Г2 SB твърди маркучи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот ludiq1918 » Чет 27 дек 2012 21:57


Дядо коледа ти е донесъл подарък , гарнитурка за главата mhihi . Най евтиното решение е да направиш една много малка дупка в капачката и от там да излиза налягането в атмосферата.

П.П. Предполагам си схванал, че пред последното изречение за дупката е майтап :beat_butt2 .




Потребителски аватар
habibis
Мнения: 364
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
Автомобил: Golf 1988
Двигател: AFN
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот habibis » Чет 27 дек 2012 22:31


Същия проблем, но при мен гърмеше маркичите през ден... решението долу главата 5десети шлайф свалиха от нея, всичко започна от спекъл термостат.


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот hdn23 » Чет 27 дек 2012 23:28


гарнитурата е на 2000 км някаде е нали ушкем била хубава 40 лева на ърлинк и кво се оказва са че тря се свали главата за гарнитура ?!?!

:неграмотно


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот stefan4o » Чет 27 дек 2012 23:34


hdn23 написа:гарнитурата е на 2000 км някаде е нали ушкем била хубава 40 лева на ърлинк

Да не би случайно марката да е Elring :lol: Ако и ремонтът е бил уШкЕм успешен... работата ясна :wink:


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот hdn23 » Чет 27 дек 2012 23:38


:неграмотно
епа ушкем сичко беше на ред и сега в края на краищатата кво излиза от целата работа 400 левчета на вятара scare scare


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот bkunev » Пет 28 дек 2012 0:42


... и к'во стана в крайна сметка, надува ли или не? Някъде бях чел, че като загрее на оптимална работна температура, демек на 90 градуса, като хванеш маркуча и го стиснеш здраво, със сила трябва да се допират двете му стени. Тоя маркуч дето ти е най-отгоре, който влиза в радиатора.
Пробвай и пиши...

ааа и друго се сетих, поне при мене има едно маркучле с външен диаметър около 20мм влизащо в разширителния съд отгоре до капачката, а то другата влиза там отстрани в блока в някакъв тройник ли е к'во е точно. Та мисълта ми е че ако то се запуши по някъква причина и почва да надува и грее. И прави подобни мизеверлици


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот hdn23 » Пет 28 дек 2012 11:56


:неграмотно
ама при мен нее грее нито нищо колата нормално си работи става на въпрос че прави големя налягане и не го изпуска от никаде :?

сички маркучи са твърди имам чуството че секи момент ще гръмнат и харчи масло доволно а правихме главата водачи 5 смениха гумички шлайфане гарнитура на главата гарнитура на клапаните вече ми писна от тая кола кажете какво да правя :screwy :?


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот bkunev » Пет 28 дек 2012 12:47


Добре де в крайна сметка ти пробва ли с нова капачка на разширителя?


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот hdn23 » Пет 28 дек 2012 12:49


аа купих неква синия е и пак същата работа а и гледам от известно време че и маслото ми намалява доволно може ли и тва да е от гарнитурата ?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот samo_pechka » Пет 28 дек 2012 12:50


Пукната е главата на 99% :wink: вие огледахте ли главата отдолу както трябва преди шлайфа ? Имаш м/у бренер и легло клапан пукнатина . Да съм в грешка , ма надали ...


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот hdn23 » Пет 28 дек 2012 12:54


ми бече пукната кат я свалихме обаче кат я закарахме на ония да я шлаифа викам виж я дали става или не става обадими се на сутринта и ми каза мое си я караш нема проблеми и така 2000 км и си ... майката вече почва да ми писва


Потребителски аватар
habibis
Мнения: 364
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
Автомобил: Golf 1988
Двигател: AFN
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот habibis » Пет 28 дек 2012 17:34


Между самите клапани няма проблем, но ако е към някои бренер или легло на клапан.,., тогава е проблем.


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот hdn23 » Пет 28 дек 2012 18:40


между самите клапани е сега не завих капачката до край и си е добро налягането в маркучите


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот samo_pechka » Пет 28 дек 2012 19:58


Ако е така- само м/у клапаните ,тогаз вероятността да ти надува оттам е доста малка ( трябва да е мн. дълбок процепа за да е проблем) .Когато сменя гарнитурата , с нови болтове ли стегна главата ? Щот ако си ползвал старите...може да е причина :roll:


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Г2 SB твърди маркучи

Мнениеот nokiangage » Пет 28 дек 2012 20:03


bkunev написа:ааа и друго се сетих, поне при мене има едно маркучле с външен диаметър около 20мм влизащо в разширителния съд отгоре до капачката. Та мисълта ми е че ако то се запуши по някъква причина и почва да надува и грее. И прави подобни мизеверлици

Това, което е споделил колегата като възможност проверихте ли го? Аз съм имал проблеми поради точно това запушено маркучле, най-лесно се проверява на студен двигател и отворена капачка дали "пръска" от него в разширителния съд или когато колата е загряла да се провери дали по цялата му дължина е топло... :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта