моита от 3500 запо4ва още пове4е да се стряскаRabbit_TDI написа:Смело си го карай.Само не го шпори над 2500-3000 преди да е загрял,и като спираш след по-дълъг път или юркане го оставяй половин-една минута да поработи на място.Не го карай над 3500-4000.То и без тва след 4000 постепенно почва да му пада мощноста.
эа пасат в5 тди 1.9 110к.с
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
-
georgi70jg
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
- Контакти:
-
georgi70jg
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
georgi70jg
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
- Контакти:
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
За маслата има твърде много писано. С 2 думи - трябва да отговаря на изискванията на VW - VW 505.00. Не знам полусинтетично или още повече минерално масло да покрива тези изисквания ! Явно някой си е правил експерименти, или се е опитвал да прикрие разхода на масло с по-гъсто такова (естествено за сметка на живота на двигателя). При мен (двигателя е почти същия) разхода на масло (Valvoline SynPower 5W40) е постоянен (т.е. 0) до около 7-8 к км. След това започва да го "яде". Причината - ами вече маслото си е променило вискозитета. Според мен не чакай, ами сменяй веднага !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: KemalKadir и 92 госта

окей-на сутринта ще потарся а може и да има други отговори
ще го имам в предвид-то и беэ това ще го сменям на 8000км-минералното,ще попитам эа теэи