VW GOLF IV 2001г. ASV - Log файлове на дебитомер и турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: VW GOLF IV 2001г. ASV - Log файлове на дебитомер и турби

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 25 мар 2013 20:12


Пътник означава, че е започнал да дава по-ниски стойности от исканите от ECU-то - демек лъже го че в двигателя постъпва по-малко количество въздух все едно е замърсен въздушния филтър. При по-ниски стойности от дебитомера и количеството впръскано гориво е по-малко и колата не върви като хората :mhihi След качествн чип съм чел, че вече ЕКУ-то не го следи за смесообразуването дебитомера и се елиминира като евентуален проблем, но не съм сигурен.




_Ranger_
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 03 сеп 2012 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: VW GOLF IV 2001г. ASV - Log файлове на дебитомер и турби

Мнениеот _Ranger_ » Пон 25 мар 2013 22:32


ka4o_pi4a написа:Колега според мен актуатора не е настроен добре. Забелязал ли си когато си на 5-та и караш нормално 90-120 иподадеш пълна газ какъв разход ти показва по борд ? Питам те защото моя дебитомер и той е пътник.... след смяната му има ли осезаема разлика в ниски, средни, високи обороти ?

За разхода колега не мога да ти кажа, защото смених дебитомера още в България. Иначе при настъпване, със стария дебитомер, колата умираше ако не се лъжа на около 140км/ч. Поне на мене ми се струва, че колата се промени в средните и най-вече във високите.
Лошо, че съм в чужбина. Не знам ако така си я карам без да прекалявам с настъпването дали ще е опасно за турбината.
Другия вариант е да я сваля и да я пратя да я настроят, но дали проблема е от нея? Все си мисля, че няма начин от Реал Турбо да се изложат така, и то със стенда....
Някаде гледах тема на един колега и по спомени ЕКУ-то му се беше напълнило с масло не знам от къде си. Не знам дали при мен има вероятност да се случи нещо такова. трябва да започна от някъде да търся причината. Ще проверя и едно черно-бяло клапанче ама не вярвам да е от него.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: VW GOLF IV 2001г. ASV - Log файлове на дебитомер и турби

Мнениеот blade84 » Пон 25 мар 2013 23:09


Прегледай и вакумите.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: VW GOLF IV 2001г. ASV - Log файлове на дебитомер и турби

Мнениеот ka4o_pi4a » Пон 25 мар 2013 23:11


Твоя комп. неможе да се напълни с масло - MAP-a е външен при този мотор. Едва ли пренадува заради това клапанче... Тя настройката на актуатора се прави задължително при смяна, но все пак си мисля, че там е проблема....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984 и 46 госта