
1,9 тди 1з проблем
Re: 1,9 тди 1з проблем
Добре де стенд на дюзи и стенд на нафтова помпа не можеш ли да си намериш да ти направи някой. Това, че се оправя колата след 2 3км. не се ли дължи точно на това. А като ти дава грешка за оборотите, оборотомера работи ли си както трябва? А при майстори които нямат нужната апаратура и умения по-добре изобщо не ходи защото нищо няма да направят в най-добрия случай и само ще ти вземат парите. Аз съм на мнение, че е по-добре да дадеш 2 пъти повече пари за ремонт в доказал се сервиз от колкото да рискуваш при разни други.
Re: 1,9 тди 1з проблем
He че съм специалист, ама тоя майстор без ВАГ-КОМ да оправя ТДИ си трябват завидни умения и знания.
Така и така си решил да я даваш на майстор поне я дай на майстор с такова устройство, да не се главоболиш. Тоя двигател си има сензори и макар и проста електроника по управлението си я има, не е като без хич, като по-старите дизелаци.
С това "България" е трудно да те ориентираме за майстор в твоя град, мноо е общо или тия които ти кажем ще са далеч.
По едно време 2-3 човека от Сливен така се бяха писали(по различни постове съдя, че са били от там/тук). Не знам какво толкова се срамуват от това.
Така и така си решил да я даваш на майстор поне я дай на майстор с такова устройство, да не се главоболиш. Тоя двигател си има сензори и макар и проста електроника по управлението си я има, не е като без хич, като по-старите дизелаци.
С това "България" е трудно да те ориентираме за майстор в твоя град, мноо е общо или тия които ти кажем ще са далеч.
По едно време 2-3 човека от Сливен така се бяха писали(по различни постове съдя, че са били от там/тук). Не знам какво толкова се срамуват от това.
Re: 1,9 тди 1з проблем
Колега горе съм писъл от къде съм.
В сервиз смениха бушон за подаване на ток към свещите.
Днес сутринта паля, пак старата история.
Днес бях в препоръчан от приятели сервиз в Хасково, имаха vagcom.
Хората провериха центровката, авансатор, свалиха ангренажния ремък гледаха белези, зъбчатката на коляновия вал....всичко е ок.
Имало грешка свързан с някакъв датчик за температурата. Не сменихме датчика.
Казах им,че колата пуши и неработи нормално когато е студена.
Колата стоя 3 часа,запалихме я и пак почна да пуши и да работи неспокойно.
Свързаха я към vagkom веднага,незнам кво са гледали ,но баш майстора дойде гледа данните и видя как колата работи.
Той ме посъветва да я карам така, тръгнало турбото или умната дюза и за сега нищо да не правя.
Но въпреки пропуските в интеркулера,колата дърпа след 1800об. такаче аз лично не вярвам да е турбото проблема.
Ще взема утре на Лики Моли някаква добавка за чистене.Препоръка?
Гледах преди време видео как директно към ГНП-то се подава въпросната добавка, а не в резервоара.
Правил ли го е някой това, безопасно ли е?
Незнам как бачка vagком,но немога да разбера защо не може да се разбере проблема.
Оборотите са ок.
В сервиз смениха бушон за подаване на ток към свещите.
Днес сутринта паля, пак старата история.
Днес бях в препоръчан от приятели сервиз в Хасково, имаха vagcom.
Хората провериха центровката, авансатор, свалиха ангренажния ремък гледаха белези, зъбчатката на коляновия вал....всичко е ок.
Имало грешка свързан с някакъв датчик за температурата. Не сменихме датчика.
Казах им,че колата пуши и неработи нормално когато е студена.
Колата стоя 3 часа,запалихме я и пак почна да пуши и да работи неспокойно.
Свързаха я към vagkom веднага,незнам кво са гледали ,но баш майстора дойде гледа данните и видя как колата работи.
Той ме посъветва да я карам така, тръгнало турбото или умната дюза и за сега нищо да не правя.
Но въпреки пропуските в интеркулера,колата дърпа след 1800об. такаче аз лично не вярвам да е турбото проблема.
Ще взема утре на Лики Моли някаква добавка за чистене.Препоръка?
Гледах преди време видео как директно към ГНП-то се подава въпросната добавка, а не в резервоара.
Правил ли го е някой това, безопасно ли е?
Незнам как бачка vagком,но немога да разбера защо не може да се разбере проблема.
Оборотите са ок.
Последна промяна от veso-bg на Чет 31 яну 2013 18:35, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 тди 1з проблем
Добавката няма да ти помогне гаранция ти давам, само си харчиш парите! Тия "майстори" ако му разбират на ваг-кома трябваше да "хванат" от къде е проблема, явно само четат грешките... турбината, умната дюза... глупости на търкалета, датчика на умната дюза ако не работи добре може да ти прави такива проблеми, но не само студена, освен това не е нужен ваг-ком за да се диагностицира. За проблеми с паленето пък изобщо не търси проблеми в турбината, единствено температурния датчик, но също не се сменя без да си сигурен, че не работи правилно. Да беше записал някой стойности от ваг-кома, но предполагам не са ти дали да гледаш, а и като не знаеш какво да гледаш...
Re: 1,9 тди 1з проблем
Еми не разбира човека, за това ходи майстори. Явно обаче и те толкова разбират.
Защо не пробващ в някой сервиз в Пловдив, по-голям град. Друго си е.
Но не пробвай при БАШ сервизите.
Защо не пробващ в някой сервиз в Пловдив, по-голям град. Друго си е.
Но не пробвай при БАШ сервизите.
Re: 1,9 тди 1з проблем
Колеги,
при леко развиване на 4те дюзи , дюзата на 3ти цилиндър най-малко влияе на работата на двигатела,това означава ли според вас проблемен 3ти цилиндър?
И възможно ли е помпата да не дава достатъчно гориво към 3ти цилиндър?
Пробвахме и с чисто нова умна дюза...разлика никаква.
Интересно ми е е как ще е за ремонт нещо, като след 2км двигатела работи нормално(т.е спокойно)..
Чувал съм ,че ако колата гори масло е зле, моята обаче не го гори.
Температурния датчик за какво служи?
при леко развиване на 4те дюзи , дюзата на 3ти цилиндър най-малко влияе на работата на двигатела,това означава ли според вас проблемен 3ти цилиндър?
И възможно ли е помпата да не дава достатъчно гориво към 3ти цилиндър?
Пробвахме и с чисто нова умна дюза...разлика никаква.
Интересно ми е е как ще е за ремонт нещо, като след 2км двигатела работи нормално(т.е спокойно)..
Чувал съм ,че ако колата гори масло е зле, моята обаче не го гори.
Температурния датчик за какво служи?
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 07 фев 2012 0:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: 1,9 тди 1з проблем
На брат ми ТДИ-то имаше същите признаци и му намериха болт на коляновия вал,явно не е държал както трябва и е превъртал.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта