То тогава егати и икономия, егати и комфорта.... не ща!
Разбира се признавам, че ако се наложи.... друго е с геометрия и много магарета
но има и голямо НО и аз го написах нагоре.. 
То тогава егати и икономия, егати и комфорта.... не ща!
Разбира се признавам, че ако се наложи.... друго е с геометрия и много магарета
но има и голямо НО и аз го написах нагоре.. 

И моята е чипвана,мапвана,блъскана,тръшкана и е на....ни веднъж.Даже миналата седмица счупих турбината(изглежда е засмукала нещо и шах с пешката). И днес я разглобих да видя какво е положението... нямаше грам нагар.Единствено характерното опушване.Тая кола извънградско не е изкарвана от не знам кога,защото на дълъг път си возя задника в кораба
Имах един AGR...еми няма геометрия за чистене,но няма и нищо общо с AHL. Ако ще червен сняг да вали съм с 2 ръце и 3 крака за втория кофтор.За градско е много по-удобенIvailoOo написа: Имах един AGR...еми няма геометрия за чистене,но няма и нищо общо с AHL. Ако ще червен сняг да вали съм с 2 ръце и 3 крака за втория кофтор.За градско е много по-удобен
.Единствения + при турбина с разтоварващ клапан за мен е че е по-здрава


то там си е и на късмет малко
Виждал съм и уест гейт проблемни коли . Но си е вярно,че с пром. геометрия ,колата има по-голям шанс да се "изцигани",особено когато е предимно градско карането . Аз за себе си знам IvailoOo написа:Удобен е защото на по-ниски обороти разполагаш с повече к.с. и въртящ момент.Съответно можеш да караш на по-ниски обороти.Единствения + при турбина с разтоварващ клапан за мен е че е по-здрава,но пък с по-ниско КПД
S.NIKOLOV написа:IvailoOo написа: Имах един AGR...еми няма геометрия за чистене,но няма и нищо общо с AHL. Ако ще червен сняг да вали съм с 2 ръце и 3 крака за втория кофтор.За градско е много по-удобен
Защо според теб е по-удобен за градско? Колегата juve се оплакваше точно в това, че e неудобен, защото само се реже от светофар до светофар!?
Чак яд ме хваща като чета подобни коментари,и отричане на по хубавото....
и това ще е неговата версия. Аз пак казвам - и демпферният маховик е хубаво и геометрията е хубаво докато работят. Какво става обаче, като почнат да не работят е въпроса.
,е толкова ли не ти се иска тая кола малко да я покараш и извън града,да се разходиш,или поне на някой по широк път 1 път в месеца да вдигне 160-170 за малко,
Сипи една сега, че ми пресъхна гърлото докато писах
juve написа:Чак яд ме хваща като чета подобни коментари,и отричане на по хубавото....
Аз изказвам личното си мнение. Никого не ангажирам с него. Имам версия какво се случва, имам някакво наблюдение и изказвам твърдение. За един може да е лъжа, за друг да е истина... като се замислиш, ако попиташ един "педеприятел" хубаво ли е да те ...хм... оправят откъм задното стъклотой ще ти каже че от това по хубаво няма.. пък е много модерно да си "ляв"
и това ще е неговата версия. Аз пак казвам - и демпферният маховик е хубаво и геометрията е хубаво докато работят. Какво става обаче, като почнат да не работят е въпроса.
Относно чистенето на турбото: може ли да ме светнеш , за да знам, относно чистенето на геометрията как се прави мърляво и как от "велик майстор" ? Аз не казвам за ремонт - за чистенето на нагара говоря.... единственото е да НЕ ти обърнат оная пластина и да ти пренадува за добро утро, другото всеки с малко мерак може да го направи. Що се отнася за изрязването на светофара - не си прочел внимателно - ако го изрязвах, щеше да е чиста, но аз НЕ ИСКАМ да я изрязвам
,е толкова ли не ти се иска тая кола малко да я покараш и извън града,да се разходиш,или поне на някой по широк път 1 път в месеца да вдигне 160-170 за малко,
аз искам да карам лимузина 400 коня, обаче едно е да искаш друго е да можеш. И освен това точно това правя, разхождам я, но искам да я разхождам когато АЗ искам , а не когато ТЯ иска. Моето твърдение е, че "променливата" създава повече проблеми в града, не съм казал че е по-лоша, а сега кой както иска да го разбира... никой не съм накарал да си купи нещо на сила нали така?Сипи една сега, че ми пресъхна гърлото докато писах
![]()

обаче там господин отворко
, ако не сте на това мнение... не мога да помогна 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: anger и 85 госта