



IvailoOo написа: Имах един AGR...еми няма геометрия за чистене,но няма и нищо общо с AHL. Ако ще червен сняг да вали съм с 2 ръце и 3 крака за втория кофтор.За градско е много по-удобен
.Единствения + при турбина с разтоварващ клапан за мен е че е по-здрава
IvailoOo написа:Удобен е защото на по-ниски обороти разполагаш с повече к.с. и въртящ момент.Съответно можеш да караш на по-ниски обороти.Единствения + при турбина с разтоварващ клапан за мен е че е по-здрава,но пък с по-ниско КПД
S.NIKOLOV написа:IvailoOo написа: Имах един AGR...еми няма геометрия за чистене,но няма и нищо общо с AHL. Ако ще червен сняг да вали съм с 2 ръце и 3 крака за втория кофтор.За градско е много по-удобен
Защо според теб е по-удобен за градско? Колегата juve се оплакваше точно в това, че e неудобен, защото само се реже от светофар до светофар!?
Чак яд ме хваща като чета подобни коментари,и отричане на по хубавото....
,е толкова ли не ти се иска тая кола малко да я покараш и извън града,да се разходиш,или поне на някой по широк път 1 път в месеца да вдигне 160-170 за малко,
juve написа:Чак яд ме хваща като чета подобни коментари,и отричане на по хубавото....
Аз изказвам личното си мнение. Никого не ангажирам с него. Имам версия какво се случва, имам някакво наблюдение и изказвам твърдение. За един може да е лъжа, за друг да е истина... като се замислиш, ако попиташ един "педеприятел" хубаво ли е да те ...хм... оправят откъм задното стъклотой ще ти каже че от това по хубаво няма.. пък е много модерно да си "ляв"
и това ще е неговата версия. Аз пак казвам - и демпферният маховик е хубаво и геометрията е хубаво докато работят. Какво става обаче, като почнат да не работят е въпроса.
Относно чистенето на турбото: може ли да ме светнеш , за да знам, относно чистенето на геометрията как се прави мърляво и как от "велик майстор" ? Аз не казвам за ремонт - за чистенето на нагара говоря.... единственото е да НЕ ти обърнат оная пластина и да ти пренадува за добро утро, другото всеки с малко мерак може да го направи. Що се отнася за изрязването на светофара - не си прочел внимателно - ако го изрязвах, щеше да е чиста, но аз НЕ ИСКАМ да я изрязвам
,е толкова ли не ти се иска тая кола малко да я покараш и извън града,да се разходиш,или поне на някой по широк път 1 път в месеца да вдигне 160-170 за малко,
аз искам да карам лимузина 400 коня, обаче едно е да искаш друго е да можеш. И освен това точно това правя, разхождам я, но искам да я разхождам когато АЗ искам , а не когато ТЯ иска. Моето твърдение е, че "променливата" създава повече проблеми в града, не съм казал че е по-лоша, а сега кой както иска да го разбира... никой не съм накарал да си купи нещо на сила нали така?Сипи една сега, че ми пресъхна гърлото докато писах
![]()
обаче там господин отворко
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта