявам се не прочетох цялата тема. това че забива може да е налягане като влезе в авариен режим или гориво? виж и как са ти милиграмите на дюзите някя да не пикае и гледай задължително налягането вдвижение. неможе да ти е наред налягането и горивото и турбото и да прави свръх налягане или да забива.клапана само не разбрах нов ли сложи или втора употреба. наистина има и малка вероятност да е маап-а
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: пасат б5 АФН проблем...
Намери си вакуумен марку дълъг около 30-40см. Разкачи заводския маркуч от актуатора на турбото и закачи тоя чистия на негово място. Засмучи и виж дали не изпуща. Ако изпуща - актуатора ти е пробит. Ако не изпуща погледни дали се движи геометрията. Трябва лоста на геометрията да прави малко над сантиметър ход и да не скърца докато се движи. Ако прави по-малко или задържа и не се движи свободоно или пък скърца докато мърда - геометрията е за чистене.
Ако актуатора не изпуска и геометрията се движи свободно ще ти дам още жокери какво да гледаш.
Ако актуатора не изпуска и геометрията се движи свободно ще ти дам още жокери какво да гледаш.
Re: пасат б5 АФН проблем...
това с маркуча още утре ще го пробвам,относно лостчето на ръка го мърдам,незнам колко може би не е около един сантиметър,но го мърдам и докато го мърдам скърца,да ясно се чува как скърца...
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: пасат б5 АФН проблем...
Ако акуатора е добре,може да вземеш от някой МАП сензора само за проба,да видиш дали е читав.
Много ми е странно защо работи по шумно....и как по шумно.....бучи ли ,или просто трака повече...да не е нещо центровката избягала ....
Или пък все още да има пробив по турбопътищата някъде....
Много ми е странно защо работи по шумно....и как по шумно.....бучи ли ,или просто трака повече...да не е нещо центровката избягала ....
Или пък все още да има пробив по турбопътищата някъде....
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: пасат б5 АФН проблем...
Може да е прескочил зъб на ангренажният ремък,и от там също става по шумно двг-то и се променя вървежа,,провери и това,но пък няма да влиза в авариен режим,може да са два проблема,
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: пасат б5 АФН проблем...
Шума може и от геометрия задържаща в отворено положение да е. Няма тапа в генерацията и мотора започва да се чува по-силно.
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: пасат б5 АФН проблем...
За същият тип шум говоря и аз
. Виж си геометрията. Предполагам, че седи отворена. Затова и колата не върви до 3000 оборота.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта